AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Ble bundet med hendene forran meg frivillig men tror d ble for hardt . La først merke til etter 20min at begge hendene mine var helt BLÅ!! Fikk sjokk å det fikk han å. Var ikke vondt, men de ble bare hovne samtidig som blå men det gikk veldig fort over. merket ikke noe den dagen eller dagen etter MEN er d farlig å bli så blå? (Når skaden først har skjedd liksom).. Anonymkode: 644ce...fbd
MuffinStud Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Ja, dette skal du ikke gjøre. Dersom blod er hindret i å sirkulere, så kan det ha konsekvenser når sirkulasjonen gjenopprettes. Når han binder deg, så vær var på nevrologisk utfall distalt. Dvs ved bortfall av enten førlighet (herunder "pitring" i fingrene), motorikk eller sirkulasjon av det området som "bortenfor" tauet, så må dere løsne. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Shit får helt noia.. skal aldri mere så hardt .. blir helt svett jeg Anonymkode: 644ce...fbd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Til en annen gang: Ikke bind noen om du ikke har peil på nerver. Men, nei, det er normalt å bli blålig i fargen om det er veldig stramt. Det er ikke skadelig om du ikke kjenner noe rart i dag. Det er hvit farge som er farlig. Men, når du bli bundet må du alltid sjekke fingrene dine. Kjenn at styrken din ee normal ved å knipe fingre sammen og strekke de bakover med motstand. Han som binder deg kan hjelpe med å «være motstanden». Anonymkode: 1450c...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Følg alltid med på sånt når man binder noen. Er ikke bra om det hindrer blodsirkulasjonen, det sier seg selv. Anonymkode: d95b0...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå