AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Vil end til 50kg. Jeg prøver å holde på meg til 1500 kalorier på en dag, går ca 5km hver kveld . Men jeg sliter , sprekker av og til med å ta tre ruter sjokolade . Men kutter da ut for eks kveldsmaten. Det er så vanskelig ! Noen som har noen gode tips til vektnedgang der du føler du ikke sulter deg men kan unne deg noe godt . Si jeg holder meg på 1500 kalorier til dagen. Hva vil en sprekk lørdager gjøre i d store bildet?? Anonymkode: 8a7c0...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 Hvorfor vil du ned i vekt? Du er vel normalvektig med de tallene der. Anonymkode: c1145...437 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khalisi Skrevet 20. januar 2021 #3 Del Skrevet 20. januar 2021 Anbefaler at du tar en tur til legen din og prater litt om kosthold og ernæring. Dette høres ut som grenser til spiseforstyrrelse. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Del Skrevet 20. januar 2021 Du risikerer å legge på deg etterpå. Du kan rett og slett slanke deg tyngre og tyngre. Det blir veldig dumt når du har så lav bmi. Anonymkode: 8624c...b80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Del Skrevet 20. januar 2021 La nå jenta få lov å slanke seg, ja hun er normalvektig og ja hun er på grensa til undervektig når hun veier 50. Hun er innenfor normalen? men ja.., Vær flink med å spise mest mulig proteiner. Husk å bevege deg, om ikke må du kutte ned på kcal inntak mer Anonymkode: 5c32a...806 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Del Skrevet 20. januar 2021 Vil heller anbefale deg styrketrening om du ønsker å stramme opp. Du blir ikke større av litt styrketrening. Jeg ble aldri fornøyd uansett hvor mye jeg gikk ned, før jeg innså at jeg da bare ble en mindre, men like dvask variant av meg selv. Med styrketrening, derimot, er kroppen så.mye strammere og ser bedre ut - med litt høyere vekt enn før faktisk. Omkrets rundt midje og lår er til og med mindre enn før. Anonymkode: 67013...90c 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Del Skrevet 20. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: La nå jenta få lov å slanke seg, ja hun er normalvektig og ja hun er på grensa til undervektig når hun veier 50. Hun er innenfor normalen? men ja.., Vær flink med å spise mest mulig proteiner. Husk å bevege deg, om ikke må du kutte ned på kcal inntak mer Anonymkode: 5c32a...806 Enig! Iallfall ingen her som skal sitte å gi henne en psykiatrisk diagnose Anonymkode: 09e9d...bf2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg vil ned fordi jeg ser jeg har lagt på meg. Altid vært rundt 50 men etter tre barn har magen blitt større og generelt mye jeg ikke liker med kroppen min. Så vil ned til 50 igken. Ikke spiseforstyrrelse ! Men dette er noe jeg virkelig vil. Ts Anonymkode: 8a7c0...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Del Skrevet 20. januar 2021 om du har mulighet for mer aktivitet, så er det en god ide. Nå vet jeg ikke hva du jobber med og ellers hvor aktiv du er, men 5 km gange per dag kan med fordel økes. Om du går mer uten å spise mer, vil du gå ned. Om du ikke har tid til mer enn 5 km, så anbefaler jeg å løpe deler av/alle de 45 min enn sånn 5km gåtur tar. Anonymkode: 09e9d...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil ned fordi jeg ser jeg har lagt på meg. Altid vært rundt 50 men etter tre barn har magen blitt større og generelt mye jeg ikke liker med kroppen min. Så vil ned til 50 igken. Ikke spiseforstyrrelse ! Men dette er noe jeg virkelig vil. Ts Anonymkode: 8a7c0...f81 Har også akkurat fått barn nr 3. Går ca 10 km hver dag med vogna i raskt tempo, og trener ca 3-4 ganger i uka. For meg gjør det at jeg ikke trenger å telle kalorier. Spiser sunt og til jeg er passe mett. Anonymkode: 709fe...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Del Skrevet 20. januar 2021 Khalisi skrev (2 timer siden): Anbefaler at du tar en tur til legen din og prater litt om kosthold og ernæring. Dette høres ut som grenser til spiseforstyrrelse. For noe tull. Jeg er 161, i dag var jeg 53,5 kilo, og jeg vil ned til 50-51, der trives jeg best. Har ingenting med spiseforstyrrelser å gjøre, har helt normal BMI også på 50, og faktisk ned til 47 kilo, men jeg trives altså bedre på 50. til ts, jeg spiser veldig mye mer enn 1500 kalorier. Kutt ut korn, sukker, kunstig søtning og kanskje meieriprodukter. Da får du mest sannsynlig mye mindre vann i kroppen, og vil føle deg mindre dvask. Jeg synes det er vanskelig å få i meg nok fett uten meieriprodukter. Og tren. Tren hardt, heller enn ofte. Tung styrketrening og/eller calisthenics. Hvis treningsstudioene der du bor er stengte, eller det er vanskelig å komme seg ut og trene pga barna, er cslisthenics supert. Pull ups, push ups, glute brigde, pistol squats, bulgarsk utfall... Anonymkode: 12b54...336 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. januar 2021 #12 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vil end til 50kg. Jeg prøver å holde på meg til 1500 kalorier på en dag, går ca 5km hver kveld . Men jeg sliter , sprekker av og til med å ta tre ruter sjokolade . Men kutter da ut for eks kveldsmaten. Det er så vanskelig ! Noen som har noen gode tips til vektnedgang der du føler du ikke sulter deg men kan unne deg noe godt . Si jeg holder meg på 1500 kalorier til dagen. Hva vil en sprekk lørdager gjøre i d store bildet?? Anonymkode: 8a7c0...f81 Vet ikke hvor lenge siden du fikk sistemann, men jeg anbefaler intervalltrening i stedet for gåturer. Og litt styrketrening/yoga på stuegulvet en halvtimes tid annenhver kveld. Yoga kan du gjøre hver dag. Finnes utallige videoer om hjemmetrening som virkelig funker! Spis litt mer, ha fokus på proteiner og unn deg noe godt lørdager Da vil du gå ned i vekt, stramme opp kroppen og føle deg vel. Ikke ha så fokus på vekta, se heller på hvordan klærne sitter etter en måneds tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 21. januar 2021 #13 Del Skrevet 21. januar 2021 (endret) Jeg synes ikke du skal spise mindre, men du kan ikke rusle 5 km, liksom. Da er det bedre med en liten 10-15 minutters løpetur hver dag. Opp med pulsen, ikke ned med matinntaket! Utskeielser hver lørdag gjør dessverre endel. Hold deg til annenhver til du har ønsket vekt, men ikke skei ut mye. Tror ikke det er mye som skal til hverken den ene eller andre veien. Dette er det som funker p min kropp, de gangene jeg har forvillet meg opp til 57 og ikke 55 der jeg liker meg best. Er 165. Edit: Enig med Dævendøtte! Og bruk cm, ikke vekt! Endret 21. januar 2021 av Pia Sofia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vil ned fordi jeg ser jeg har lagt på meg. Altid vært rundt 50 men etter tre barn har magen blitt større og generelt mye jeg ikke liker med kroppen min. Så vil ned til 50 igken. Ikke spiseforstyrrelse ! Men dette er noe jeg virkelig vil. Ts Anonymkode: 8a7c0...f81 Kroppen din endrer seg etter den har fått barn, det er ikke sikkert du får slanket bort det du er misfornøyd med. Også mulig du bare vil bli «løs i skinnet» om du blir mye tynnere. Høres ut som du er på den vekta kroppen din trives og da er det veldig vanskelig å komme under. Om du kommer under vil du fort gå opp igjen når du lever normalt. kaloriunderskudd er fremdeles det eneste som hjelper. Anonymkode: b31d6...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #15 Del Skrevet 21. januar 2021 Synes vekta virker innafor. Har samme høyde, når jeg skal holde meg rundt 50-51 kilo må jeg trene mye og passe på alt jeg spiser. Var nede i 47 kilo før jeg fikk barn, da var jeg for tynn i følge mine venninner, formene forsvant. Levde på knekkebrød og fiskeboller - satt på spissen. Passe vekt for meg er 56-61. Prøv lavkarbo, da stabiliserer vekta seg på der den skal være. Anonymkode: 7d854...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 21. januar 2021 #16 Del Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vil ned fordi jeg ser jeg har lagt på meg. Altid vært rundt 50 men etter tre barn har magen blitt større og generelt mye jeg ikke liker med kroppen min. Så vil ned til 50 igken. Ikke spiseforstyrrelse ! Men dette er noe jeg virkelig vil. Ts Anonymkode: 8a7c0...f81 Hadde alle tenkt sånn ville altfor mange vært på slanker'n. At magen endrer seg etter at man har fått barn er helt normalt, og mange som har gått gravide om det så er en eller flere ganger, kommer ikke ned til den vekta de var på før første graviditet. Du har en grei BMI, men en for lav ønsket vekt. dersom du virkelig kommer deg ned fem kg blir du hva man kaller undervektig. https://www.vektklubb.no/bmi-kalkulator?utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=CjwKCAiA6aSABhApEiwA6Cbm_y4WsPtq6GMQ8O3shWfBTdU_nfLqU1JxF4CEMh4bWQ0oKdWL1VSIMhoCD6YQAvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #17 Del Skrevet 21. januar 2021 Millimani skrev (1 time siden): Hadde alle tenkt sånn ville altfor mange vært på slanker'n. At magen endrer seg etter at man har fått barn er helt normalt, og mange som har gått gravide om det så er en eller flere ganger, kommer ikke ned til den vekta de var på før første graviditet. Du har en grei BMI, men en for lav ønsket vekt. dersom du virkelig kommer deg ned fem kg blir du hva man kaller undervektig. https://www.vektklubb.no/bmi-kalkulator?utm_source=google&utm_medium=cpc&gclid=CjwKCAiA6aSABhApEiwA6Cbm_y4WsPtq6GMQ8O3shWfBTdU_nfLqU1JxF4CEMh4bWQ0oKdWL1VSIMhoCD6YQAvD_BwE Altfor mange slanker seg, til tross for at bare altfor mange tenker sånn. Anonymkode: c5024...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Del Skrevet 21. januar 2021 Er 163, har gått fra 56 til 49 kg. Måtte spise mindre kalorier enn det er u beskriver for å gå ned da, til tross for livstil med moderat fysisk aktivitet. Holder vekta stabil på ca 1500 kcal dagen. Anonymkode: 45773...0ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. januar 2021 #19 Del Skrevet 21. januar 2021 Hva med å akseptere at kroppen endrer seg etter å ha fått barn? Du er jo godt innenfor normalvekt. Kjipt å leve på 1500 kcal om dagen resten av livet fordi man absolutt vil veie 5 kg mindre. Hvis det er magestørrelsen som du er mest misfornøyd med, får du sikkert gjort mye med trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #20 Del Skrevet 21. januar 2021 Jeg er 160 og 80 kilo. Jeg vil ikke ned Anonymkode: b000e...5cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå