AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har en omsorgsfull og snill kjæreste, men det er et stort MEN. Han sier jeg er sexy/fin men vil jeg skal ta silikon i puppene. Jeg er sikker på at han følger alle insta modellene som finnes og liker alt det de legger ut. Jeg er ingen insta modell. Har normal vekt, med litt mage, en håndfull pupper og cellulitter på lår/rumpe. Jeg bryr meg ikke om at han liker bildene, det som plager meg er at jeg tror han vil jeg skal være som dem når det gjelder utseende. Det gir meg et dårlig selvbilde, ettersom han har et stort fokus på kropp. Jeg har sagt til han at jeg er fornøyd med puppene mine, og det har til og med klikket for meg da jeg kom med denne kommentaren til han «synd du ikke kan forstørre kuken din da, for det hadde trengtes» Barnslig ja, men jeg blir såret.. Anonymkode: 83492...088 9
got2go Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Han er en umoden dritt som bør holde kjeft. 21
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Det hadde han vel bare godt av. Ta igjen med samme mynt? Det er ikke særlig ok å ønske at kjæresten sin skal ta kosmetisk kirurgi :S Anonymkode: 31121...256 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Du kan gjøre bedre enn han her... ærlig talt... Anonymkode: c26c5...e16 9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 ikke greit. dump han Anonymkode: 7f487...b31 4
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Ingen snill kjæreste hadde holdt på sånn som det der.. Håper du finner deg noen bedre. 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 I tillegg til at han er en skikkelig drittsekk, kan du jo også spørre ham om han tror det er risikofritt å putte fremmedlegemer i kroppen? Og om hans visuelle standard, åpenbart påvirket av overoppererte og photoshoppa "instababes", er god nok grunn til å risikere at du blir syk? https://www.breastimplantillness.com/symptoms/ Jeg vet ikke om dette kan reddes, uansett om han tar til vett og holder kjeft vil du nok alltid lure på om han ikke synes du er fin nok som du er. Til sammenlikning hadde jeg flotte, spretne pupper i str 65G før jeg fikk barn, og mannen min elsket de. Etter barn er jeg en slapp 70D. Og mannen min trekker på skuldrene hvis jeg spør om han savner de gamle puppene mine, og sier at det eneste han bryr seg om er at jeg er happy, for det er det han finner mest sexy. Du fortjener en sånn mann TS. ❤ Anonymkode: 17cc7...a09 12
Olaug Olsen Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Kan jo hende du synes han har andre kvaliteter men: Jeg synes du skal stille ultimatum, og true med å droppe denne typen, hvis han rakker ned på puppene dine så mye som EN TIENDEDELS gang til, så dropp! 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en omsorgsfull og snill kjæreste, men det er et stort MEN. Han sier jeg er sexy/fin men vil jeg skal ta silikon i puppene. Jeg er sikker på at han følger alle insta modellene som finnes og liker alt det de legger ut. Jeg er ingen insta modell. Har normal vekt, med litt mage, en håndfull pupper og cellulitter på lår/rumpe. Jeg bryr meg ikke om at han liker bildene, det som plager meg er at jeg tror han vil jeg skal være som dem når det gjelder utseende. Det gir meg et dårlig selvbilde, ettersom han har et stort fokus på kropp. Jeg har sagt til han at jeg er fornøyd med puppene mine, og det har til og med klikket for meg da jeg kom med denne kommentaren til han «synd du ikke kan forstørre kuken din da, for det hadde trengtes» Barnslig ja, men jeg blir såret.. Anonymkode: 83492...088 Det finnes operasjoner til kuken ... så han må ta det først ... Anonymkode: 235cc...3ca 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 For en patetisk type. Du er god nok som du er!!! Anonymkode: a81c4...9ea 4
NewStart87 Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 Ingen skal presse eller på noen som helst måte oppfordre kjæresten sin ( eller andre ) til å utføre plastisk kirurgi! Det er noe man bestemmer selv hvis man selv ønsker det! Ikke hør på den bedriten typen din og ikke la selvtilliten din synke av dette så du plutselig blir mer positiv til å ta en operasjon! Typen din høres ut som en forvokst drittunge og det han ser på Instagram er fake! Plastiske operasjoner og filter så det holder, jeg ser dem selv daglig på Instagram feeden, spiller på utseende og kropp alle sammen, med skjønnhetsfilter som til og med får Barbie til å se ekte ut! Nei, dump drittungen og få deg en mann! Send han med en Barbiedukke og adresse til en plass de utfører penisforlengelse! Kanskje de kan gjøre noe med hodet hans også når de først er igang. 1
NewStart87 Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Olaug Olsen skrev (37 minutter siden): Kan jo hende du synes han har andre kvaliteter men: Jeg synes du skal stille ultimatum, og true med å droppe denne typen, hvis han rakker ned på puppene dine så mye som EN TIENDEDELS gang til, så dropp! Hun burde ikke stille noe ultimatum i det hele tatt, men bare dumpe han. Fyren er jo tydeligvis komplett idiot. 3
WhiteSwan Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har en omsorgsfull og snill kjæreste, men det er et stort MEN. Han sier jeg er sexy/fin men vil jeg skal ta silikon i puppene. Jeg er sikker på at han følger alle insta modellene som finnes og liker alt det de legger ut. Jeg er ingen insta modell. Har normal vekt, med litt mage, en håndfull pupper og cellulitter på lår/rumpe. Jeg bryr meg ikke om at han liker bildene, det som plager meg er at jeg tror han vil jeg skal være som dem når det gjelder utseende. Det gir meg et dårlig selvbilde, ettersom han har et stort fokus på kropp. Jeg har sagt til han at jeg er fornøyd med puppene mine, og det har til og med klikket for meg da jeg kom med denne kommentaren til han «synd du ikke kan forstørre kuken din da, for det hadde trengtes» Barnslig ja, men jeg blir såret.. Anonymkode: 83492...088 Har du sagt det til han? At det sårer, da må han jo slutte. Det er en rar ting å si
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 Jeg hadde sagt ja på en betingelse: at han først sterilisere seg. Slike bør ikke formere seg! Anonymkode: 34c6e...6d6 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har en omsorgsfull og snill kjæreste, men det er et stort MEN. Han sier jeg er sexy/fin men vil jeg skal ta silikon i puppene. Jeg er sikker på at han følger alle insta modellene som finnes og liker alt det de legger ut. Jeg er ingen insta modell. Har normal vekt, med litt mage, en håndfull pupper og cellulitter på lår/rumpe. Jeg bryr meg ikke om at han liker bildene, det som plager meg er at jeg tror han vil jeg skal være som dem når det gjelder utseende. Det gir meg et dårlig selvbilde, ettersom han har et stort fokus på kropp. Jeg har sagt til han at jeg er fornøyd med puppene mine, og det har til og med klikket for meg da jeg kom med denne kommentaren til han «synd du ikke kan forstørre kuken din da, for det hadde trengtes» Barnslig ja, men jeg blir såret.. Anonymkode: 83492...088 Overskriften din henger ikke sammen med det du skriver? Har han sagt dette eller tror du dette? Hvis han faktisk har sagt dette med ord og dette ikke er noe du «leser» av at han glor på plastikkpupper på sosiale medier hadde jeg ønsket han lykke til videre med de damene på internett. Anonymkode: 6cc8f...297 3
Svartfugl Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg har en omsorgsfull og snill kjæreste, men det er et stort MEN. Han sier jeg er sexy/fin men vil jeg skal ta silikon i puppene. Jeg er sikker på at han følger alle insta modellene som finnes og liker alt det de legger ut. Jeg er ingen insta modell. Har normal vekt, med litt mage, en håndfull pupper og cellulitter på lår/rumpe. Jeg bryr meg ikke om at han liker bildene, det som plager meg er at jeg tror han vil jeg skal være som dem når det gjelder utseende. Det gir meg et dårlig selvbilde, ettersom han har et stort fokus på kropp. Jeg har sagt til han at jeg er fornøyd med puppene mine, og det har til og med klikket for meg da jeg kom med denne kommentaren til han «synd du ikke kan forstørre kuken din da, for det hadde trengtes» Barnslig ja, men jeg blir såret.. Anonymkode: 83492...088 Hei, jeg har ny informasjon til deg: Han er ikke omsorgsfull og snill. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 En umoden dritt som forstår seg null på kvinner eller forhold! Anonymkode: 062fc...906 3
Albafrau Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 Å så heldig du er som har en så omsorgsfull og snill kjæreste, han er så snill at han tilegnede følger mange damer på insta kun fordi han synes de er flotte å se på.. å for em uærlig type, som elsker deg for akkurat den du er.. bare ikke puppene dine.. nei fy f..... j..... dust er du sammen med!! Hvorfor i all verden skal du godta dette og sitte å kjenne deg dårlig for dette? Nei, han kan finne seg en av disse insta modellene sine, de ville sikkert ikke tatt i han om de fikk betalt en gang. Du er verdt mer enn dette jente!!! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå