Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mnd skulle vi ikke stresse.  Men kjenner jeg tar dette svært seriøs og ikke klarer å ta det like rolig som han... føler for sex hver dag for å være helt sikker. 

Benytter CB digital eggløsningstest,  advanced (lilla).

Tester på morgenurin. Slik anbefalt man gjerne gjør første gang fram til høy fertilitet  - har valgt å forholde meg til å bare teste morgen.

Høy fertilitet lørdag morgen.  Sex lørdags kveld.

Høy fertilitet søndags morgen. Sex søndags kveld.

Høy fertilitet mandags morgen.  Ikke sex på kvelden. Men kjenner mine typiske symptomer på eggløsning.... 

Inviterer derfor til sex natt til tirsdag  ;) kl.02.30. 

Maksimal fertilitet tirsdags morgen (er sikker på at jeg også hadde hatt det mandags kveld om jeg hadde testet)..  

Men i går, tirsdags kveld var ikke mannen hjemme,  og antar det var da selve eggløsningen var. (Smertene ga seg utpå kvelden).

Tenker legge inn aksjer i kveld også. Da et han hjemme.

Ekstreeeeeeemt teit spørsmål,  men vi kan vel ha rukket det, selv om det ikke ble sex akkurat samme kveld som jeg antar eggløsning faktisk var? 

Bare "bortkastet" / for kos i kveld, eller kan det også bidra ift å kanskje bli gravid? 

Anonymkode: 017df...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sæd kan leve i opp til 5 dager. Som regel lever den 2-3 dager. Egget lever i et døgn. Så du trenger ikke ha sex samme dag du har eggløsning.. Det er faktisk optimalt å ha sex en dag eller to FØR eggløsning, siden sæden da ligger klar og venter på egget i egglederen. 

Anonymkode: 3f759...b50

• Liker 1
Skrevet

Annenhver dag skal holde i massevis. 

Anonymkode: e1ee1...8a5

• Liker 1
Skrevet

Du har 5 fertile dager. Jeg har blitt gravid mange ganger, og faktisk flest ganger de syklusene jeg ikke har hatt sex på selve EL-dagen. Dagene før er viktigere.

Skrevet

Oi, du må roe ned. 

Anonymkode: cf4f6...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...