AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Mitt gull og jeg er nå innlagt på sykehus i 2 dager, hun skal utredes for alkoholskader fra svangerskap. Hun er nettop sovnet tett inntil meg, etter mye uro og angst. Håret mitt er vått av hennes tårer. Da hun sovnet, kom mine. Hun skal gjennom mange tester de neste dagene, og gruer seg. Skulle så gjerne tatt hennes plass... For 10 år siden hentet jeg henne i beredskapshjem, noen få år etter adopterte jeg henne. Den lille nydelige jenta var MIN fra første stund. 'Du skal få det godt, og vite at du er elsket', var det jeg lovte meg selv og henne. At hun er elsket, tror jeg hun vet, iallfall innerst inne. Men hun fikk ikke utdelt blanke ark, og livet har fart hardt med henne. Sosiale utfordringer har stått i kø, og ADHD-diagnosen var et fakta da hun var 8. Så kom altså BUP opp med sin mistanke om at hun har alkoholskader, i tillegg. Som om hun ikke har nok. Men bevares, vi vil jo ha alle kort på bordet, så hun får den hjelpen hun trenger. Det er bare så fryktelig fryktelig sårt, når den du elsker mest i verden, sliter så uendelig hardt for å passe inn i denne verden... Hjertet mitt blør for henne ikveld... ❤ Anonymkode: 9cbbf...48a 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Sender over en klem❤️ Anonymkode: 25464...16e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 I et annet innlegg så ønsket du å bordplassere henne pga alle hennes utfordringer .. men bra at du har lagt fra deg de tankene, og jeg håper virkelig ikke at du ombestemmer deg igjen for nå trenger hun deg mer enn noen gang❤️ Anonymkode: fec9d...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt gull og jeg er nå innlagt på sykehus i 2 dager, hun skal utredes for alkoholskader fra svangerskap. Hun er nettop sovnet tett inntil meg, etter mye uro og angst. Håret mitt er vått av hennes tårer. Da hun sovnet, kom mine. Hun skal gjennom mange tester de neste dagene, og gruer seg. Skulle så gjerne tatt hennes plass... For 10 år siden hentet jeg henne i beredskapshjem, noen få år etter adopterte jeg henne. Den lille nydelige jenta var MIN fra første stund. 'Du skal få det godt, og vite at du er elsket', var det jeg lovte meg selv og henne. At hun er elsket, tror jeg hun vet, iallfall innerst inne. Men hun fikk ikke utdelt blanke ark, og livet har fart hardt med henne. Sosiale utfordringer har stått i kø, og ADHD-diagnosen var et fakta da hun var 8. Så kom altså BUP opp med sin mistanke om at hun har alkoholskader, i tillegg. Som om hun ikke har nok. Men bevares, vi vil jo ha alle kort på bordet, så hun får den hjelpen hun trenger. Det er bare så fryktelig fryktelig sårt, når den du elsker mest i verden, sliter så uendelig hardt for å passe inn i denne verden... Hjertet mitt blør for henne ikveld... ❤ Anonymkode: 9cbbf...48a Oh AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt gull og jeg er nå innlagt på sykehus i 2 dager, hun skal utredes for alkoholskader fra svangerskap. Hun er nettop sovnet tett inntil meg, etter mye uro og angst. Håret mitt er vått av hennes tårer. Da hun sovnet, kom mine. Hun skal gjennom mange tester de neste dagene, og gruer seg. Skulle så gjerne tatt hennes plass... For 10 år siden hentet jeg henne i beredskapshjem, noen få år etter adopterte jeg henne. Den lille nydelige jenta var MIN fra første stund. 'Du skal få det godt, og vite at du er elsket', var det jeg lovte meg selv og henne. At hun er elsket, tror jeg hun vet, iallfall innerst inne. Men hun fikk ikke utdelt blanke ark, og livet har fart hardt med henne. Sosiale utfordringer har stått i kø, og ADHD-diagnosen var et fakta da hun var 8. Så kom altså BUP opp med sin mistanke om at hun har alkoholskader, i tillegg. Som om hun ikke har nok. Men bevares, vi vil jo ha alle kort på bordet, så hun får den hjelpen hun trenger. Det er bare så fryktelig fryktelig sårt, når den du elsker mest i verden, sliter så uendelig hardt for å passe inn i denne verden... Hjertet mitt blør for henne ikveld... ❤ Anonymkode: 9cbbf...48a Lykke til videre i livet, du lille❤️ og tusen takk, du hjertegode, snille mamma💕 Anonymkode: e8df3...60d
Matas Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg