AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #21 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 0,5 ml fordelt på begge leppene er lite, med mindre du har svært tynn munn fra før. Gi tydelig beskjed om at du for all del vil unngå andenebb/kant - en seriøs tilbuder vil garantert gjøre dette pent. Jeg sjekket veldig grundig på forhånd, og hadde også bekjente som hadde brukt den samme som jeg gikk til. Anonymkode: 759e2...1da Jeg har ikke tynn munn men jeg har relativt tykke lepper fra før, men jeg vil bare ha litt i overleppa så det blir jevnt ut da underleppen er litt tjukkere nede enn oppe hos meg Ts Anonymkode: a4b89...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #22 Del Skrevet 20. januar 2021 Go for it, sier jeg. Når du har lyst til det. Mange er kjempeflinke i dag. Bare gjør litt research på forhånd der du bor, sånn at du vet at du går til en som er flink. Anonymkode: a98f6...2e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #23 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med de som får det naturlig? Jeg kunne tenkt meg sånn filler som kendall jenner. At det ikke synes så mye. Anonymkode: a4b89...d3c Men men men.... hvorfor ta fillers? Hva er galt med de originale leppene til Kendall Jenner? Jeg synes dem ser pene ut. Lekker og delikate. Etter fillers så ser dem unaturlige ut, og overdrevent i forhold til trynet. Og den derre kanten som alle med fillers nekter på at dem har er også svært synlig. Tragisk! Anonymkode: 74ec6...65b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tun Skrevet 20. januar 2021 #24 Del Skrevet 20. januar 2021 (endret) 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kjempefornøyd, så det er tull at man ALLTID ser fake ut med fillere. Anonymkode: 759e2...1da Ta et bilde der du lener deg litt fremover hvor man ser leppene og området mellom nese og munn, så skal jeg si om det sees (eller ikke). Jeg har aldri sett noen der det ikke kan sees. Endret 20. januar 2021 av Tun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #25 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke om det er samfunnet som preger en men har til nå vært glad for å være naturlig pen, men i det siste har jeg sett litt på dette med "det hadde vært fint å hatt litt større lepper. Jeg har egentlig store lepper naturlig, men underleppen er litt større enn over og da tenkte jeg det hadde vært fint å få rettet ut dette. HVIS man kan få det til å se naturlig ut og ikke åpenlyst at hun der har fylt noe i leppene sine type ting. Og hver gang jeg ser jenter med lipfillers så er det MERKBART synlig at de er fylt og man ser det på lang vei. Selv om de har fylt lite også... Fordi den buen rundt blir fylt og man får type ande nebb. Har søkt på klinikker rundt om og hver gang folk har sendt inn bilder av seg selv være så fornøyd så er det sånne type lepper jeg absolutt ikke vil ha. Altså, ande nebb lepper. Som jeg tror de har blitt blind på selv. Jeg har til nå ikke funnet en eneste klinikk som har gjort "naturlige lepper" Anonymkode: a4b89...d3c Det er vondt og det er ingen vits Anonymkode: 397d4...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #26 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg har selv fillers og det er ikke synlig i det hele tatt, leppene har kun blitt litt større. Ene venninnen min har også fillers, men hun går til en salong som er billigere og hun fyller også en god del mer og en god del oftere enn meg, så på henne er det veldig synlig. Når vi er ute sammen så får hun ofte spørsmål på om hun har fillers, men ingen spør meg. Grunnen til at de fleste tror at man kan se det på alle er rett og slett fordi de du ikke kan se det på, tror du heller ikke at har tatt fillers. Hadde du sett meg og min venninne sammen så hadde du kanskje sett på henne og tenkt "huff, det er så lett å kunne se når folk har tatt fillers", helt uvitende om at jeg også har fillers i leppene mine. Mitt tips er å gå til en god og seriøs salong. Den kosmetiske sykepleieren jeg går til er utrolig dyktig, og hun er heller ikke redd for å avslå kunder som ønsker å fylle leppene for mye, slik at de får et unaturlig resultat. Husk også at leppene trenger litt tid til å utvide seg, så det vil gi et mer naturlig resultat å fylle 0,5 ml først, vente noen uker også fylle på 0,5 ml igjen, i stedet for å fylle 1 ml med en gang. Også må du selvsagt være realistisk. Har du veldig små lepper slik som jeg hadde, så vil du ikke kunne få veldig store lepper uten at det blir unaturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 20. januar 2021 #27 Del Skrevet 20. januar 2021 Skal du ha fillers til instragrambildene dine? Ingen ser det ute uansett oga munnbind..... Vent heller til coronna har roa seg. mtp på det du sier om at "alle" som har fylt inn ser unaturlig ut selvom de har lite i , det er jo nettopp fordi det er unaturlig og vil synes uansett. Kroppen har gitt seg de leppene som det er naturlig at du har. Det er klart at alt av fyll vil se dust ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #28 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men men men.... hvorfor ta fillers? Hva er galt med de originale leppene til Kendall Jenner? Jeg synes dem ser pene ut. Lekker og delikate. Etter fillers så ser dem unaturlige ut, og overdrevent i forhold til trynet. Og den derre kanten som alle med fillers nekter på at dem har er også svært synlig. Tragisk! Anonymkode: 74ec6...65b Hva du synes om andres utseendet er vel irrelevant. Man får heller ikke en slik synlig kant om man går til en ordentlig klinikk som gjør det skikkelig - det er en grunn til at store kjendiser som oftest ikke får en slik kant selv om utrolig mange har tatt fillers.. Mange klinikker bryr seg dessverre bare om å tjene penger, så de sier ikke nei til kunder som ønsker å fylle på mer fillers enn leppene har kapasitet til. Det er heller ikke uvanlig å bli avhengig av kosmetiske injeksjoner, så det er viktig å være forsiktig. Det som er tragisk er at du føler behovet for å gjemme deg bak anonymbruker for å være spydig og frekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #29 Del Skrevet 20. januar 2021 Kan jeg spørre hva dere oppnår med fillers? Bedre selvtillit? Større selvbilde? Hmm... hva annet kan man oppnå? Belys meg, for jeg skjønner ikke. Handler det om selvtillit og selvbilde så er det jo et mentalt problem man kan jobbe med for å bli bedre. De aller fleste mennesker har normale lepper, verken fra eller til selv om dem er små eller store, og det er rart at folk anser at det er LEPPENE som er problemet deres i demmes liv med tanke på konteksten. Anonymkode: 74ec6...65b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #30 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (2 minutter siden): Hva du synes om andres utseendet er vel irrelevant. Man får heller ikke en slik synlig kant om man går til en ordentlig klinikk som gjør det skikkelig - det er en grunn til at store kjendiser som oftest ikke får en slik kant selv om utrolig mange har tatt fillers.. Mange klinikker bryr seg dessverre bare om å tjene penger, så de sier ikke nei til kunder som ønsker å fylle på mer fillers enn leppene har kapasitet til. Det er heller ikke uvanlig å bli avhengig av kosmetiske injeksjoner, så det er viktig å være forsiktig. Det som er tragisk er at du føler behovet for å gjemme deg bak anonymbruker for å være spydig og frekk. Er det irrelevant? Men hva du synes er relevant? Jeg var ikke frekk og spydig. Jeg mener oppriktig at Jenner var mye penere naturlig enn oppdillet. Det må du faktisk tåle å høre, selv om du har fillers selv. Anonymkode: 74ec6...65b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #31 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg har gjort det. Jeg hadde også fine lepper fra før, men gjorde pga rynker på overleppen. 0.2 holdt for meg da. Men altså ikke inn i selve leppene. Prøv kanskje 0.2 oppe og se hva du syns. I Østfold er vel Medusa blitt pop? Har ikke vært der selv men ser på so.me. at folk er fornøyde. Anonymkode: e7c9b...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #32 Del Skrevet 20. januar 2021 Teardrop skrev (6 minutter siden): Skal du ha fillers til instragrambildene dine? Ingen ser det ute uansett oga munnbind..... Vent heller til coronna har roa seg. mtp på det du sier om at "alle" som har fylt inn ser unaturlig ut selvom de har lite i , det er jo nettopp fordi det er unaturlig og vil synes uansett. Kroppen har gitt seg de leppene som det er naturlig at du har. Det er klart at alt av fyll vil se dust ut. Jeg har ikke insragram eller andre sosiale medier😅 tenkte bare på å bli fornøyd med meg selv når jeg ser meg i speilet. Et lite løft kanskje men ikke mye Anonymkode: a4b89...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #33 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det irrelevant? Men hva du synes er relevant? Jeg var ikke frekk og spydig. Jeg mener oppriktig at Jenner var mye penere naturlig enn oppdillet. Det må du faktisk tåle å høre, selv om du har fillers selv. Anonymkode: 74ec6...65b Selvsagt er det irrelevant... Eller mener du at dine personlige meninger angående andres utseendet er noe alle burde få vite slik at de kan ta det i betraktning? Om noen fremmede sier at de planlegger å farge håret svart, føler du behovet for å si at du synes blondt er mye finere og at mennesker som farger håret sitt ser unaturlig ut og at det er tragisk? Utseendet til andre angår ikke deg, og det er frekt å si at folk ser unaturlige og ut at det er "tragisk". Dette gjelder forøvrig ikke bare fillers, og jeg ser heller ikke unaturlig ut, så jeg tar det ikke personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #34 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke insragram eller andre sosiale medier😅 tenkte bare på å bli fornøyd med meg selv når jeg ser meg i speilet. Et lite løft kanskje men ikke mye Anonymkode: a4b89...d3c Jeg anbefaler deg å gjøre det. At jeg har fillers er det ingen som merker, og selv ikke bekjente ser forskjellen på hvordan jeg så ut før og hvordan jeg ser ut nå, men jeg ser en forskjell og jeg føler meg bedre. Det skal ikke så mye til. Husk også at kroppen forbrenner stoffet, så det er ikke permanent om du skulle angre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #35 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (Akkurat nå): Selvsagt er det irrelevant... Eller mener du at dine personlige meninger angående andres utseendet er noe alle burde få vite slik at de kan ta det i betraktning? Om noen fremmede sier at de planlegger å farge håret svart, føler du behovet for å si at du synes blondt er mye finere og at mennesker som farger håret sitt ser unaturlig ut og at det er tragisk? Utseendet til andre angår ikke deg, og det er frekt å si at folk ser unaturlige og ut at det er "tragisk". Dette gjelder forøvrig ikke bare fillers, og jeg ser heller ikke unaturlig ut, så jeg tar det ikke personlig. Ok. Beklager at du ikke tålte at jeg synes Jenner var mye penere naturlig enn oppdillet. Det var min mening, og den likte du ikke. Hvorfor du ikke likte at jeg skrev det må han Mokk vite. Farg håret svart. Gjør hva du vil med håret. Men lepper er mer "fast" inventar, og skal ikke være dét du gjør noe med først. Ironisk nok så dytter enkelte innpå fillers og silikon både i lepper og kinn, men ser ut som et takras på hodet. Utseende angår meg like mye som deg. Jeg skrev at Jenner var unaturlig og tragisk i forhold til den naturlige versjonen, ikke at FOLK var det. Anonymkode: 74ec6...65b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #36 Del Skrevet 20. januar 2021 Det er vel bare bra å ikke gjøre det? Du vil bare fremstå som en desperat, overfladisk og virkelighetsfjern kvinne som er 20 år eldre enn det du sikkert er ellers. Med litt flaks blir du seende ut som en and på toppen. Anonymkode: be8fd...a41 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #37 Del Skrevet 20. januar 2021 Lisa Rowe skrev (11 minutter siden): Jeg anbefaler deg å gjøre det. At jeg har fillers er det ingen som merker, og selv ikke bekjente ser forskjellen på hvordan jeg så ut før og hvordan jeg ser ut nå, men jeg ser en forskjell og jeg føler meg bedre. Det skal ikke så mye til. Husk også at kroppen forbrenner stoffet, så det er ikke permanent om du skulle angre. Ja, man fyller inn et stoff som går over i blodbanen etterhvert. Det er jo ikke kun positivt. Men kan jeg være så frekk (tydeligvis) å spørre hva som skjer med leppene når man har fylt på ganske mye over tid, hvor leppene har utvidet seg, for så at man ikke fyller opp? Blir huden på leppene slappe? Strammer dem seg opp? Hva skjer med denne utvidede leppehuden med tid og stunder? Kan man få hengelepper i en alder av 50? Anonymkode: 74ec6...65b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #38 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok. Beklager at du ikke tålte at jeg synes Jenner var mye penere naturlig enn oppdillet. Det var min mening, og den likte du ikke. Hvorfor du ikke likte at jeg skrev det må han Mokk vite. Farg håret svart. Gjør hva du vil med håret. Men lepper er mer "fast" inventar, og skal ikke være dét du gjør noe med først. Ironisk nok så dytter enkelte innpå fillers og silikon både i lepper og kinn, men ser ut som et takras på hodet. Utseende angår meg like mye som deg. Jeg skrev at Jenner var unaturlig og tragisk i forhold til den naturlige versjonen, ikke at FOLK var det. Anonymkode: 74ec6...65b Det handler ikke om at jeg ikke liker meningen din, men heller om at jeg ikke skjønner behovet ditt for å dele den. Er det for å være slem? Prøve å dra folk ned? Eller bare kjeder du deg? Jeg har også mine personlige meninger om hva som er fint og ikke, men det betyr ikke at det nødvendigvis alltid er lurt å dele dette. Ser heller ikke poenget i å kommentere når du tydeligvis ikke kan særlig mye om temaet. Du må jammen være selvgod som tror at din mening er fasiten som alle skal følge. Håret kan man røre, men lepper skal man ikke røre, i hvert fall ikke først? Anbefaler deg også å enten lese det du skriver om du har glemt det, eller å formulere deg bedre.. Du skrev: "Etter fillers så ser dem unaturlige ut, og overdrevent i forhold til trynet. Og den derre kanten som alle med fillers nekter på at dem har er også svært synlig. Tragisk!" Du snakker ikke kun om Jenner her, men om "alle med fillers". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 20. januar 2021 #39 Del Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, man fyller inn et stoff som går over i blodbanen etterhvert. Det er jo ikke kun positivt. Men kan jeg være så frekk (tydeligvis) å spørre hva som skjer med leppene når man har fylt på ganske mye over tid, hvor leppene har utvidet seg, for så at man ikke fyller opp? Blir huden på leppene slappe? Strammer dem seg opp? Hva skjer med denne utvidede leppehuden med tid og stunder? Kan man få hengelepper i en alder av 50? Anonymkode: 74ec6...65b Det vet jeg ikke, jeg kommer til å fylle det nødvendige for å opprettholde den størrelsen jeg har nå. Jeg har såpass lite at jeg ikke er bekymret for noe slapp hud eller lignende. Har dog ei venninne som måtte oppløse stoffet i leppene da hun hadde fylt på for mye over en lengre periode, og leppene hennes så helt greie ut etterpå. Hun har begynt å fylle på igjen nå, men absolutt ikke like mye før, for å unngå den merkbare kanten som kommer når du overfyller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #40 Del Skrevet 20. januar 2021 Det er så sykt rart når folk sier at det overhoooodet ikke synes og samtidig at det var 100% verdt pengene. Hvis ingen ser forskjell, hvorfor gjøre det? Anonymkode: ae0e2...09f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå