Gå til innhold

Tror dette går min vei!

Colin

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Nå tror jeg det begynner å ordne seg gitt!

Hun har fortalt meg at de skal flytte fra hverandre, og at hun har bestemt seg for meg.

Men jeg har en litt rar "feeling" nå...

Har liksom venta på dette såå lenge, og nå er det snart i boks, nesten...

Føler meg tom innvendig..

Kanskje jeg ikke helt tror det enda??

Eller kanskje jeg begynner å "komme over henne"???

Nei, dette var ikke lett!

Håper det bare er "nerver" icon_lol.gif

Hilsen COLIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er en forsvarsmekanisme: Du våger ikke å tro det før du ser det - du har ventet så lenge...

Eller kanskje litt panikk: Du kjenner forpliktelsen presser på; hun forlater faktisk en annen til fordel for deg!

Vil du greie å innfri forventningene - og blir det slik du/dere har drømt om? Er det dette du egentlig ønsker "for resten av livet"? Føler du deg litt "fanget"?

Følelser er sammensatte, og det er ikke alltid så lett å vite hvorfor vi føler nettopp som vi gjør.

Uansett; forpliktelser og ansvar overfor andre mennesker og deres følelser er helt klart en alvorlig sak! Samtidig skal du også ha respekt for dine egne følelser!

Mitt råd: Vær åpen og ærlig både overfor deg selv og henne, ta en dag om gangen og dagene som de kommer!

Lykke til!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Colin.

Jeg har en venninne. Hun fant seg en kjæreste som levde i et samboerforhold. Hun ventet og ventet. Hadde lykkelige stunder og fryktelig vanskelige stunder.

Hun håpet selvsagt på at det etterhvert skulle bli dem to. At kjæresten skulle flytte fra samboeren. Hun mente selv at hun hadde funnet seg sin livs kjærlighet.

Plutselig var det der. Kjæresten flyttet fra samboeren. Det ble dem. Min venninne fikk sin livs kjærlighet.

Hva skjedde? Jo. Hun ble plutselig skremt. Hun følte seg tom. Hun ble redd for at følelsene var blitt ødelagt av all ventingen. Hun ble redd for å ikke matche forventningene kjæresten nok hadde fått. Et kaos av vanskelige følelser.

Det gikk en liten stund. Så roet alt seg. De gode følelsen fant plassen sin og hun er pr i dag veldig lykkelig med sin kjæreste.

Kanskje det er sånn med deg også.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei igjen.....

Hadde nesten glemt denne tråden jeg....

Kanskje påtide med en oppdatering....

HUN sier det er meg hun vil ha nå....Altså egentlig "gammelt nytt.."

Men hun må vente....

Kan ikke bare "buse" ut i ett nytt forhold med en gang..

Sier hun...

Nå begynner jeg å bli drittlei!!!

Vente...

Vente...

Vente enda mer....

det er greit...jeg elsker fortsatt henne...

Vi er blitt elskere nå...

"hemmelige" sådan...

Møtes i "all hemmelighet".....

Hva har vi å skjule?

Hvem skjuler vi oss for?

Tror du ikke at "alle" har skjønt det nå...?

Til og med din tidligere samboer, har merket at det er noe på gang...

Kommer med utsagn som "enda en tekstmelding fra henne!?.." Hvor gode venner, er dere egentlig???

Åh...som jeg ELSKER deg...

COLIN1212[ Dette Innlegg er endret av: Colin den 2002-04-12 10:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå henne i det at hun ikke vil "buse" inn i ett nytt forhold, men jeg skjønner ikke hvorfor hun skal være sammen med deg i all hemmelighet! Er det for å skåne eks samboeren sin?? Han har da vel ingen rettigheter til å få vite noenting som helst. Er det slutt så er det slutt. Jeg forstår at du begynner å bli lei av å vente.......men hvis det er henne du vil ha... så må du vel bare vente litt til da... men hvis jeg var deg så ville jeg ikke funnet meg i å være en hemmelig venn.. Ikke så lenge hun er fri og frank.....

Lykke til icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...