Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I følge flow var min fertile periode fra 9.-18. januar med eggløsning den 15. Vi hadde sex den 11. januar, og jeg bare lurte på: er det i det hele tatt mulig at jeg har blitt gravid da? Han kom ikke engang ordentlig inni meg. 
Jeg opplever nemlig at puppene mine er helt ekstremt tunge og såre, så mye at jeg måtte holde på de når jeg stod opp på morgningen i dag. I tillegg har kroppstemperaturen min økt med nesten en hel grad. Jeg tok en g-test på morgningen i dag, men den var selvsagt helt blendahvit siden forventet mens ikke er før 30. januar.

Vi tenkte egentlig å starte prøvingen neste måned, men dette hadde vært en veldig fin overraskelse om det faktisk hadde vært tilfelle.

Det er selvsagt ingen som kan vite om dette er tilfelle, men tenkte bare å høre om noen hadde opplevd det samme🙃

Anonymkode: 050d0...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og dere kommer til å sannsynligvis få ei jente

Anonymkode: c0e7b...670

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig, men kanskje litt lite sannsynlig. Sædceller kan leve i flere dager, og de kan snike seg inn hvis de har vært i nærheten av inngangen ;) Du får svaret på en test om èn uke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente 🤷🏻‍♀️ Syns det er kjempe rart om det har gått, jeg bare føler jeg ikke helt kjenner igjen hvordan kroppen er nå sammenlignet med hvordan det har vært på denne tiden av syklusen tidligere🤔 menmen, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet:)

ts

Skrevet

Har du akkurat sluttet på prevansjon? 

Anonymkode: 8f3f4...0dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du akkurat sluttet på prevansjon? 

Anonymkode: 8f3f4...0dc

Jeg har ikke gått på prevensjon på kanskje 10 år, og har brukt kondom frem til nå nylig.

ts

Skrevet

Det er moglegt da. Men tja?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...