Iceglow Skrevet 15. august 2005 #21 Skrevet 15. august 2005 Jeg hadde ikke bare godtatt det, jeg hadde satt pris på det. Grunnen til det er at i det øyeblikket man har vaginal penetrering setter man seg samtidig i en situasjon hvor man kan bli gravid. Jeg personlig hadde ikke ønsket å gå så langt med noen før jeg var "SIKKER" på vedkomende, og det blir ikke jeg etter en uke/måned eler to, snakker man halvår/år så er det mer realistisk for meg personlig. Slik jeg forstår deg er ikke graviditet det du tenker mest på, men at, vel hva skal jeg si? "alvorlighetsgraden" økes. Men forklar henne hvorfor du velger slik. Ellers kan du risikere at hun lurer på om det er noe med henne, at du har et eller annet "problem" (for eksempel impotens, tidlig utløsning, en eller annen smittsom sykdom, og husk at sykdommer smitter via andre ting enn penetrering!), eller en eller annen av desse rare tankene kvinner ofte får. Jeg hadde godtatt forklaringen om at "Jeg var i et forhold tidligere, jeg trodde det skulle VARE, men det gikk ikke slik. Jeg vil ikke risikere at det skjer en gang til, jeg vil den neste jeg ligger med er den siste. Jeg håper og tror det er deg, men jeg er for "brent", men du bør forvente at du må FORKLARE hvorfor, og det i STORE bokstaver. (Så får du heller ta det som en positiv overraskelse om hun ikke spør så mye ) Det er vel i grove trekk det jeg har å si her slik på 5 min (sitter på lånt pc), jeg beklager at det ble rotete.
Gjest Gjest.. Skrevet 25. august 2005 #22 Skrevet 25. august 2005 Jeg har vært sammen med samme gutt i 2 1/2 år, og vi har fremdeles ikke gjennomført selve samleiet eller penetreringen.. Jeg skjønner at dere synes det er helt sykt, og dere må bare mene det dere vil, men han aksepterer det og vi har det veldig godt sammen fordi. Skal faktisk gifte oss neste sommer! Vi har gjort det meste av andre ting man kan gjøre, vi er begge flink til å bruke hender og tunger.. Han har aldri klaget på det. Noe av grunnen er at jeg ikke vil risikere å bli gravid, og at noe er spart til bryllupsnatten. Jeg er kristen, han er det ikke, men det har aldri vært problemer med dette. Vi er så vant til å ha det sånn og har funnet ut gode måter å gjøre det godt på for begge to. Kanskje er vi unormale, men du vet ihvertfall at det er flere enn deg som venter
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #23 Skrevet 25. august 2005 tja... vet ikke om jeg hadde fiksa å vente så lenge jeg.. "vente så jeg vet det vil vare", vare hvor lenge? For alltid? Du har ikke garanti for det selv om dere har vært sammen i 20 år... Var veldig glad fordi typen ikke prøvde seg første helga jeg sov i senga hans... men hadde han ikke prøvd seg den andre, da hadde jeg begynt å lure Om du skal vente burde du fortelle det til dama di, så hu vet at du venter av den grunn du gjør, og ikke fordi du ikke har lyst på hu.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 25. august 2005 #24 Skrevet 25. august 2005 Jeg synes du er rar. Du burde nå i det minste kunne ha analsex med henne...
Kafka Skrevet 25. august 2005 #25 Skrevet 25. august 2005 Er en gutt på 24 år som har vært kjæreste med ei veldig søt jente i noen månder. Jeg ønsker å vente med vaginalt samleie en stund til, slik at jeg vet det vil vare og at det skal bli noe helt spesielt.... Ønsker liksom ikke å gi alt av meg etter bare 4 mnd.... Litt redd for å gå på en ny smell.... (vi gjør de meste ellers, bare ikke vaginalt/analt samleie...) Ville dere godtatt det? Er jeg unormal? ← Nei, det er du nok ikke. Jeg har blandt annet noen venner som spiller i et kjent norsk band. De på sin side er personlig kristne, og tenker/tenkte slik som deg. Så du er nok ikke alene om det
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2005 #26 Skrevet 25. august 2005 Om man gjør alt annet, ville jeg begynt å lure på hvorfor en ikke kan fullføre samleiet. En sak er om en ønsker å vente med sex, men det er jo tydeligvis ikke tilfelle her, for sex er virkelig mye mer enn penetrering. Som jente ville jeg sagt alt eller ingenting, for ønsker en å ha sex, får en gi alt eller ingenting. ← Veldig enig!! Må jo være fryktelig å være nyforelskede kjærester og gjøre "masse" men ikke "akkurat DET" Da hadde jeg nok lurt på hva som egentlig lå bak..
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #27 Skrevet 25. august 2005 Veldig enig!! Må jo være fryktelig å være nyforelskede kjærester og gjøre "masse" men ikke "akkurat DET" Da hadde jeg nok lurt på hva som egentlig lå bak.. ← er jo bare å lure det, om du ikke klarer å godta forklaringen hans om at han ikke vil før han er sikker på at det blir noe mer, kan du jo like godt pakke sakene dine...? Trenger ikke nødvendigvis være verken impotens eller en smittsom sykdom for at folk vil avstå fra samleie tidlig i et forhold..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå