AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har aldri gjort det før. Jeg har fått lyse striper hos frisør en del ganger, men nå er alle frisører stengt her jeg bor, og det ser ikke ut som de åpner på en stund. Håret mitt trenger så veldig til en oppfriskning! Jeg har kjøpt en hjemmefarge fra Loreal, som jeg synes ser fin ut og planen er å prøve på en liten lokk av det underste håret først, og så farve alt hvis det blir fint. Men er det veldig dumt å gjøre? Risikerer jeg å ødelegge håret helt? Jeg hadde helt lyst hår som barn og nå er det blitt mørk blond. Fargen er tett på min egen (litt lysere), og det var jo derfor jeg kjøpte den, men nå har jeg fått helt kalde føtter. Jeg er ganske konservativ av meg, og liker ikke store forandringer. Samtidig er jeg SÅ lei av håret mitt nå og er fristet til å prøve noe nytt. Hva ville dere gjort? Er det noen av dere så farger det selv jevnlig og er fornøyd med det? Hvis ja, har dere noen gode råd? Anonymkode: 617df...9bf
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Ja, moren min og søstera mi gjør det. Går helt fint Anonymkode: 3c6d6...be2
Alin Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, moren min og søstera mi gjør det. Går helt fint Anonymkode: 3c6d6...be2 Vet du om de bruker permanent farge?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Alin skrev (6 minutter siden): Vet du om de bruker permanent farge? Ja. De farger håret cirka hver femte uke Anonymkode: 3c6d6...be2
Gjest Tamsi Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har gjort det mange ganger, både med og uten hjelp, men bare mørkere. Det har alltid blitt greit. Men tror ikke jeg hadde tatt sjansen på lysere, det fortrekker jeg å gjøre hos frisør.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Jeg gjør det. Bruker L’Oréal. Det blir fint, syns jeg. Anonymkode: c5e2b...404
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Jeg gjør det jevnlig, og har gjort det i minst 15 år. Så lenge fargen ligner den du har er det ihvertfall trygt. Anonymkode: d1509...617
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #8 Skrevet 21. januar 2021 Samboeren min tar lyse striper på meg. hjemme. Det begynte før korona egentlig. Jeg kjøper sånn pakke for striper på Normal, den fra Nutrisse tror jeg, koster 74 kroner. De selger slike på Vita også men der til 150 kr. Det er «hette» og alt utstyret der i pakken. Det er ikke så vanskelig, vi så et par youtube-videoer, og det var det. Jeg tar der jeg ser selv, og samboeren min tar på topp og bak, der jeg ikke ser. Anonymkode: 80754...7cf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #9 Skrevet 21. januar 2021 Farger selv, da blir det den fargen jeg ønsker. Har farget hos frisør, men det ble mye mørkere enn jeg ville ha det. Det ble altfor hardt til min hudfarge. Så etter den erfaringen har jeg gjort det selv og blitt fornøyd hver gang. Anonymkode: cf642...62a
Trolltunge Skrevet 21. januar 2021 #10 Skrevet 21. januar 2021 Jeg gjorde det i flere år, men har sluttet med det. Håret ser mye sunnere ut når jeg gjør det hos frisøren. Har nok litt med økonomien å gjøre også. Jeg hadde fremdeles farget selv om jeg hadde dårlig økonomi.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #11 Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 19.23): Farger selv, da blir det den fargen jeg ønsker. Har farget hos frisør, men det ble mye mørkere enn jeg ville ha det. Det ble altfor hardt til min hudfarge. Så etter den erfaringen har jeg gjort det selv og blitt fornøyd hver gang. Anonymkode: cf642...62a Hva slags farge bruker du? Anonymkode: 6331b...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå