Gå til innhold

Kan jeg spørre han om hvordan jeg kan få han i mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger med en fyr av og til. Problemet er at han ikke kommer. Jeg har ikke opplevd at en mann ikke kommer eller ikke ønsker å komme, under sex. Jeg tror egentlig at det er vanskelig for han. Selv har han sagt at det kan være farlig, for det kan bli unger av det. Men det blir jo ikke det hvis han ikke kommer inni meg, så skjønner ikke det argumentet. Jeg får skikkelig dårlig selvtillit av dette. Tenker at det  er meg som gjør noe galt. Har lyst å spørre han om hvordan jeg skal gå frem for å få han til å komme. Kan jeg spørre, eller er det bare turn-off? Han er en skikkelig kåting, så skjønner ikke at han ikke har lyst å komme.

Anonymkode: 39c3e...b24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil jo ikke, det bestemmer han selv.

Anonymkode: 5b59e...a10

• Liker 2
Skrevet

Men han er åpenbart ikke en luring. Man bruker, som mann, kondom. Alt annet kan det «bli unger av». Dette er 2021 - googler ikke folk «hvordan ikke få dama gravid» før de har sex? 

Spørsmålet ditt har et enkelt svar, Ts. Bruk kondom. Så slipper dere krangle om over nevnte unger om 5 år.

Anonymkode: fefb6...9bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men han er åpenbart ikke en luring. Man bruker, som mann, kondom. Alt annet kan det «bli unger av». Dette er 2021 - googler ikke folk «hvordan ikke få dama gravid» før de har sex? 

Spørsmålet ditt har et enkelt svar, Ts. Bruk kondom. Så slipper dere krangle om over nevnte unger om 5 år.

Anonymkode: fefb6...9bf

Trenger ikke det når jeg går på pillen. Men uansett, han er helt mot kondom. Det har han aldri brukt, har han sagt. 

Skrevet

Hva med å skaffe prevensjon før du presser deg mere på han? 
Han har mere greie på det med graviditet enn du tror jeg 

Anonymkode: 14408...d69

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med å skaffe prevensjon før du presser deg mere på han? 
Han har mere greie på det med graviditet enn du tror jeg 

Anonymkode: 14408...d69

Det har han sikkert, spesielt siden jeg har 3 barn og han ingen. Les innlegg #4 og ta en ny vurdering..

Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Chantielle mod.

Skrevet

Det kan massevis av grunner til at han ikke kommer. Så ikke ta det på deg.

Jeg ville spurt.

Men det finnes mange måter å spørre på. «Hva kan jeg gjøre for å få deg til å komme?» kan fort høres litt anklagende ut. Det kan være bedre å spørre «Hva liker du at jeg gjør» eller «Hva har du lyst til å at jeg skal gjøre?» eller kanskje komme med forslag?

Ønsket eller krav om å komme kan ofte stå i veien for å komme. Mye bedre å fokusere på det som er godt enn å fokusere på at man ikke kommer. 💜

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Trenger ikke det når jeg går på pillen. Men uansett, han er helt mot kondom. Det har han aldri brukt, har han sagt. 

Du tuller nå...? P-piller er veldig lett å bli gravid med. Herpes får du også for evig og alltid, litt slik som med unger....

https://nhi.no/familie/seksualitet-og-prevensjon/p-piller-og-uonsket-graviditet/

Anonymkode: e6f4f...12c

Gjest Smeltemann
Skrevet

Får du ikke runke han så han kommer heller?

Noen kan ha problemer med å komme inne i musa, det hadde jeg problemer med før,men nå har vi funnet nøkkelen for å løse det problemet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ligger med en fyr av og til. Problemet er at han ikke kommer. Jeg har ikke opplevd at en mann ikke kommer eller ikke ønsker å komme, under sex. Jeg tror egentlig at det er vanskelig for han. Selv har han sagt at det kan være farlig, for det kan bli unger av det. Men det blir jo ikke det hvis han ikke kommer inni meg, så skjønner ikke det argumentet. Jeg får skikkelig dårlig selvtillit av dette. Tenker at det  er meg som gjør noe galt. Har lyst å spørre han om hvordan jeg skal gå frem for å få han til å komme. Kan jeg spørre, eller er det bare turn-off? Han er en skikkelig kåting, så skjønner ikke at han ikke har lyst å komme.

Klarer han å komme hvis du suger han eller runker/ suger? Lurer for jeg har erfaring med lignende 🙂

Anonymkode: bd194...2ae

Skrevet
Fioljenta skrev (11 timer siden):

Det kan massevis av grunner til at han ikke kommer. Så ikke ta det på deg.

Jeg ville spurt.

Men det finnes mange måter å spørre på. «Hva kan jeg gjøre for å få deg til å komme?» kan fort høres litt anklagende ut. Det kan være bedre å spørre «Hva liker du at jeg gjør» eller «Hva har du lyst til å at jeg skal gjøre?» eller kanskje komme med forslag?

Ønsket eller krav om å komme kan ofte stå i veien for å komme. Mye bedre å fokusere på det som er godt enn å fokusere på at man ikke kommer. 💜

Takk for et fint og godt svar🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Klarer han å komme hvis du suger han eller runker/ suger? Lurer for jeg har erfaring med lignende 🙂

Nei, han kommer ikke av noe. Jeg suger han masse. Han liker det godt virker det som.. Trodde jo egentlig jeg var god på suging, men han her får jeg ikke til 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, han kommer ikke av noe. Jeg suger han masse. Han liker det godt virker det som.. Trodde jo egentlig jeg var god på suging, men han her får jeg ikke til 🙈

Ikke ereksjonsproblemer heller? Hvor gammel er han ca?

Kanskje han trenger tid på å bli trygg. Sånn er jeg.. Har han noen leie eller krenkende sexerfaringer kanskje. Vet du om han har ekskjærester eller har han stort sett vært singel?  

For meg hjalp det å bli trygg og jeg fikk god effekt av en penisring. Du kan prøve et strikk rundt penis helt nederst og se om han liker det. 

Jeg synes fioljentas svar til deg er  veldig bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...