Gå til innhold

vente med samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en gutt på 24 år som har vært kjæreste med ei veldig søt jente i noen månder.

Jeg ønsker å vente med vaginalt samleie en stund til, slik at jeg vet det vil vare og at det skal bli noe helt spesielt....

Ønsker liksom ikke å gi alt av meg etter bare 4 mnd....

Litt redd for å gå på en ny smell....

(vi gjør de meste ellers, bare ikke vaginalt/analt samleie...)

Ville dere godtatt det?

Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres helt ok ut, og overhodet ikke unormalt.

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

Klart du ikke er unormal.

Men jeg regner ikke bare penetrening som sex, sex er jo mye annet også :klem:

Hvis kjæresten din har det godt sammen med deg nå, tror jeg nok ikke at det skulle bli mindre sikkert at forholdet holder hvis dere tar "hele skrittet" ut.

Klart jeg ville godtatt at gutten ville vente litt med sex, men hvis han bare var redd for at et nytt forhold skulle gå dukken fordi han hadde blitt såret før....da, hadde jeg kanskje blitt litt usikker.

Er han over sin tidligere kjæreste hadde jeg tenkt, er det noe med meg eller er han usikker på seg selv :forvirret:

Men hvis dere gjør alt annet, så er det jo også å regnes som sex, så veien er vel ikke så lang å gå.

Så lenge din kjæreste vet hvorfor du vil vente, og hun fortår er det el ingenting i veien for dette.

Lykke til videre. :)

Skrevet

Jeg tror du er unormal. Det er ikke noe galt i å være det, alle lever sitt liv og må gjøre det som er best for en selv, og siden folk er forskjellige er det riktig å gjøre ting på forskjellig måte fra person til person.

Det som betyr noe, tenker jeg, er hva kjæresten din mener.

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Du er ikke unormal. Og om du var det, trenger da ikke det være negativt? :grine2:

Derimot høres du ut som en fin fyr som vil det beste for jenta si (som kjæresten min!!) :klem:

Typen jeg har nå gjorde akkurat som deg. Venta litt, maste ikke (det var vel heller jeg som gjorde) og var bare veldig søt. Men pass på å ikke vent for lenge! Det var NESTEN sånn med typen min, jeg begynte å tenke om jeg ikke var tiltrekkende nok og sånn....vi venta 3 uker. (Ganske lenge spør du meg)

Når han venta sånn så følte jeg at han respekterte meg. Før han var jeg bare vant til at guttene "hoppet" på...sukk :overrasket:

Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å vente så lenge på at kjæresten min skulle bli klar. Jeg lurt på hva i alle dager som var galt med meg.

Jeg ble samen med min mann da jeg var 24 år. Han ville vente en stund med å ha sex, tror vi ventet 6 uker ca... Jeg var da overfrustrert!! Han var blitt kraftig "brent" i et tidligere forhold og jeg forstod jo det men fire måneder hadde ikke jeg klart å vente i hver fall.

Du får jo høre om kjæresten din synes det er greit at dere venter...

Skrevet

Jeg synes ikke du høres unormal ut. Og jeg hadde absolutt godtatt at du ville vente.

Skrevet

Ser dere hvor mange jenter som juger for seg selv her? Ingenting hadde knekket kvinneverdigheten deres så mye som at en mann nektet å kjøre kukken sin inn i fitta deres. Bare glem det.

Skrevet
Ser dere hvor mange jenter som juger for seg selv her? Ingenting hadde knekket kvinneverdigheten deres så mye som at en mann nektet å kjøre kukken sin inn i fitta deres. Bare glem det.

hehe.. rett på sak, dobbelt moralen florerer mellom hva som "burde" være riktig svar, og hva som "er" riktig svar.

Skrevet

Amen.

Trådstarter, du er unormal.

Skrevet

På samme måte som alle gutter ikke er som mito24 og waco, er ikke alle jenter som dem de har vært borti.

Folk er forskjellige men det er det ikke alle som er klar over.

Skrevet
På samme måte som alle gutter ikke er som mito24 og waco, er ikke alle jenter som dem de har vært borti.

Folk er forskjellige men det er det ikke alle som er klar over.

Du er åpenbart ukjent med betydning av begrepet "normalt".

Skrevet

Om man gjør alt annet, ville jeg begynt å lure på hvorfor en ikke kan fullføre samleiet. En sak er om en ønsker å vente med sex, men det er jo tydeligvis ikke tilfelle her, for sex er virkelig mye mer enn penetrering.

Som jente ville jeg sagt alt eller ingenting, for ønsker en å ha sex, får en gi alt eller ingenting.

Skrevet

"Normal" er den farligste betegnelsen innenfor alle vitenskaper. Snakk heller om normalfordeling, middelverdi, etc. Forskjellighet er det som bør dyrkes.

Skrevet
Amen.

Trådstarter, du er unormal.

Men du er jo trådstarter...

Skrevet
Om man gjør alt annet, ville jeg begynt å lure på hvorfor en ikke kan fullføre samleiet. En sak er om en ønsker å vente med sex, men det er jo tydeligvis ikke tilfelle her, for sex er virkelig mye mer enn penetrering.

Som jente ville jeg sagt alt eller ingenting, for ønsker en å ha sex, får en gi alt eller ingenting.

jeg er igrunnen enig med Piper.

ikke at jeg ikke ville akseptert at han ville vente, men jeg ville nok ikke helt forstått hvorfor han ville vente med penetrering, når all annen sex ikke trengtes å vente med?

regner du ikke oralsex som sex feks?

gir man mye mindre av seg selv om man gir hverandre oralsex eller onanerer hverandre, en om man penetrere?

å skulle vente med sex ville jeg helt klart akseptert, og kunne forstått.

å skulle vente med penetrering men ikke annen sex, pga brent seg tidligere, hadde jeg nok lurt mer på.

hvorfor rett og slett.

hva har skjedd deg som gjør at all annen sex en penetrering er ok, men selve penetreringen gjør at du gir for mye av deg selv?

Skrevet

Ditto.

Skrevet

du er unormal, ikke mange gutter som vil vente så lenge.

Skrevet

Enig med Aline jeg. Ville såklart ha respektert, og godtatt, at han ville vente, men jeg ville ha lurt på motivene bak dersom det bare var selve samleiet han ville vente med....

Vi gjorde det omvendt. Hadde "vanlig" samleie i begynnelsen, og utvidet det etterhvert. Så ikke noe galt i det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...