Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Altså det er 24 uker siden jeg hadde ubeskyttet sex. Tok p piller men tok de ca 38 timer etter hverandre. Jeg testet meg etter ca 6 uker og fikk negativ test MEN jeg drakk veldig mye vann før det. I ettertid nå har jeg kjent at det «sparker» i magen min, vet ikke hva det kan være??!!

testet meg nå igjen etter 24 uker og fikk negativ test (med morgenurin). Har fått mensen, men går jo på p piller så det er jo bare bortfallsblødning man får. Pleier å få mensen ca 5 dager etter den siste p pilla på brettet, så jeg testet meg dagen jeg fikk mensen. 
Altså er det noe mulighet for at jeg er gravid eller er det bare jeg som stresser helt sykt for null grunn?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stresser nok helt uten grunn. Jeg kjenner "spark" hele tiden, men det er bare tarmer 😆

Anonymkode: 370ff...6af

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du stresser nok helt uten grunn. Jeg kjenner "spark" hele tiden, men det er bare tarmer 😆

Anonymkode: 370ff...6af

Samme her. Er 16 år siden jeg var gravid😅

Anonymkode: 540ad...195

Skrevet

Du ville nok hatt andre symptomer enn spark i magen dersom du var ca 22 uker gravid :) 
Jeg har jo hørt om folk som plutselig er i fødsel uten å vite at de er gravid, men hvis du nå først har mistanke hadde du nok fort fått det bekreftet.

Du stresser nok uten grunn :) 

Anonymkode: 994f6...ca8

Skrevet

Takk for svar! Merker at jeg er veldig stresset når det gjelder graviditet, må prøve å ikke overtenke så mye🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...