AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Det er noen måneder siden det ble slutt. Ting har gått relativt greit men i det siste har jeg tatt meg selv i å føle litt på det. Det endelige. Det at det er over og vi vil aldri være en del av hverandres liv igjen. Vi har ikke kontaktet hverandre. Jeg lurer på hvordan hen kom seg så lett videre. Jeg får vonde tanker i blandt, men vet at livet må gå videre. Det er bare en trist tanke. Og hvordan gir man slipp på all håp? Anonymkode: 7771d...23a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Det endelige er alltid vondt. For meg hjalp det ofte å tenke på at alternativet ikke var et godt forhold til min eks, men et dårlig et. Anonymkode: 83ce6...697
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 For meg har det hjulpet veldig å se skrekkfilmer og thrillere. Om du ser noe skikkelig skummelt, er det vanskelig å sitte der og kun tenke triste tanker om eksen. Og hold deg unna romantiske filmer, sanger og ting som minner deg for mye om eksen. Sannsynligvis finnes det noen der ute som du vil like enda bedre. Slik har det vært med meg. Var veldig langt nede for 5 år siden, trodde han var den store kjærligheten. Kunne aldri finne noen like bra, som jeg likte like godt etc. Men tristheten varte kun noen måneder, heldigvis. Og nå er jeg i mitt lykkeligste forhold noensinne, og han er den store kjærligheten, ikke eksen. Anonymkode: e7aa6...2d1 1
Høyeheler Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 18.26): Det er noen måneder siden det ble slutt. Ting har gått relativt greit men i det siste har jeg tatt meg selv i å føle litt på det. Det endelige. Det at det er over og vi vil aldri være en del av hverandres liv igjen. Vi har ikke kontaktet hverandre. Jeg lurer på hvordan hen kom seg så lett videre. Jeg får vonde tanker i blandt, men vet at livet må gå videre. Det er bare en trist tanke. Og hvordan gir man slipp på all håp? Anonymkode: 7771d...23a Bite the bullet. Innse faktummet, det finnes ikke håp, partneren kommer ikke tilbake. Det funket fint for meg. Du er ikke herre over din egen tid men , du kan bruke tiden din til det du vil. Tiden går veldig fort, den venter ikke på deg. Mao du har ikke råd til å bruke tid på vonde tanker til det, er tiden altfor kostbar. Du må bruke tiden du har til rådighet med omhu, livet får du ikke i reprise. Endret 22. januar 2021 av Høyeheler rettelse
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Tid. Prøvde «alt», gå ut med venner, lære nye retter, se på filmer, ditt og datt bla bla, men alt i alt så var det bare «tid» som skulle til. Sakte men sikkert så sklei det bare lengre vekk, på en måte .. Kan ikke huske når eller hvor lang tid eller hvem hva hvor, en dag så føltes det bare chill ut igjen Var sammen i 10 år og med to barn, så det var tøft en stund. Anonymkode: 4d0d9...a5c
Svartfugl Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 18.26): Det er noen måneder siden det ble slutt. Ting har gått relativt greit men i det siste har jeg tatt meg selv i å føle litt på det. Det endelige. Det at det er over og vi vil aldri være en del av hverandres liv igjen. Vi har ikke kontaktet hverandre. Jeg lurer på hvordan hen kom seg så lett videre. Jeg får vonde tanker i blandt, men vet at livet må gå videre. Det er bare en trist tanke. Og hvordan gir man slipp på all håp? Anonymkode: 7771d...23a Aksepterte at det ville ta tid å bli helt ferdig med det, jobbet med egen selvfølelse, begynte å ta bedre vare på meg selv, brukte mest mulig tid med venner og familie, og ga etter en stund beskjed om at familie og venner skulle skifte tema hvis jeg prøvde å snakke om eksen og bruddet. 😅 Levde også singellivet, dro pånoen dater, hadde noen uforpliktende ligg og hadde det gøy. Samtidig aksepterte jeg at det er normalt å føle seg trist av og til, og fikk ikke panikk når sorgen av og til kom snikende. For min del tok det kanskje 6 måneder å være ferdig med det verste, og etter et år følte jeg meg helt normal og glad igjen.😊 Det trenger ikke ta så lang tid, men jeg hadde en del bitterhet, sinne og noen personlige problemer å ordne opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå