AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 måneder, og vi har OK sex. Syns ikke han virker spesielt «tent», han blir hard og kåt men han vil bare ha sex når vi legger oss, og om morgenen. Jeg liker sex på eksempel sofa, i dusjen, kjøkkenet o.l. Dette orker han ikke for han er redd noen ser i vinduet. Han tar heller aldri på meg andre plasser enn på rumpa, og jeg føler meg lite attraktiv mtp. han aldri tar av meg BH. Om jeg selv tar den av, tar han ikke på puppene mine uansett. Når vi har sex blir jeg veldig våt, som fører til lite følelse og friksjon. Kommer også mye luft og vaginaen min blir «blåst opp» innvendig. Jeg er trang helt til jeg blir overkåt, noe jeg ofte blir. Han kan noen ganger bruke svært lang tid på å komme, og andre ganger kommer han på 1-2 minutter så vet ikke om dette plager han. Syns det er vanskelig å snakke med han om. Noen råd? Kan det bli bedre? Anonymkode: fe167...f1c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Blir ikke bedre uten at dere snakker om det Anonymkode: 0982f...102 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Hvor gamle er dere? Uansett må dere jo snakke sammen, hvis ikke kommer dere ingen vei. Anonymkode: fc2af...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå