Gjest Jente23 Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Hei..:=) Har hatt en kjæreste i 2 mnd ca, og vi har ikke hatt sex ennå. Har faktisk ikke gjort annet enn å kline, i går når vi hadde drukket litt begynte vi å snakke om sex å sånn..:=) For å gjøre en lang historie litt kortere kom det fram at han var jomfru, (han er 22år) og at han aldri hadde gjort noe annet enn å kysse med ei jente. Jeg ble bokstavelig tatt på senga, det hadde jeg aldri ventet. Han er en tiltrekkende gutt og alt det der, det hadde ikke vært det at han ikke hadde hatt sjansen sa han, men at han ikke hadde villet ligge med noen han ikke var i forhold med første gang, og at det tok litt tid før han fant en han ville være sammen med sa han og smilte og ga meg ett kyss på kinnet..:=) Det var det fineste noen har sagt til meg tror jeg.. Men jeg er livredd nesten for å ligge med ham, han er jo 100% uerfaren, han har jo aldri rørt en jente uten klær før.. Selv har jeg hatt en del partnere.. Vi reiser på hytte tur på tirsdag, og da regner jeg jo med at det kanskje blir litt action.. Har aldri hatt sex med en gutt som er helt uerfaren før, og er redd han skal se ned på meg pga at jeg har gjort dette mange ganger med mange forskjellige, tviler i grunnen på at han gjør det men.. Men noen som har noen råd om hvordan jeg (vi) bør gå frem første gang. Er i grunnen livredd.. Og er litt redd for at han vil få lyst til og prøve andre jenter når han først har hatt sex med ei jente.. Off, nå tenker jeg mange rare tanker.......
Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Dette kommer helt sikkert til å gå BRA! Hehe...nå mener jeg ikke sånn "bra sex" bra, for det er slettes ikke sikkert. Det som er viktig er vel at dere bare tar ting som det kommer (hehe, tok dere den?). Han kommer kanskje til å knote litt, men det gjør vel ingenting? Med meg var det helt omvendt. Er ikke så sinnsykt erfaren, men typen min er MYE mer erfaren enn meg og det hender at jeg føler meg litt teit. Men han synes jo ikke det gjør noe, og jeg tror nok det går bra med dere også. Tenk så nervøs HAN er da! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Er han medlem i en menighet, eller kanskje aseksuell? Uansett: du må regne med at de første gangene ikke blir noe å skryte av, siden gutter uten erfaring kommer før han rekker å si "Oops".
Gjest Jiha(d) Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Han trenger jo ikke å være med i en menighet eller være aseksuell for det? Kan jo hende han er en sånn snill, fin gutt da Hvis de finnes? (Åjada! Kjæresten min!) Hehe, ja det blir nok sånn "rekker ikke si OOPS", men det går seg til vetu...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 det blir nok max inn å ut før du er er full av jomfru sæd..
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Det kalles vel ikke jomfru sæd når han har holdt på for seg selv i sitt mørke rom?
Gjest Ex. jomfru gutt Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg har vært i samme situasjon som gutten din. Utifra tankegangen hans slik du beskriver den, kunne det faktisk ha vært meg Jeg kan naturlignok kun svare for meg selv, men tenkte det kunne være interessant for deg å høre hvordan jeg opplevde det å være uten pratisk erfaring, og hvordan jenta jeg var med oppførte seg i forhold til "problemstillingen". For min del satt jeg inne med en del teori om hvordan ting skulle gjøres, og da snakker jeg ikke bare om penetrering, men forspill, hvordan bruke fingrene og litt tunge. Faktisk hadde vi ikke samleie de første gangene. For meg var det viktig å vise at jeg ville sette henne først og ikke "rushe" ting. Jeg visste jo at et samleie mellom oss neppe ville gi henne en stor opplevelse. Defor fingret eller slikket jeg henne til orgasme de fem-seks første gangene vi lå sammen. Derette la hun seg i armkroken min og jeg strøk henne kjærlig inntil en av oss sovnet. (Huff, dette hørtes jævli lite macho ut, men det var nå slik det var.) Uansett, en kveld snakket vi også om å gå skrittet videre. Hun hadde visst lenge at jeg var jomfru - jeg valgte å si det til henne ganske tidlig i forholdet. Jeg hadde etterhvert fått sinnsykt lyst til å prøve, og hun sa hun ville også. Klok av "skade" sa hun at jeg neppe ville holde lenge, men at det var helt greit. Ett sted måtte man jo begynne. Vi valgte en enkel stilling, og hun tok uoppfordret men varsomt tak i pikken min og styrte den på plass. Det syns jeg var OK. Hun var nok litt nervøs selv, for det var veldig trangt, og jeg klarte ikke å trenge helt inn i henne uten at det ble ubehagelig for henne. Pikken min er ganske tykk, og det gjorde det ikke noe enklere. Kort fortalt varte det ikke lenge i det hele tatt før jeg var "ferdig". Småklossete ja, men likevel en deilig og ny opplevelse for meg. Sikkert bortimot meningsløst for henne, men det var jeg forberedt på. Hun sa det ikke gjorde noe. Det var helt vanlig, og vi kunne jo bare prøve igjen. To ting var viktig i det hun sa; 1) hun var ikke overrasket over at det var "dårlig", og 2) jeg skulle få gjøre det igjen. Det tredje som var fint å oppleve var at hun la seg på den samme gode måten i armkroken min inntil vi sovnet. Altså, hun var like glad i meg allikevel, til tross for en laber forestilling fra min side Med tiden kom ferdighetene også for meg, men jeg var glad at hun var forståelsesfull og ga meg tid i starten. Det kan kanskje ta litt tid før han blir utholdende nok for deg (uten at jeg vet hva det er), men sex kan være mye mer enn bare samleie. Gi ham sjansen til å tilfredsstille deg på andre måter også - da bygger du selvtillit i ham. Og for å trekke frem en gammel klisjé; "si ifra hvordan du vil ha det." Da blir det enklere og bedre for dere begge. Lykke til! Mvh g25 Ikke medlem i sekt, og ihvertfall ikke aseksuell
Gjest Stalin Skrevet 15. august 2005 #8 Skrevet 15. august 2005 Når en "han" betegnes som jomfru, så står vi tydeligvis overfor en anatomisk sensasjon. Jeg siterer fra ordboka: jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo) 1 nå sj: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø 2 kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor ` Når skal dere slutte å kalle menn for jomfruer?
Gjest Sukkerert Skrevet 15. august 2005 #9 Skrevet 15. august 2005 Når en "han" betegnes som jomfru, så står vi tydeligvis overfor en anatomisk sensasjon. Jeg siterer fra ordboka: jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo) 1 nå sj: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø 2 kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor ` Når skal dere slutte å kalle menn for jomfruer? ← Det finnes ikke noe navn på menn som ikke har hatt samleie. Sannsynligvis fordi menn har hatt anledning til å ligge med så mange de vil opp igjennom historien, mens kvinner ble satt i fengsel dersom de fikk barn utenfor ekteskap. I middelalderen ble de drept. Nå skal jeg ikke rote meg for langt bort her. Men hva mener du vi skal kalle menn som ikke har hatt samleie? "Jomfru" brukes i mangel av et ord som ikke finnes.
Gjest Varg-Menja Skrevet 15. august 2005 #10 Skrevet 15. august 2005 Når en "han" betegnes som jomfru, så står vi tydeligvis overfor en anatomisk sensasjon. Jeg siterer fra ordboka: jomfru f1 el. m1 (norr jungfrú, jumfrú, fra lty 'ung frue, adelsdame', i bet. 5 etter lat. Virgo) 1 nå sj: ung, ugift kvinne, frøken en ung, vakker j- / j- Klara / gammel j- eldre, ugift kvinne, peppermø 2 kvinne som ikke har hatt samleie hun var ugift, men ikke j- / j- Maria Jesu mor ` Når skal dere slutte å kalle menn for jomfruer? ← Språk utvikler seg, ord endrer betydning. Dette skjer i dagligtale før ordboka får det med seg. Jomfru har ikke alltid hatt betydning nummer 2 heller, den er av nyere dato en nummer 1. Om noen år finner du nok mannlige jomfruer i ordboka di også.
Fakse Skrevet 15. august 2005 #11 Skrevet 15. august 2005 Annse deg selv som heldig De første gangene vil han nok være kjapp og klønete, men han vil sansynligvis være veldig lydhør for dine behov, og etterhvert vil dere få det veldig bra sammen.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #12 Skrevet 15. august 2005 han kommer garantert til å være utro eller gå fra deg, ingen gutter\menn går gjennom livet med å ha sex med en jente.
Stjerne Skrevet 15. august 2005 #13 Skrevet 15. august 2005 han kommer garantert til å være utro eller gå fra deg, ingen gutter\menn går gjennom livet med å ha sex med en jente. ←
Gjest gjestegjest Skrevet 15. august 2005 #14 Skrevet 15. august 2005 tror nok det stemmer....de fleste vil da rundt og prøve om det finnes noe bedre der ute. Ikke mange mannfolk som går gjennom bare med en dame..sorry..
Malama Skrevet 15. august 2005 #15 Skrevet 15. august 2005 Hmm... Min samboer var.. vel, kall det hva du vil, jeg brukr ordet jomfru enda det altså var snakk om en ung mann, da jeg traff ham. Han var 21 år gammel, i likhet med meg. Jeg hadde bare hatt en partner jeg da, så noe kjempeerafren var jo ikke jeg heller. At han skal gå fra meg fordi han ikke har "prøvd andre2 tror jeg ikke noe på, han er en trofast og fantastsik fyr, og vi holder sammen på bakgrunn av kjærlighet. Og dessuten, så lenge vi har det godt sammen, hvorfor skulle han absolutt måtte "prøve en annen"? Ikke alle er laget på det viset. De som absolutt må "prøve mange2 har antakelig prøvd før de fylte 21 også... I alle fall, det var nok kanskje ikke det beste eller absolutt lengste den først gangen, men vi hadde det godt. Vel, jeg hadde det, han tilfredsstilte da meg først da. Før jeg fikk vite at han faktisk var "jomfru". Der og da fikk jeg jo litt "prestasjonsangst", men dte var ikke noe stort problem. Og, ja vi har fått maaaaange flere mulighetre gjennom de drøyt 4 årene vi har vært sammen, og utholdenheten er det nå ingenting å klage på
Gjest Ananas Skrevet 16. august 2005 #16 Skrevet 16. august 2005 De som spår utroskap tipper jeg er menn og rundbrennere, som tenker at alle andre menn er som dem.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #17 Skrevet 19. august 2005 Vel, jeg er 24 og jomfru (andre får synes det er så merkelig de bare vil, man kan nesten ikke leve livet sitt etter hva alle andre mener..) Tenkte derfor jeg kunne si litt om hva jeg ville satt pris på når det blir min tur: Ikke vær livredd. Hva er det du er så redd for, jeg fikk ikke med meg det.. Er det det at du ikke vil skuffe ham? Han vil sikkert ikke "skylde på deg" hvis ting ikke går supert. La det heller skinne igjennom at du syntes er fint at du har fått den ærefulle oppgaven å gjøre denne forhåpentligvis flotte gutten til mann (for å bruke et teit uttrykk) Det å være livredd synes jeg du kan overlate til ham Hvis du klarer å være trygg og slappe av, vil det bli en bedre opplevelse for ham. (hm, håper jeg ikke bare gir deg mer prestasjonsangst nå..) Akkurat denne gangen må du nok kanskje se litt forbi dine egne behov og konsentrere deg om å gjøre det til en greiest mulig opplevelse for ham (ikke ved å prøve å vise ham hva slags fyrverkeri sex kan være, men ved å få ham til å slappe av) Når det gjelder "knoting" er det ikke sikkert han så forferdelig selv om han ikke har gjort noe særlig slikt før.. Det å gjøre det deilig for en annen tror jeg har like mye med forståelse å gjøre som erfaring. Jeg tror noen mennesker bare "har det" og at det finnes rundbrennere som får masse damer og som ikke nødvendigvis er så "gode i senga" for det.. Nå snakker jeg ikke nødvendigvis om penetrering, det er en god mulighet for at det blir en kort affære.. Men rent praktisk hvordan dere skal "gå fram" er kanskje ikke jeg den rette til å foreslå Hilsen en som håper at hans første jente skal synes det er litt gøy at hun får være hans første, istedet for at hun synes det er rart og turn off
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #18 Skrevet 19. august 2005 Dette er gjesten over igjen.. "Vi reiser på hytte tur på tirsdag, og da.." Kanskje jeg var litt seint ute..
Gjest Anonym nå.. Skrevet 20. august 2005 #19 Skrevet 20. august 2005 Ser at hytteturen har skjedd, og du har kanskje fått svar på dine spørsmål.. Men jeg svarer allikevel jeg. Mannen min var jomfu (ja, jeg bruker det uttrykket om menn også jeg!) da vi møttes. Jeg hadde hatt sex med fire stykker før han. På den tredje daten ble jeg med han hjem, og skjønte fort at dette kom til å utvikle seg. Jeg var nervøs, trodde jeg hadde lite erfaring.. Var sikker på at han hadde masse mer erfaring enn meg... Han fortalte at han var jomfu den kvelden, og det jeg ble jo overraska med en gang. Hadde ikke forventet meg det. Men det gjorde meg absolutt ingenting. Merka at han var nervøs, han skalv til og med litt.. Skjønte jo at jeg måtte ta litt styting, og det var helt greit. Første gang ble ikke noe superduper-greier, men vi øvde og øvde ;-) Fordelen som jeg ser nå er at jeg har fått "formet" han litt.. Og vi har super sex, han er fryktelig oppmerksom og utholdende, og jeg er ikke det minste redd for at han skal være utro. Hvorfor det? Vi er gift, elsker hverandre og har et godt sexliv. Hvorfor tror gutter at det ikke holder for alle?
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2005 #20 Skrevet 20. august 2005 Det er jo en finfin grei dette her, da. Du kan jo lære han opp!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå