Gå til innhold

Å ha sex med mange partnere, men likevel være "hard to get"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var meg for en del år siden, mens jeg var single og ganske så ung. Jeg var litt vilter og glad i gutter, dessuten litt småfrekk og kåt av legning. Those were the days!

Men jeg forsto såpass at det ikke var noe særlig å få ord på seg for å være en som lå med alle, så jeg lot aldri noen sjekke meg opp. Aldri. Absolutt alle som forsøkte ble avvist. Ikke en gang pågående dansepartnere fikk lov til å kline eller tafse. Jeg var umulig å sjekke opp.

Dette var jo forvirrende, for noen hadde jo hørt om X eller Y som visstnok hadde hatt sex med meg. Og jeg oppførte meg jo som en som lå med andre. Jeg kunne godt gå uten undertøy, f.eks. dra på meg kjole over våt bikini på stranden og så ta av bikinien slik at det ble tydelig at jeg var helt naken under, og så bli med og ta en brus eller en øl et sted etterpå. Ganske mye av sånt, denne typen ting. Men, altså, alle erfarte at det var umulig å prøve seg på meg. Jeg lot meg ikke sjekke opp.

Derimot var jeg aktiv selv, dersom jeg hadde lyst og det passet. Jeg kunne si til noen at jeg hadde lyst, og om vi ikke skulle dra et sted og ha sex. Eller om vi ikke skulle gå tur for å kline. Kan ikke du knulle meg nå?, kunne jeg si til noen. Eller: Jeg har lyst til å suge deg. Énveis, utelukkende mitt initiativ. Og de som forsøkte å sjekke meg opp ble aldri en av dem som jeg sa slikt til. Men det ble ganske mye sex ut av det, og ganske mange partnere, inntil det ikke var gøy lenger og jeg sluttet å være single.

Konsekvensen var at jeg ble litt "mytisk". Det svirret mange rykter og påstander om meg, men de ble brutalt avvist av andre, som hadde opplevd meg som umulig å sjekke opp. Og siden det var de mest toneangivende alfa-typene som aldri hadde fått meg, siden det var de som hele tiden hadde forsøkt å sjekke meg opp, var det også de som dominerte ryktebørsen. De lo hånlig av ryktene og kalte det løgn og skryt, siden de ikke kunne tro at andre hadde oppnådd noe de selv ikke hadde klart å oppnå. Imens knullet jeg rundt som jeg ville og kom ut av det med ryktet i god behold. Noen tror fortsatt at jeg må ha vært jomfru da jeg fikk kjæreste.

Anonymkode: 852e7...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel? Var det noe du lurte på?

Anonymkode: 8bdc5...c30

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke folk bare slutte å bry seg om hva andre gjør, så lenge de ikke er utro, ondskapsfulle eller sprer sykdommer?

Anonymkode: b720f...632

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også hatt min andel partnere, trikset er latterlig nok å ikke få et rykte på deg når du er ung, da kan man komme unna med hva som helst i 30 årene. 

Anonymkode: 76168...750

• Liker 1
Skrevet

Hvor var spørsmålet ditt i det innlegget? Eller er dette bare en "runketråd"?

Anonymkode: 39c2b...d23

• Liker 1
Skrevet

Det er skrevet drøssevis av bøker om sjekking. Temaet "push and pull" går igjen i mange. Personlig liker jeg best uten mind games. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at det er mye stigma rundt kvinners seksualitet.

Skal ikke påberope meg noe i nærheten å ha statistisk belegg for påstanden, men i min nære omgangskrets så er det minst fire damer som likte å feste og kunne utbrodere "big brother" type historier fra fester og slikt. Hver eneste av dem er i dag i det jeg vil kalle et giftig forhold. Og selv i beskrivelsen av hva de selv ville oppfatte som "sitt ideelle forhold" er det betydelig del av det de kaller "krydder og lidenskap" og som jeg ville bare kalt galle.

Jeg høres skikkelig ut som en tørrpinn nå. Jeg skjønner at sjekking er en egen greie og at det er urettferdige snubletråder som igjen fører til innfløkte tilpasninger. Av og til må man over tre bekker etter vann. Spesielt i den perioden hvor man eksperimenterer og finner ut av dette med seksualitet.

Så ha det kjempegøy og ha masse deilig sex. Men pass også på at dette "krydderet" ikke blir vanedannende i den grad at du ikke klarer å tennes eller etablere forhold uten dette.

Skrevet

Push and pull!? Lyst å opplyse en nyseparert?🤭 Siden denne tråden allikevel ikke hadde et spørsmål🤣

Skrevet

Så kul du er

Anonymkode: f35f6...5d9

Skrevet

Hvorfor må tråder inneholde spørsmål? Dette er jo mer en beretning, eller en erfaringsdeling, som kan være nyttig for enkelte?

Jeg synes dette var artig å lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...