AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei, jeg hadde slettet en gutt fra snap og IG (som jeg hadde datet) siden jeg fant ut at han hadde kjæreste nå. Han slettet meg tilbake. Så jeg tenkte ikke mer over det. Nå tre uker severe legger han meg til både på snap og IG, og spør hvorfor Jeg slettet han. Jeg sa fordi han er i et forhold. Han svarer meg med at vi kan jo ha hverandre for sosial nettverk?, og at han er jo ikke utro. Er det ikke rart å gjøre dette når man har kjæreste? hilsen jente, 23 Anonymkode: 770ee...503
powerpuffen Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 slett. blokker. glem. hvorfor vil du ka kontakt med han? 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Nei. Er ikke rart egentlig. Men er dessverre litt rart i dagens samfunn, når det er slik at enkelte menn tolker på ren automatikk at du er interessert i dem, når du egentlig bare håper på å møte et godt menneske. 🥴 Har mang en gang måttet forklare meg for kvinner, 'øøh jeg fikk bare en tyggis altså...', og så ser de på meg med skeptisk blikk. Dette er litt tungt for oss som ikke er sjalu av natur at folk er så innbilske og på en måte ikke forstår at det skal ganske mye til før man faktisk liker noen. At noen ser på meg som en som bare faller pladask for noen out of the Blue fordi ... De er innbilsk. Er nesten ikke måte på, og hvis du er litt mer nysgjerrig på deg selv enn dem går det fullstendig klikk i hodet. 🥴 Anonymkode: cf87b...c85 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Det er rart jo å legge til en tidligere date når men har kjæreste. Folk som gjør det er intr i en backup, dette gjelder spesielt menn. Anonymkode: 28d24...662 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Er ikke rart egentlig. Men er dessverre litt rart i dagens samfunn, når det er slik at enkelte menn tolker på ren automatikk at du er interessert i dem, når du egentlig bare håper på å møte et godt menneske. 🥴 Har mang en gang måttet forklare meg for kvinner, 'øøh jeg fikk bare en tyggis altså...', og så ser de på meg med skeptisk blikk. Dette er litt tungt for oss som ikke er sjalu av natur at folk er så innbilske og på en måte ikke forstår at det skal ganske mye til før man faktisk liker noen. At noen ser på meg som en som bare faller pladask for noen out of the Blue fordi ... De er innbilsk. Er nesten ikke måte på, og hvis du er litt mer nysgjerrig på deg selv enn dem går det fullstendig klikk i hodet. 🥴 Anonymkode: cf87b...c85 Jeg er enig i hva du sier. Jeg er ikke en av de som blir sjalu og jeg var faktisk glad på hans vegner. Selv om jeg ble litt såret, men det er jo livet. Jeg har alltid hatt som regel hvis en jeg har datet får seg kjæreste ( unntak hvis vi har bare blitt venner) så sletter jeg de. Dette gjør jeg som respekt til den andre jenten. Jeg vet hvordan det er å være sammen med en som snakker med andre jenter som han har datet. Anonymkode: 770ee...503 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Rart? Nei, han er en mann. Anonymkode: 9f344...537 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 19 minutter siden, Sprinkle said: slett. blokker. glem. hvorfor vil du ka kontakt med han? Jeg slettet han for en grunn. Jeg har ikke følgt han tilbake eller godtatt han, og jeg kommer ikke til å gjøre det:) Anonymkode: 770ee...503
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg slettet han for en grunn. Jeg har ikke følgt han tilbake eller godtatt han, og jeg kommer ikke til å gjøre det:) Anonymkode: 770ee...503 Du har tydeligvis ikke blokkert han da siden han kan legge deg til igjen. Blokkering er neste sted. Anonymkode: 522fe...31b 1
powerpuffen Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg slettet han for en grunn. Jeg har ikke følgt han tilbake eller godtatt han, og jeg kommer ikke til å gjøre det:) Anonymkode: 770ee...503 Men da besvarer du jo egentlig din egen påstand. Hvis du velger å ikke følge/godta så skjønner du jo selv at dette er merkelig oppførsel. Hvorfor spør du da om dette er rart? Det må da være en årsak til at du i det hele tatt lurer på noe rundt dette. Jeg tolker det som at du egentlig er i tvil på kontakten med han. Du har lyst - men tenker på den nåværende kjæresten hans. Neste steg er som anonym over nevner: blokkere. Så kan du begynne å bearbeide dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå