Gå til innhold

Plasmapen for hooded eyes, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tunge øyelokk, og har mistrivdes med de i mange år nå. Jeg er 31 år og har hatt tunge øyelokk siden 18-års alder, noe som gjør det vanskelig å sminke meg slik jeg vil. Overfladisk? Absolutt. Ønsker å føle meg mer vel, og å kunne få mer "frihet" i sminkeveien da dette er en av mine lidenskaper. Hører gjerne andres erfaringer! Eventuelt om det finnes noen andre Ikke-kirurgiske behandlinger som hjelper tar jeg gjerne i mot tips 🙂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme og har lest litt om Smooth Eye behandling med laser. Jeg la ut et spørsmål om det her for kort tid siden, men ingen svar enda.:)

Men noe jeg har prøvd, er Light Eyes Ultra. Den strammer opp både over og under øyet. Så mine hooded eyes har blitt endel bedre av det. Men jeg er ikke helt fornøyd enda. 

Anonymkode: 6d74b...eaa

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha strammet opp posene under, så følger denne. 

Anonymkode: 51c97...f01

Skrevet

Jeg har gjort det. 

Det var vondt, dyrt og fungerte ikke. Det så ut som det hadde effekt fordi jeg ble så hoven. Når huden roet seg helt kunne jeg ikke se noe forskjell, og det er da man får beskjed om at man trenger en eller to behandlinger til... 

Reagerte også på før/etterbildene som ble tatt av meg. Jeg fikk beskjed om å tippe hodet litt og se på en sånn måte at mest mulig øyelokk syntes på etterbildet. 

Mistenker at dette gjelder flere dessverre. 

Anonymkode: 5b7a0...ba7

• Liker 1
Skrevet

Plasma funker, men det må brukes på voksen, slapp/kreppet hud for optimal effekt. Ung hud med mye collagen vil ikke oppleve samme grad av oppstramming som voksen, slapp hud. Det er behandlerens ansvar å ikke love mer enn man kan stå inne for... men mange ser profitt over det å være ærlig med kundene sine. Dessverre. 

Anonymkode: 51758...207

• Liker 2
  • 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 11.02):

Reagerte også på før/etterbildene som ble tatt av meg

Ser jeg glemte denne tråden helt. Takk for svar! Jeg reagerer veldig på at før og etterbildene alle behandlere jeg har sett er et normalt førbilder og etterbildene er kun med alle "prikkene" på sånn at man aldri ser resultatet. Har enda tilgode å se et ordentlig etterbilde uten alle prikkene og med et ferdig helet resultat..

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 20.57):

Jeg lurer på det samme og har lest litt om Smooth Eye behandling med laser. Jeg la ut et spørsmål om det her for kort tid siden, men ingen svar enda.:)

Men noe jeg har prøvd, er Light Eyes Ultra. Den strammer opp både over og under øyet. Så mine hooded eyes har blitt endel bedre av det. Men jeg er ikke helt fornøyd enda. 

Anonymkode: 6d74b...eaa

Takk, det skal jeg sjekke ut. Har i det siste begynt å vurdere trådløft. Skal være noe som heter fox eye lift med tråder, men må undersøke mer før jeg bestemmer meg. Er ganske dyrt med tanke på at varigheten er mer eller mindre ett år.

AnonymBruker
Skrevet
solsnartsommer skrev (På 18.7.2021 den 17.31):

Takk, det skal jeg sjekke ut. Har i det siste begynt å vurdere trådløft. Skal være noe som heter fox eye lift med tråder, men må undersøke mer før jeg bestemmer meg. Er ganske dyrt med tanke på at varigheten er mer eller mindre ett år.

Trådløft er bortkasta penger. Snakker av erfaring.

Anonymkode: eecd1...8c3

• Liker 1
Skrevet

Botox fungerer bra for mine hooded eyes

Skrevet
Søtnos skrev (På 24.7.2021 den 1.41):

Botox fungerer bra for mine hooded eyes

Hvor settes botoxen da?

Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Hvor settes botoxen da?

I pannen. Kan også sette en liten dose rett under enden på øyebrynene

Skrevet
Søtnos skrev (52 minutter siden):

I pannen. Kan også sette en liten dose rett under enden på øyebrynene

Tør ikke ta i pannen fordi jeg er redd får ikke å kunne løfte på bryna og miste mimikk.

Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Tør ikke ta i pannen fordi jeg er redd får ikke å kunne løfte på bryna og miste mimikk.

Det er det som er fint med botox og brynsløft. Det blir ikke satt over øyebrynene, eventuelt bare en minidose høyt oppe ved hårfestet etter to uker hvis brynene blir altfor løftet. Da har man full bevegelighet på brynene. Jeg kan løfte mine som normalt selv om jeg har botox i pannen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...