Gå til innhold

Er blitt lurt på nettbutikk, hvordan få igjen pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet noe i en nettbutikk som nå i ettertid viser seg å være nede. Eller dvs nettbutikken fungerer, penger blir trukket fra konto, men så skjer det ingenting. Telefonnr er ikke i bruk, og eposten svarer de ikke på. I dag da jeg gikk inn på nettsiden for å finne mer info, så jeg en beskjed helt nederst på siden (der coockies-varsel pleier å komme opp), om at de har stengt til juli pga corona. (det står ikke hvilket år dette gjelder)

Hva f skjer her, og hva gjør jeg nå? Det er ikke et megastort beløp (under 500), men irriterende, og produktet trenger jeg! Betalte med vanlig visa.

Anonymkode: 16019...10f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Kontakt banken og forklar situasjonen.

Med vennlig hilsen

TBergh

• Liker 2
Skrevet

Betalt med vanlig visa er dumt, ingen forsikring der. Hadde du betalt med mastercard hadde du hatt forsikring og fått igjen pengene

Anonymkode: b0a24...c27

Skrevet

De samme reglene gjelder med visa og mastercard debetkort som kredittkort. TS må reklamere på transaksjonen hos sin bank.

Anonymkode: 7b97f...073

Skrevet

Gjelder dette Coverbrands?

Anonymkode: c7898...57a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De samme reglene gjelder med visa og mastercard debetkort som kredittkort. TS må reklamere på transaksjonen hos sin bank.

Anonymkode: 7b97f...073

Hvordan reklamerer man egentlig? 

Jeg kunne tenkt meg å få stoppet den nettbutikken, er det banken som tar seg av det? Ts

1 hour ago, AnonymBruker said:

Gjelder dette Coverbrands?

Anonymkode: c7898...57a

Hva er coverbrands? 

Anonymkode: 16019...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...