AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Etter snart 9 mnd. med sykdom og skade, og påfølgende treningsforbud har jeg helt mistet gnisten på å spise sunt. Eller jeg spiser sunt, men skeier ut altfor ofte. Startet i april i fjor med vektnedgang, gikk fra 74 kilo til 58 kilo på ca. 3 mnd. Så kom skaden. Jeg har siden august gått opp til 61- 62 kilo igjen. Har vært veldig jojo siden august. Finner ingen motivasjon. Jeg vet jo hva som skal til. Å det tar meg 1 mnd. ca. så er de 4 kiloene borte igjen. Verre å gå ned de 4 enn de jeg gikk ned i fjor jo 🤯 Hvordan klarer å snu tankegangen igjen, hvordan finne tilbake til motivasjonen? Anonymkode: 86cc9...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 Se på bilder av deg selv fra du var 74 kilo. Det er der du er på vei Anonymkode: 96c8a...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Del Skrevet 20. januar 2021 Du har jo masse gnist og motivasjon, du driver jo å jojoslanker deg som bare rakkern. Anonymkode: 3077f...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Del Skrevet 20. januar 2021 Heng et bilde av deg selv på 74 kg på kjøleskapet 😀 Anonymkode: 7d0e1...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå