Gå til innhold

Ørepropper til trening

Aviale

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal kjøpe nye ørepropper, men kan dessverre ikke ha helt trådløse (true wireless), siden jeg garantert kommer til å miste dem. Jeg lurer på om in-ear ørepropper med ledning mellom (såkalt wireless) har problem med at det lager lyd når man kommer borti ledningen, slik som gamle ørepropper har? 

Jeg har for eksempel lest tester som anbefaler øreproppene til JBL (in-ear med ledning mellom): https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/jbl-reflect-mini2-sport-in-ear-bt-black/p-896352/

Men om det lager lyd med ledninga slik andre gammeldagse ørepropper gjør, legger jeg heller mer penger i det og kjøper noen fra Adidas som har lavfriksjonsledning (https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hodetelefoner/50674/adidas-fwd-01-tradlose-in-ear-hodetelefoner?&scid=SEM6282&gclid=CjwKCAiAxp-ABhALEiwAXm6IyVg-oVz401pB57Qbg6H39SpBo2InjCpqUZzDoC_jYCzOatgNOejf1RoCJKkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds)

Noen som har erfaring? På forhånd takk for hjelpa! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Powerbeats Pro til trening. De festes rundt øret og sitter godt. 

Anonymkode: 9dbdc...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at du kommer til å miste dem? De sitter jo fast under trening (og om én skulle falle ut, merker du det med en gang).

Så lenge du legger dem i oppbevaringsboksen etter bruk, på et sted de ikke faller ut, er de jo like enkle å ta vare på som husnøkler og slikt.

Hvis du tør gå for noen uten ledning, anbefaler jeg Jaybird Vista varmt. Den siste modellen har vært på markedet så lenge at de har en fin pris i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både med ledning mellom og «true wireless», liker ledning mellom proppene ekstremt mye bedre enn de som er «true wireless»! Synes de er både mer praktiske og enklere i bruk, samt at jeg synes det ser bedre ut med små propper med ledning mellom enn «true wireless» med store propper som stikker ut av ørene.

Kjøp Jbl! Har aldri hørt noe om de adidas-proppene du linker til....

Anonymkode: 66a31...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg er en rotekopp av de sjeldne, og hadde sikkert stukket dem i lomma hvis jeg var stresset, mistet dem på flyet, eller noe sånt... Derfor ledning :)  Dessuten tror jeg personlig at jeg synes det er mer praktisk hvis jeg f.eks bare skal høre på en side en kort stund å ha dem hengende rundt halsen.

Jeg har sett på sånne som festes rundt øret, men jeg bruker briller, så jeg tror jeg heller vil ha ledning. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har både med ledning mellom og «true wireless», liker ledning mellom proppene ekstremt mye bedre enn de som er «true wireless»! Synes de er både mer praktiske og enklere i bruk, samt at jeg synes det ser bedre ut med små propper med ledning mellom enn «true wireless» med store propper som stikker ut av ørene.

Kjøp Jbl! Har aldri hørt noe om de adidas-proppene du linker til....

Anonymkode: 66a31...459

Takk for innspill! Kan godt hende jeg heller kjøper JBL, men da vil jeg først vite at det ikke blir sånn irriterende lyd av at ledningen kommer borti noe. Siden du har sånne, kanskje du kan svare på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aviale skrev (På 20.1.2021 den 20.49):

Hei! Jeg skal kjøpe nye ørepropper, men kan dessverre ikke ha helt trådløse (true wireless), siden jeg garantert kommer til å miste dem. Jeg lurer på om in-ear ørepropper med ledning mellom (såkalt wireless) har problem med at det lager lyd når man kommer borti ledningen, slik som gamle ørepropper har? 

Jeg har for eksempel lest tester som anbefaler øreproppene til JBL (in-ear med ledning mellom): https://www.power.no/hoeyttalere-og-lyd/hodetelefoner-og-oerepropper/jbl-reflect-mini2-sport-in-ear-bt-black/p-896352/

Men om det lager lyd med ledninga slik andre gammeldagse ørepropper gjør, legger jeg heller mer penger i det og kjøper noen fra Adidas som har lavfriksjonsledning (https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hodetelefoner/50674/adidas-fwd-01-tradlose-in-ear-hodetelefoner?&scid=SEM6282&gclid=CjwKCAiAxp-ABhALEiwAXm6IyVg-oVz401pB57Qbg6H39SpBo2InjCpqUZzDoC_jYCzOatgNOejf1RoCJKkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds)

Noen som har erfaring? På forhånd takk for hjelpa! :) 

jeg hadde jbl sine og kan dessverre bekrefte at de har irriterende lyd når man kommer borti de. Det var grunnen til at jeg solgte de. Har AirPods nå og er superfornøyd!

Anonymkode: 9f011...980

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

jeg hadde jbl sine og kan dessverre bekrefte at de har irriterende lyd når man kommer borti de. Det var grunnen til at jeg solgte de. Har AirPods nå og er superfornøyd!

Anonymkode: 9f011...980

Tusen takk for svar! Da kjøper jeg heller noen andre, liker ikke den lyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...