Gå til innhold

Mild/moderat deprimert, sosial angst, generell angst, snart 30. Bør jeg droppe kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har noe tilby noen og tenker innerst inne at da bør jeg bare forbli singel. Hvis jeg velger å forbli singel så er jeg nok dømt til å leve alene resten av livet. Har ikke venner heller pga disse psykiske tingene. 

Er dere enig i at jeg kanskje bør holde meg unna datingverdenen og forhold som så psykisk syk? 

Skal sies at depresjonen min ikke er ekstremt alvorlig, men den kombinert med angst gjør at jeg har mistet glede og interesse for ting. Ingen vil vel ha en kjæreste som ikke liker å gjøre noenting.

Anonymkode: f42fa...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du blir mindre deprimert og ser mer glede i å gjør ting hvis du hadde hatt en kjæreste? Hva om angsten ble mindre, og du følte deg tryggere? :)

Anonymkode: ef784...cb1

Skrevet

Nei, ikke dropp kjæreste! Å ha en snill og god kjæreste kan gjøre deg mindre deprimert, gi deg mindre angst og økt selvtillit❤️

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker det nok finnes mange likesinnede der ute! Jeg vil nok ikke datet hvem som helst om jeg var deg. Faren med å date noen som ikke har noen av de samme trekkene er at dette gjør at den ene parten blir mer som en caretaker for den andre parten enn der partene er på samme nivå mentalt. Broren min datet en dame med noen mentale issues og til slutt fikk han rett og slett nok fordi han følte at han tok mer vare på henne enn å være partnere for hverandre og han mistet respekten og følelsene. Men så har jo nesten alle issues i dag da virker det som😂

Anonymkode: 73dcf...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...