Gå til innhold

Noen som har gode tips og råd , når man jobber i åpent kontorlandskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri jobbet i åpent kontorlandskap før. Trenger tips og råd for å overleve dette. 

Anonymkode: db06f...9fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du venner deg til det på et vis. Og vurder headset med støydemping - det kan hjelpe veldig. 

Og så kan det være en tanke:

If you can't beat them - join them. 

I stedet for å irritere seg, så prøv å bli en del av galskapen.

Har sittet i åpent landskap i 16 år, det fungerer på et vis. Prøver å booke eget rom om jeg skal i lengre telefonmøter etc.

Anonymkode: 74dd4...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du venner deg til det på et vis. Og vurder headset med støydemping - det kan hjelpe veldig. 

Og så kan det være en tanke:

If you can't beat them - join them. 

I stedet for å irritere seg, så prøv å bli en del av galskapen.

Har sittet i åpent landskap i 16 år, det fungerer på et vis. Prøver å booke eget rom om jeg skal i lengre telefonmøter etc.

Anonymkode: 74dd4...124

Spiser dere på plassen deres? Bruker dere tøfler? blir det mye overvåkning? Støy? 

Anonymkode: db06f...9fe

Skrevet

De fleste har regler for hva som er lov i landskapet. Noen steder er det lov å spise, andre ikke. Noen steder er det regler for telefonsamtaler, og folk er flinke til å overholde dem, andre ikke. 

Oppfør deg sånn du ønsker at andre skal gjøre. Dvs, selv om det ikke er en regel mot å ta telefoner i landskapet, gå inn på stillerom og ta dem, om du ønsker at det er det andre skal gjøre også. 

Jeg har jobbet i fem ulike åpne landskap de siste femten årene, og hvordan det har gått, har vært veldig ymse. 

Et sted var det veldig strengt mtp å bråke. Ikke lov å spise i landskapet, alle telefoner og samtaler skulle tas på stillerom, osv. Andre steder har det vært null regler, og forferdelig mye støy.. 

Ellers, få deg soviro, eller støykansellerende hodetelefoner. 

Anonymkode: ebcc4...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...