Gå til innhold

Rune Rudberg tatt med Kokain

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heffalompen_*
Skrevet

Rune Rudberg ble natt til lørdag tatt med kokain ig GHB på et hotelrom, hvor han var sammen med en 19 åring :overrasket: , en 25 åring og en 40 åring.

Han ga GHB til en av jentene så hun bevistløs havnet på sykehus.

Håper nå at han blir buret inne .

Men hva er det med disse jentene. Hva i huleste er det som er så utrolig med Rune Rudberg :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir litt sånn: hallloooooo, tar du imot dop av fyren som sier han har hatt sex med flere tusen kvinner....?

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Han får nok bare betinget. Fengsel, altså.

Og så lenge han deler ut sånne stimuli, er det jo ikke så veldig rart at han har fått mye ubetinget sex.

Gjest Violetta
Skrevet

Mange slags sjekketriks rundt omkring. :roll:

Skrevet

Har aldri forstått meg på damer som faller for en sånn fyr,han må ha egenskaper som jeg ikke har sett...

Skrevet (endret)

Enig med deg

Endret av Remyline
Skrevet

Var ikke akkurat overrasket da det kom ut hva han hadde gjort da. Hele fyren er det jo noe rart med. Skjønner jo nå hvordan han kan ha fått det til med å ha sex med tusen damer. En annen ting er jo de som tok imot dopet han's, de var jo klar over hva de fikk. personlig synes jeg ikke noe om han, en snodig skrue spør du meg.

Gjest Ingrid78
Skrevet (endret)

Mer xxxx fyr tror jeg man skal lete lenge etter. Men jeg tror faktisk endel jenter "faller" for han, ret og slett fordi han er kjendis. Jeg forstår riktignok ikke hvorfor, men men...

Endret av Ingrid78
Skrevet

Ja du sier noe der Ingrid, jeg har forlengst skjønt at det er helt andre motiver enn sex som gjør at jenter har sex.

Skrevet

Egentlig er dette litt vel se&hør-nyhet for meg, men jeg må innrømme at jeg skjønner hvorfor fyren har fått ha seg når han gir slike frynsegoder (for de som liker det).

Men en ting slo meg - om mannen har hatt sex med så mange som han påstår, vil jeg tro det er sannsynlig at "vi alle" kjenner noen som har vært bortpå han. Jeg kjenner ingen. Gjør du? Jeg tror ærlig talt han jger, jeg.

Skrevet (endret)
vil jeg tro det er sannsynlig at "vi alle" kjenner noen som har vært bortpå han. Jeg kjenner ingen. Gjør du?
Kjenner og kjenner....

Et tidligere nabokvinnfolk hoppet rett på ham etter skilsmissen sin....

:ler:

Endret av Remyline
Skrevet

Det jeg synes er betenkelig er at han er jo gift!

Eller? Kanskje han har skilt seg igjen, hva vet jeg, men han har jo stilt opp endel med denne Thorild eller noe... Hun er jo sikkert kjempestolt nå da!

Skrevet (endret)

Synes hele fyren er xxxx jeg, og kan ikke si at han steg særlig i kurs etter dette..

Jeg skjønner heller ikke hva damer ser i han, hadde ikke kjent han igjen en gang jeg, om jeg gikk forbi han på gata!

Endret av Remyline
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg synes ikke det burde komme som en overraskelse at også norske musikere drikker og doper seg... Og hva angår de jentene så er de nok selv ansvarlige for hva de har puttet i seg. GHB er populært for tida, det ser man jo på antall beslag og overdoser.

Skrevet

Enig med Varg-Menja - stoff florerer blant norske musikere i likhet med utenlandske. Rune Rudberg er bare en av mange, desverre. Og at veldig mange mennesker tiltrekkes av kjendiser burde være en kjent sak etterhvert.

Skrevet (endret)

Det som facinerer meg er at det er lov og slenge dritt om Rune Rudberg her inne, men da jeg laget en tråd om hvor patetisk Dorthe Skappel er, da ble jeg slettet.

Når det er sagt så vil jeg bare understreke at jeg også synes Rune Rudberg er xxxx

Endret av Remyline
Gjest Jiha(d)
Skrevet (endret)

Mange fler enn det man skulle tro bruker kokain! Ganske vanlig, iallfall i kjendiskretser. Og blandt eldre ungdom. Overrasker meg ikke i det hele tatt dette med Rune da.... :overrasket:

Endret av Remyline
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. Diskuter sak ikke person. Remyline Moderator

Endret av Remyline
Skrevet

Jeg synes det var lit morsomt at det eneste mediet han ville utale seg til var Se&Hør jeg da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...