Gå til innhold

Spørsmål om eggløsning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne måneden er jeg helt sikker på at jeg kjente eggløsningen. Jeg var bortreist og hadde glemt el-testene, men om morgenen en av dagene den helga hadde jeg veldig murring i korsrygg og underliv. Jeg har ikke kjent eggløsning så tydelig tidligere. Får man disse symptomene ca når egget slipper? Eller er de et forvarsel om at noe kan skje? Da jeg tok el-test dagen etter var det svak test.

Anonymkode: 3a382...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene jeg kjenner EL så er det de 1-2 dagene når jeg får positiv test. Jeg kan sitte på jobb på dagen og kjenne dette, og når jeg tar en test på ettermiddagen så er den positiv. Og positiv EL-test er som kjent før EL skjer. Men etter hva jeg har forstått så varierer dette fra kvinne til kvinne. Noen kjenner mer den dagen egget faktisk slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ifølge Flo ha EL i morgen. Tatt ELtester tre dager på rad for å følge litt med... Har svak strek fra 18.1, betydelig sterkere strek i går 19.1, men i dag igjen er den svakere🙄  Kjenner imidlertid tegn på eggløsning egentlig? Har begynt å få typiske tegn/symptomer på EL med ELslim, økt sexlyst osv... Skal jeg bare fortsette å teste? Bruker rfsu sine...

Anonymkode: cdf30...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...