Celiclya Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt sorbet-is?
Arkana Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 De fleste dagligvarebutikker har i allefall en eller to valg (Diplom). Ultra, Centra og Meny har et bedre utvalg.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #3 Skrevet 14. august 2005 Diplom Royal jordbærsorbet er veldig god, om de bare kunne kutte ut de disgusting jordbærbitene. Har ikke smakt mango-versjonen. Det tok forresten en evighet før min Ica Maxi fikk de inn.
Arkana Skrevet 14. august 2005 #4 Skrevet 14. august 2005 Diplom Royal jordbærsorbet er veldig god, om de bare kunne kutte ut de disgusting jordbærbitene. Har ikke smakt mango-versjonen. Enig! Og det samme gjelder appelsinsorbeten med mangobiter. Nydelig sorbet, ekle mangobiter.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Enig! Og det samme gjelder appelsinsorbeten med mangobiter. Nydelig sorbet, ekle mangobiter. ← Fint å vite at vi er flere Hver gang jeg spiser det tenker jeg at jeg burde skrive et brev til Diplom. Kanskje jeg skal gjøre det nå.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #6 Skrevet 15. august 2005 Hvis du bor i Oslo, kan du dra på Jacobs feks. Inni butikken er det et eget lite utsalg av Pascal sine herligheter. Jeg pleier alltid å kjøpe med kokos-sorbet når jeg er der. Og den er helt vanvittig god! Og pasjonsfrukt! De har mange forskjellige. Litt dyrt, men vel verdt det. Kjøp med bringebærcoulis også, kjempegod som saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå