AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Har aldri jobbet i åpent kontorlandskap før. Trenger tips og råd for å overleve dette. Anonymkode: db06f...9fe
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Du venner deg til det på et vis. Og vurder headset med støydemping - det kan hjelpe veldig. Og så kan det være en tanke: If you can't beat them - join them. I stedet for å irritere seg, så prøv å bli en del av galskapen. Har sittet i åpent landskap i 16 år, det fungerer på et vis. Prøver å booke eget rom om jeg skal i lengre telefonmøter etc. Anonymkode: 74dd4...124
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du venner deg til det på et vis. Og vurder headset med støydemping - det kan hjelpe veldig. Og så kan det være en tanke: If you can't beat them - join them. I stedet for å irritere seg, så prøv å bli en del av galskapen. Har sittet i åpent landskap i 16 år, det fungerer på et vis. Prøver å booke eget rom om jeg skal i lengre telefonmøter etc. Anonymkode: 74dd4...124 Spiser dere på plassen deres? Bruker dere tøfler? blir det mye overvåkning? Støy? Anonymkode: db06f...9fe
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 De fleste har regler for hva som er lov i landskapet. Noen steder er det lov å spise, andre ikke. Noen steder er det regler for telefonsamtaler, og folk er flinke til å overholde dem, andre ikke. Oppfør deg sånn du ønsker at andre skal gjøre. Dvs, selv om det ikke er en regel mot å ta telefoner i landskapet, gå inn på stillerom og ta dem, om du ønsker at det er det andre skal gjøre også. Jeg har jobbet i fem ulike åpne landskap de siste femten årene, og hvordan det har gått, har vært veldig ymse. Et sted var det veldig strengt mtp å bråke. Ikke lov å spise i landskapet, alle telefoner og samtaler skulle tas på stillerom, osv. Andre steder har det vært null regler, og forferdelig mye støy.. Ellers, få deg soviro, eller støykansellerende hodetelefoner. Anonymkode: ebcc4...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå