AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei, jeg trenger noen praktiske sko til resten av vinteren. Så fikk jeg øyene opp på Sorel Caribou støvlene da ser veldig varme og praktiske ut. Har noen dem selv eller vil noen dele sin erfaring de har med skoene? ☺️ Anonymkode: 110fb...5a0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Jeg synes de er supre! Blir aldri våt i de samme hvor mye sørpe og søle og snø det er. God såle og komfortable på foten. Litt tunge muligens men det er det eneste jeg har å utsette på de, men det plager meg ikke nevneverdig. Jeg fryser ikke på føttene i opptil -10 selv om jeg bare har bomullsokker under. De isolerer godt Anonymkode: 212e1...82c 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Kjempevarme sko -30 °. Anonymkode: cea18...d68 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Jeg kjøpte sånne for ca 7(?) år siden da det var nytt og populært og man fikk dem for godt under 499 kroner, men solgte dem etter en stund. Syntes de var store og tunge å gå med, og ettersom mønsteret under skoen bare er tykke avrundede gummi«pigger» hadde de heller ikke så godt feste, noe som også bidro til den tunge og ineffektive følelsen av å bruke dem. (Husker ikke om de føltes glatte også, eller om problemet bare var at de var lite aggressive = ga dårlig feste ved fraspark når man går.) Fine sko hvis man skal være ute lenge og sitte/stå i ro, men til hverdagsbruk anbefaler jeg å gå for noe lettere. Anonymkode: da258...c3f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 22.59): Jeg synes de er supre! Blir aldri våt i de samme hvor mye sørpe og søle og snø det er. God såle og komfortable på foten. Litt tunge muligens men det er det eneste jeg har å utsette på de, men det plager meg ikke nevneverdig. Jeg fryser ikke på føttene i opptil -10 selv om jeg bare har bomullsokker under. De isolerer godt Anonymkode: 212e1...82c Høres veldig lovende ut! Trenger praktiske sko til forskjellige vær forhold om vinteren. Takk for svar, har alltid ullsokker opp i skoene mine om vinteren selv, har du brukt dem i regn? Videre er det like praktiske i regn som i snø? Anonymkode: 110fb...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå