AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg var akkurat ute og gikk en rask tur, og målte nå kroppstemperaturen til 38,5. Jeg leser på Internett at det er vanlig at kroppstemperaturen stiger når man trener, men det står ikke noe om hvor mye, så jeg tenkte det hadde vært interessant å høre hvor varme andre blir. Anonymkode: 59291...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var akkurat ute og gikk en rask tur, og målte nå kroppstemperaturen til 38,5. Jeg leser på Internett at det er vanlig at kroppstemperaturen stiger når man trener, men det står ikke noe om hvor mye, så jeg tenkte det hadde vært interessant å høre hvor varme andre blir. Anonymkode: 59291...ed5 Det er helt normalt at temperaturen stiger etter fysisk aktivitet, blodet forsyner musklene med mer oksygen. Jeg har aldri målt, men har trent siden jeg var barn og blir god og gjennomvarm hver gang. Ikke et direkte svar, men jo jeg vet det kan stige opp i det man kaller febertemperatur Anonymkode: 6c9eb...7b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå