Jorun med katten Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei, jeg er just ferdig med mastergraden min ved et norsk universitet, og har hatt muntlig og fått sensur. Når jeg nå skal søke arbeid ber flere arbeidsgivere om vitnemål fra universitetet, men så langt er det kun bachelorvitnemålet mitt som er tilgjengelig. Jeg har henvendt meg til universitetet og ennå ikke mottatt noe svar, derfor spør jeg dere godtfolk: er det noen som har erfaring meg å søke arbeid før vitnemålet faktisk foreligger? Hvordan gjør dere det? Holder det å si til arbeidsgiver at jeg har en master, og at de kan få vitnemål på senere tidspunkt? Og er det noen som vet hvor lang tid som er vanlig før man mottar vitnemål? Mvh Jorun med katten
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Du kan hente ut karakterutskrift fra Vitnemålsportalen via StudentWeb. Da vil du se alle karakterer du har fått i studieløpet og kan sende inn disse før ferdig Vitnemål foreligger. Anonymkode: 0bc27...b33 1
Jorun med katten Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du kan hente ut karakterutskrift fra Vitnemålsportalen via StudentWeb. Da vil du se alle karakterer du har fått i studieløpet og kan sende inn disse før ferdig Vitnemål foreligger. Anonymkode: 0bc27...b33 Tusen takk! Det var gledelig nytt. Jobbmarkedet ligger for mine føtter : ) Mvh Jorun med katten 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Trenger ikke gå via StudentWeb. Kan gå direkte i vitnemålsportalen. Anonymkode: fd914...b41
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Jeg hadde jobb før jeg tok master, men vi hadde muntlig og var ferdig i juni, og tror ikke vitnemålet kom før september/oktober en gang. Anonymkode: bdedf...e26
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Vitnemålsportalen.no Anonymkode: 282e0...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå