AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #41 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (1 minutt siden): Det handler ikke om at jeg ikke liker meningen din, men heller om at jeg ikke skjønner behovet ditt for å dele den. Er det for å være slem? Prøve å dra folk ned? Eller bare kjeder du deg? Jeg har også mine personlige meninger om hva som er fint og ikke, men det betyr ikke at det nødvendigvis alltid er lurt å dele dette. Ser heller ikke poenget i å kommentere når du tydeligvis ikke kan særlig mye om temaet. Du må jammen være selvgod som tror at din mening er fasiten som alle skal følge. Håret kan man røre, men lepper skal man ikke røre, i hvert fall ikke først? Anbefaler deg også å enten lese det du skriver om du har glemt det, eller å formulere deg bedre.. Du skrev: "Etter fillers så ser dem unaturlige ut, og overdrevent i forhold til trynet. Og den derre kanten som alle med fillers nekter på at dem har er også svært synlig. Tragisk!" Du snakker ikke kun om Jenner her, men om "alle med fillers". Nei. Målet mitt er å få unge kvinner til å droppe fillers. Ingen lepper er så stygge at dem må fikses. Virkelig ikke. Med mindre du har en ansiktsskade eller en annen sykdom som gjør det. Har aldri sagt at min mening er fasit, men min mening er like mye verdt her som din. Den fillerskanten er grusom. Vet dere egentlig dette? Jeg kaller det "forstadie til Dolly Duck". Duckface bør aldri være et mål for noen. Det ødelegger munnen, det ødelegger integriteten og oppfattelsen av deg, selv om du tror du ser bra ut. Det er mer fakta enn noe annet. Beklager at du følte deg krenket over mitt sin på Jenner. Men du har ingen grunn til å hakke slik som dette bare fordi jeg traff en nerve hos deg. Anonymkode: 74ec6...65b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #42 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (3 minutter siden): Det vet jeg ikke, jeg kommer til å fylle det nødvendige for å opprettholde den størrelsen jeg har nå. Jeg har såpass lite at jeg ikke er bekymret for noe slapp hud eller lignende. Har dog ei venninne som måtte oppløse stoffet i leppene da hun hadde fylt på for mye over en lengre periode, og leppene hennes så helt greie ut etterpå. Hun har begynt å fylle på igjen nå, men absolutt ikke like mye før, for å unngå den merkbare kanten som kommer når du overfyller. Okei, så bruker man fillers over tid, og gjerne i mengder, så kan man risikere å måtte gjøre det permanent for at det skal se bra ut... Det i seg selv er jo urovekkende. Fillers er ofte bare starten. Begynner du med litt fillers, så øker vel mengden med årene, samt at man får litt silikon her og litt der, og så løfter man plutselig brynene.... og så ser man ut som Dolly Duck. Anonymkode: 74ec6...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #43 Del Skrevet 20. januar 2021 http://blog.candylipz.com/what-are-pouty-lips/ Quote There is a big difference between full lips and full pouty lips. When you take away the thickness (projection) of the philtrum area, the full lips alone give you the classic “duck lips look!” This is why lip injections will not be able to give you the pouty lips look or lip plumper products that target just enhancing the lips alone. Anonymkode: f7299...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #44 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Målet mitt er å få unge kvinner til å droppe fillers. Ingen lepper er så stygge at dem må fikses. Virkelig ikke. Med mindre du har en ansiktsskade eller en annen sykdom som gjør det. Har aldri sagt at min mening er fasit, men min mening er like mye verdt her som din. Den fillerskanten er grusom. Vet dere egentlig dette? Jeg kaller det "forstadie til Dolly Duck". Duckface bør aldri være et mål for noen. Det ødelegger munnen, det ødelegger integriteten og oppfattelsen av deg, selv om du tror du ser bra ut. Det er mer fakta enn noe annet. Beklager at du følte deg krenket over mitt sin på Jenner. Men du har ingen grunn til å hakke slik som dette bare fordi jeg traff en nerve hos deg. Anonymkode: 74ec6...65b Om du gjør dette for å beskytte unge kvinner så burde du kanskje vurdere en annen fremgangsmåte? Det burde være mulig å fraråde kosmetiske injeksjoner uten å fornærme eller snakke ned om de som har valgt å få det utført. Slik du formulerer deg så virker det slik. Jeg har ikke uttalt meg på noe mye annet enn at jeg synes (og her er formulering viktig: jeg spesifiserer at det kun er min mening) det er et low blow å kommentere andres utseendet. Vi har begge våre meninger og jeg har aldri sagt at du ikke skal få ha din eller uttale deg om din, målet mitt er bare å få deg (og andre) til å reflektere litt over hva som er nødvendig å kommentere eller ikke. Jeg personlig ønsket ikke en slik kant på leppene, og jeg gjorde derfor mye research før jeg valgte klinikk, type stoff og mengde stoff. Jeg anerkjenner dog at det finnes jenter som enten liker denne kanten eller som rett og slett bare ikke bryr seg, så det at jeg personlig ikke synes noe om det burde ikke spille en rolle. Folk burde gjøre det de selv ønsker, ikke gå etter hva du eller jeg synes er fint. Det at du kaller dette for fakta viser igjen at du mener din mening er fakta, selv om du nekter å innrømme det selv. Igjen, dette handler ikke om Jenner, men om formuleringen din og det faktumet at du føler behovet for å komme med stygge kommentarer om andres utseendet. Må også le av at du anser dette jeg kommer med som "hakking", mens du selv selvsagt skal få lov kommentere hva du vil, selv om det kan være sårende. Gud forby at noen sier ifra om at det kanskje ikke er den hyggeligste tingen å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 20. januar 2021 #45 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke om det er samfunnet som preger en men har til nå vært glad for å være naturlig pen, men i det siste har jeg sett litt på dette med "det hadde vært fint å hatt litt større lepper. Jeg har egentlig store lepper naturlig, men underleppen er litt større enn over og da tenkte jeg det hadde vært fint å få rettet ut dette. HVIS man kan få det til å se naturlig ut og ikke åpenlyst at hun der har fylt noe i leppene sine type ting. Anonymkode: a4b89...d3c Men hvorfor må dette rettes ut?🤔🤔 Det er jo ikke en "feil" som må korrigeres. Det er helt naturlig, og faktisk veldig fint, at overleppen er mindre enn underleppen 😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #46 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Okei, så bruker man fillers over tid, og gjerne i mengder, så kan man risikere å måtte gjøre det permanent for at det skal se bra ut... Det i seg selv er jo urovekkende. Fillers er ofte bare starten. Begynner du med litt fillers, så øker vel mengden med årene, samt at man får litt silikon her og litt der, og så løfter man plutselig brynene.... og så ser man ut som Dolly Duck. Anonymkode: 74ec6...65b Nei, det er ikke permanent. Siktet du til at min venninne fikk stoffet oppløst så var det rett og slett for å få det ut fortere, ettersom kroppen tar litt tid å forbrenne det. Men dette hadde du visst om du gjorde litt research før du begynte å uttale deg. Poenget ditt? Hvorfor kan du ikke la voksne mennesker avgjøre selv hva de ønsker å gjøre med kroppene sine? Om du ikke synes fillers eller kosmetiske inngrep er noe fint så kan du la være å få det utført? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 20. januar 2021 #47 Del Skrevet 20. januar 2021 Dere som mener det er mulig med fillers i leppene uten at det synes, har dere bilde av noen (f.eks en kjendis) hvor fillers ikke er synlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #48 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (2 minutter siden): Om du gjør dette for å beskytte unge kvinner så burde du kanskje vurdere en annen fremgangsmåte? Det burde være mulig å fraråde kosmetiske injeksjoner uten å fornærme eller snakke ned om de som har valgt å få det utført. Slik du formulerer deg så virker det slik. Jeg har ikke uttalt meg på noe mye annet enn at jeg synes (og her er formulering viktig: jeg spesifiserer at det kun er min mening) det er et low blow å kommentere andres utseendet. Vi har begge våre meninger og jeg har aldri sagt at du ikke skal få ha din eller uttale deg om din, målet mitt er bare å få deg (og andre) til å reflektere litt over hva som er nødvendig å kommentere eller ikke. Jeg personlig ønsket ikke en slik kant på leppene, og jeg gjorde derfor mye research før jeg valgte klinikk, type stoff og mengde stoff. Jeg anerkjenner dog at det finnes jenter som enten liker denne kanten eller som rett og slett bare ikke bryr seg, så det at jeg personlig ikke synes noe om det burde ikke spille en rolle. Folk burde gjøre det de selv ønsker, ikke gå etter hva du eller jeg synes er fint. Det at du kaller dette for fakta viser igjen at du mener din mening er fakta, selv om du nekter å innrømme det selv. Igjen, dette handler ikke om Jenner, men om formuleringen din og det faktumet at du føler behovet for å komme med stygge kommentarer om andres utseendet. Må også le av at du anser dette jeg kommer med som "hakking", mens du selv selvsagt skal få lov kommentere hva du vil, selv om det kan være sårende. Gud forby at noen sier ifra om at det kanskje ikke er den hyggeligste tingen å gjøre. Du henger deg opp i at det jeg skrev om Jenner gjelder alle. Slutt med det, for det har aldri vært min hensikt! Jeg hører ofte at jenter sier at dem gjør om på utseende, herav fillers, for å tilfredsstille menn. Fordi menn krever det. Det er så forbanna pisspreik som du får det. Menn hater fillers, på generelt grunnlag. Og det er ingen overdrivelse. Unge gutter kan nok synes det er ok, men ikke menn. Det er det som er fakta her, skrevet av en mann selv. Man ser også i denne tråden og andre fillers-tråder at menn roper nærmest i kor om å la være å bruke fillers. Det er jo ikke ubegrunnet. Dem som er for filler er dem som har latt seg overtale til dette selv. Og det er dere som sprer usunne råd om fillers. "Bare gjør det", "det blir så bra", "oppsøk den og den", "anbefales". Slutt å motiver andre til å ta plastikkinjeksjoner og -operasjoner! Kvinner gjør at andre kvinner føler kroppspress. Dere presses av hverandre, og normaliserer injeksjoner og operasjoner. Så skylder dere ofte på mennene etterpå. Helt absurd. Anonymkode: 74ec6...65b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 20. januar 2021 #49 Del Skrevet 20. januar 2021 Problemet med disse tingene er ikke at første par inngrep alltid ser unaturlig ut, men at det etterhvert blir det uansett. Selv kunne jeg tenke meg fyldigere bryn, og har kikket på et endeløst antall bilder på IG. Men jeg finner bare kanskje under 5% hvor jeg tenker «det så naturlig ut». ALLE er like, og man gjenkjenner det selv om det er veldig pent og profesjonelt utført. Så er jo spørsmålet om man vil se sånn ut og risikere at det faktisk blir veldig synlig. Disse klinikkene som fjerner kosmetisk tatovering og fillers/reparerer diverse er jo godt besøkt av en grunn. Når en først er igang med tankeeksperimentet kunne en jo tenke seg mye forskjellig: mer symmetriske pupper, smalere midje, større bakende, penere tenner, hvitere tenner, tykkere hår, krøller eller rett hår, lengre vipper, penere hud......ja. Det ble veldig slående når en på IG ser en masse godt voksne par hvor kona ser «20 år yngre ut» grunnet en rekke justeringer mens mannfolka fortsatt ser ut som sin alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #50 Del Skrevet 20. januar 2021 Du kan si at du ikke vil ha filler i leppekanten men bare volum. Jeg synes som regel det er filler i leppekanten som får det til å se ut som andenebb. Anonymkode: cc7bc...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #51 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du henger deg opp i at det jeg skrev om Jenner gjelder alle. Slutt med det, for det har aldri vært min hensikt! Jeg hører ofte at jenter sier at dem gjør om på utseende, herav fillers, for å tilfredsstille menn. Fordi menn krever det. Det er så forbanna pisspreik som du får det. Menn hater fillers, på generelt grunnlag. Og det er ingen overdrivelse. Unge gutter kan nok synes det er ok, men ikke menn. Det er det som er fakta her, skrevet av en mann selv. Man ser også i denne tråden og andre fillers-tråder at menn roper nærmest i kor om å la være å bruke fillers. Det er jo ikke ubegrunnet. Dem som er for filler er dem som har latt seg overtale til dette selv. Og det er dere som sprer usunne råd om fillers. "Bare gjør det", "det blir så bra", "oppsøk den og den", "anbefales". Slutt å motiver andre til å ta plastikkinjeksjoner og -operasjoner! Kvinner gjør at andre kvinner føler kroppspress. Dere presses av hverandre, og normaliserer injeksjoner og operasjoner. Så skylder dere ofte på mennene etterpå. Helt absurd. Anonymkode: 74ec6...65b Dette har du skrevet i andre innlegg enn det hvor du kommenterte på Jenner: "Målet mitt er å få unge kvinner til å droppe fillers.", "Den fillerskanten er grusom. Vet dere egentlig dette?", "selv om du tror du ser bra ut." Så nei, jeg henger meg ikke opp i noe, jeg leser det du skriver og dine meninger kommer fram veldig tydelig. Om du har en annen hensikt så får du som sagt virkelig sette deg ned å reflektere litt over ordbruk og formulering, fordi man skriver ikke slike ting uten hensikt. Og igjen fremstiller du dine personlige meninger eller dine observasjoner som fakta. Jeg er kvinne, men det betyr ikke at jeg kan snakke for alle kvinner eller at alle kvinner deler mine meninger. Jeg har for eksempel mange kvinnelige venner som bryr seg om penisstørrelse, uten at det betyr at alle kvinner gjør det eller at majoriteten av kvinner gjør det. Mine observasjoner og erfaringer er ikke et bra nok grunnlag til å komme med slike uttalelser. Jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har sagt at de tar fillers for å tilfredsstille menn, men det betyr ikke at ingen gjør det. Jeg tok fillers fordi jeg selv ønsket det. Jeg er ikke for fillers, men jeg er heller ikke imot. Grunnen til at jeg oppfordrer ts til å prøve det ut er fordi hun selv ønsker det og er nysgjerrig. Ønsker du å ta fillers? Farge håret svart? Laminere bryna? Farge vippene? Kjør på. Ingen av disse tingene er permanente, så om man ikke liker det er det bare å få det fjernet. Kroppspress derimot er et utrolig avansert emne med utrolig mange underliggende årsaker. Det er ingen som skaper kroppspress ene og alene, men flere faktorer som bidrar til å skape dette. Kvinner og menn er begge en faktor, og det er nok individuelt hvem eller hvor man opplever et sterkest press fra. Men slike ytringer som du kommer med er ikke overraskende. Det var lett å se at du var mann lenge før du påpekte det selv, for å si det sånn. Endret 20. januar 2021 av Lisa Rowe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #52 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (1 minutt siden): Dette har du skrevet i andre innlegg enn det hvor du kommenterte på Jenner: "Målet mitt er å få unge kvinner til å droppe fillers.", "Den fillerskanten er grusom. Vet dere egentlig dette?", "selv om du tror du ser bra ut." Så nei, jeg henger meg ikke opp i noe, jeg leser det du skriver og dine meninger kommer fram veldig tydelig. Om du har en annen hensikt så får du som sagt virkelig sette deg ned å reflektere litt over ordbruk og formulering, fordi man skriver ikke slike ting uten hensikt. Og igjen fremstiller du dine personlige meninger eller dine observasjoner som fakta. Jeg er kvinne, men det betyr ikke at jeg kan snakke for alle kvinner eller at alle kvinner deler mine meninger. Jeg har for eksempel mange kvinnelige venner som bryr seg om penisstørrelse, uten at det betyr at alle kvinner gjør det eller at majoriteten av kvinner gjør det. Mine observasjoner og erfaringer er ikke et bra nok grunnlag til å komme med slike uttalelser. Jeg kjenner ikke en eneste kvinne som har sagt at de tar fillers for å tilfredsstille menn, men det betyr ikke at ingen gjør det. Jeg tok fillers fordi jeg selv ønsket det. Jeg er ikke for fillers, men jeg er heller ikke imot. Grunnen til at jeg oppfordrer ts til å prøve det ut er fordi hun selv ønsker det og er nysgjerrig. Ønsker du å ta fillers? Farge håret svart? Laminere bryna? Farge vippene? Kjør på. Ingen av disse tingene er permanente, så om man ikke liker det er det bare å få det fjernet. Kroppspress derimot er et utrolig avansert emne med utrolig mange underliggende årsaker. Det er ingen som skaper kroppspress ene og alene, men flere faktorer som bidrar til å skape dette. Kvinner og menn er begge en faktor, og det er nok individuelt hvem eller hvor man opplever et sterkest press fra. Men slike ytringer som du kommer med er ikke overraskende. Det var lett å se at du var mann lenge før du påpekte det selv, for å si det sånn. Du presenterte fillers fra et positivt syn, og ga gode råd om dette. Du var med på å dra TS mot fillers, selv om du ikke så det selv. Du kunne svart: "Hei TS. Jeg har tatt fillers selv, og er tålig fornøyd. Men mange opplever at dem ikke blir fornøyd med resultatet, enten at det er for mye eller for markant, som igjen kan påvirke leppene negativt. Jeg anbefaler deg kun å ta fillers hvis det er en ekstraordinær nødvendighet hvor du er absolutt sikker på det. Er du usikker, så lar du være, ettersom det er flere ulemper ved det. Lykke til". Her hadde du vært ærlig om det, og ikke vært en pådriver for det. Kvinner er pådriver for kroppspress mot kvinner. Instagram-generasjonen har sørget for det, og nå er injeksjoner og plastikk normalisert. Av kvinneidoler og av bransjen, men nå også av kvinner i gaten. Det er en tragisk utvikling. Og når man først går over dørstokken hvor man lar seg injeksere, så blir dørstokken nesten borte til enda en injeksjon. Og enda en. Og litt i brynet også. Tja, litt i kinnet også. Hvorfor ikke? Dette har jeg gjort så mange ganger nå. Og vipps, så har du brukt en formue på endre trynet til til å se ut som en mimikkløs and. Og det verste av alt, du tror selv at du er fantastisk pen. Mens "alle" rundt deg ser rart på deg, og mener at du har et mentalt problem (selvbilde, overkompensasjon, selvtillit, komplekser osv). Anonymkode: 74ec6...65b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #53 Del Skrevet 20. januar 2021 Veldig merkelig at de som påstår det ser helt naturlig ut ikke klarer å hoste opp et bilde😏 Anonymkode: 18123...193 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #54 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du presenterte fillers fra et positivt syn, og ga gode råd om dette. Du var med på å dra TS mot fillers, selv om du ikke så det selv. Du kunne svart: "Hei TS. Jeg har tatt fillers selv, og er tålig fornøyd. Men mange opplever at dem ikke blir fornøyd med resultatet, enten at det er for mye eller for markant, som igjen kan påvirke leppene negativt. Jeg anbefaler deg kun å ta fillers hvis det er en ekstraordinær nødvendighet hvor du er absolutt sikker på det. Er du usikker, så lar du være, ettersom det er flere ulemper ved det. Lykke til". Her hadde du vært ærlig om det, og ikke vært en pådriver for det. Kvinner er pådriver for kroppspress mot kvinner. Instagram-generasjonen har sørget for det, og nå er injeksjoner og plastikk normalisert. Av kvinneidoler og av bransjen, men nå også av kvinner i gaten. Det er en tragisk utvikling. Og når man først går over dørstokken hvor man lar seg injeksere, så blir dørstokken nesten borte til enda en injeksjon. Og enda en. Og litt i brynet også. Tja, litt i kinnet også. Hvorfor ikke? Dette har jeg gjort så mange ganger nå. Og vipps, så har du brukt en formue på endre trynet til til å se ut som en mimikkløs and. Og det verste av alt, du tror selv at du er fantastisk pen. Mens "alle" rundt deg ser rart på deg, og mener at du har et mentalt problem (selvbilde, overkompensasjon, selvtillit, komplekser osv). Anonymkode: 74ec6...65b Jeg skjønner hvorfor du hadde foretrukket at jeg svarte det, da det er klart at du ikke bryr deg om å komme med uttalelser uten noe kilder på disse uttalelsene. Jeg derimot snakker kun utifra egne erfaringer, og jeg har ingen grunnlag til å si at "mange opplever at dem ikke blir fornøyd med resultatet". Jeg har tatt fillers og jeg ble utrolig fornøyd med resultatet. Jeg har også venninner som har tatt fillers som også har blitt fornøyd med resultatet. Jeg nevnte til og med at jeg har ei venninne som har en slik merkbar kant som ts bekymrer seg over, men at dette absolutt er mulig å unngå. I tillegg er det verdt å nevne at fillers ikke er permanent, og at man til og med kan få det oppløst om man ikke er fornøyd med resultatet. Det er ikke "flere ulemper" ved det om du går til en ordentlig klinikk. Risikoen for allergi eller blødninger er utrolig liten, og dette er dessuten informasjon hun vil få på konsultasjon om hun bestemmer seg for å gjennomføre dette. https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/plastisk-kirurgi/behandling-med-restylane/ Hadde jeg skrevet det du skrev så hadde jeg ikke vært ærlig. Du kommer med påstander uten noe kilder og det er klart at du bare ønsker å fremheve de potensielle negative sidene ved det. Min ærlighet er at jeg har tatt fillers og jeg er fornøyd, og at jeg anbefaler henne å gå til en ordentlig klinikk med kosmetiske sykepleiere om hun bestemmer seg for å ta fillers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #55 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Veldig merkelig at de som påstår det ser helt naturlig ut ikke klarer å hoste opp et bilde😏 Anonymkode: 18123...193 Du som gjemmer deg bak anonymbruker er vel den siste til å undre over hvorfor andre ønsker å beskytte anonymiteten sin. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #56 Del Skrevet 20. januar 2021 Å endre på utseende er ok i min bok. Men større lepper ser jævlig ut Anonymkode: 828dd...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #57 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hvorfor du hadde foretrukket at jeg svarte det, da det er klart at du ikke bryr deg om å komme med uttalelser uten noe kilder på disse uttalelsene. Jeg derimot snakker kun utifra egne erfaringer, og jeg har ingen grunnlag til å si at "mange opplever at dem ikke blir fornøyd med resultatet". Jeg har tatt fillers og jeg ble utrolig fornøyd med resultatet. Jeg har også venninner som har tatt fillers som også har blitt fornøyd med resultatet. Jeg nevnte til og med at jeg har ei venninne som har en slik merkbar kant som ts bekymrer seg over, men at dette absolutt er mulig å unngå. I tillegg er det verdt å nevne at fillers ikke er permanent, og at man til og med kan få det oppløst om man ikke er fornøyd med resultatet. Det er ikke "flere ulemper" ved det om du går til en ordentlig klinikk. Risikoen for allergi eller blødninger er utrolig liten, og dette er dessuten informasjon hun vil få på konsultasjon om hun bestemmer seg for å gjennomføre dette. https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/plastisk-kirurgi/behandling-med-restylane/ Hadde jeg skrevet det du skrev så hadde jeg ikke vært ærlig. Du kommer med påstander uten noe kilder og det er klart at du bare ønsker å fremheve de potensielle negative sidene ved det. Min ærlighet er at jeg har tatt fillers og jeg er fornøyd, og at jeg anbefaler henne å gå til en ordentlig klinikk med kosmetiske sykepleiere om hun bestemmer seg for å ta fillers. OK. Håper du en dag reflekterer over at du er en pådriver for utseendemessige injeksjoner og operasjoner hos unge jenter og andre kvinner. Det er faktisk mange som opplever å ikke bli fornøyde, herav fordi det er blitt ført inn for mye (din venninne f.eks), men også fordi det ble mer markant enn først forespeilet. Det kan du faktisk ikke nekte på, for det har du jo skrevet selv. Du skyver igjen under en stol at leppene ikke tar skade av utvidelsene, og du nevner ingenting om langtidseffekter. Det gjør forsåvidt heller ikke nhi. Kanskje ikke så rart ettersom dem ikke vet. Neida, jeg skjønner at graden av krenkethet mot dem som ikke liker det er stor. Jeg skjønner at du har behov for å forsvare dine fillers. For alt jeg vet så kan det ha blitt bra. Men det jeg er imot er at du normaliserer injeksjoner og operasjoner som en slags "førstelinjebehandling" når man er usikker. "Er du usikker? Så prøv!". Kvinner må slutte å presse andre kvinner mot injeksjoner og behandlinger, selv om dem har tatt det selv. Ingen trenger å være som deg. Jeg håper ingen flere tar fillerser (med mindre det er et medisinsk behov) fordi veldig ser pent ut, samt at barrierene for injeksjoner og operasjoner blir mindre, og lar dette være mitt siste ord i denne tråden. Lykke til, TS. Anonymkode: 74ec6...65b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #58 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg håper ingen flere tar fillerser (med mindre det er et medisinsk behov) fordi det ofte ikke ser pent ut, samt at barrierene for injeksjoner og operasjoner blir mindre, og lar dette være mitt siste ord i denne tråden. Lykke til, TS. Anonymkode: 74ec6...65b rettelse Anonymkode: 74ec6...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikasa Skrevet 20. januar 2021 #59 Del Skrevet 20. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har nettopp gjort det. 1ml fordelt på begge leppene, litt mer i overleppa. Jeg fikk beskjed om at ingen andre enn meg selv kom til å legge merke til det, og det stemmer. (Mannen min visste om det, og han kunne se en liten forskjell.) Jeg hadde helt gjennomsnittlige lepper fra før, men de hadde mistet en del volum med alderen. For å unngå andenebb er det viktig hvor filleren settes, for nære leppekanten kan gi et uheldig resultat om det er det naturlige man er ute etter. Jeg er kjempefornøyd, så det er tull at man ALLTID ser fake ut med fillere. Anonymkode: 759e2...1da Du sier så, men jeg tror aldri jeg har sett et etterbilde som ser helt naturlig ut. Tenker jo at det er en grunn ti det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikasa Skrevet 20. januar 2021 #60 Del Skrevet 20. januar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: OK. Håper du en dag reflekterer over at du er en pådriver for utseendemessige injeksjoner og operasjoner hos unge jenter og andre kvinner. . Neida, jeg skjønner at graden av krenkethet mot dem som ikke liker det er stor. Jeg skjønner at du har behov for å forsvare dine fillers. For alt jeg vet så kan det ha blitt bra. Men det jeg er imot er at du normaliserer injeksjoner og operasjoner som en slags "førstelinjebehandling" når man er usikker. "Er du usikker? Så prøv!". Kvinner må slutte å presse andre kvinner mot injeksjoner og behandlinger, selv om dem har tatt det selv. Ingen trenger å være som deg. Jeg håper ingen flere tar fillerser (med mindre det er et medisinsk behov) fordi veldig ser pent ut, samt at barrierene for injeksjoner og operasjoner blir mindre, og lar dette være mitt siste ord i denne tråden. Lykke til, TS. Anonymkode: 74ec6...65b Syntes dette var veldig godt sagt, fordi det er jo det som skjer. Det er det falske som blir naturlig, og man må legge seg under kniven for å bli 'pen'. Veldig leit egentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå