Gå til innhold

Tør ikke ta lip filler men har egentlig lyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er samfunnet som preger en men har til nå vært glad for å være naturlig pen, men i det siste har jeg sett litt på dette med "det hadde vært fint å hatt litt større lepper. Jeg har egentlig store lepper naturlig, men underleppen er litt større enn over og da tenkte jeg det hadde vært fint å få rettet ut dette. HVIS man kan få det til å se naturlig ut og ikke åpenlyst at hun der har fylt noe i leppene sine type ting. 

Og hver gang jeg ser jenter med lipfillers så er det MERKBART synlig at de er fylt og man ser det på lang vei. Selv om de har fylt lite også... Fordi den buen rundt blir fylt og man får type ande nebb. Har søkt på klinikker rundt om og hver gang folk har sendt inn bilder av seg selv være så fornøyd så er det sånne type lepper jeg absolutt ikke vil ha. Altså, ande nebb lepper. Som jeg tror de har blitt blind på selv. Jeg har til nå ikke funnet en eneste klinikk som har gjort "naturlige lepper" 

Anonymkode: a4b89...d3c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til.

image.jpeg.128f0b052d3f6512a276b6f4d80db952.jpeg

Anonymkode: b2f5d...30b

• Liker 11
Skrevet

Nei, fysj. Ikke gjør det. Vær fornøyd med hvordan du ser ut. Jobb heller med psyken din enn leppene dine. Slutt å ha influensere på sosiale medier

Anonymkode: 589bc...041

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til.

Ja, haha, lykke til! Du kommer automatisk til å se mye mindre intelligent ut enn du er, men er det det du vil oppnå så vær så god.

Anonymkode: 68b25...f76

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lykke til.

Det finnes jo en mellomting da! 

TS; hvor bor du? Har du sjekket ut Akademiklinikken? Jeg har gått dit noen ganger, og du får det du ber om. Sier du at du ønsker naturlig, ja da får du naturlig. 

Anonymkode: dd6b9...ee4

• Liker 3
Skrevet

Ikke gjør det! Jeg har aldri sett noen bli penere/få finere lepper ved å fylle leppene. Snarere tvert imot. Særlig når du sier at du har naturlig ganske store lepper. Dessuten er det finere når overleppa er litt mindre enn underleppa. 

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det finnes jo en mellomting da! 

TS; hvor bor du? Har du sjekket ut Akademiklinikken? Jeg har gått dit noen ganger, og du får det du ber om. Sier du at du ønsker naturlig, ja da får du naturlig. 

Anonymkode: dd6b9...ee4

Jeg bor i østfold området 😊 så moss, fredrikstad, sarpsborg osv er aktuelt😊

Skrevet
Brabla skrev (1 minutt siden):

Ikke gjør det! Jeg har aldri sett noen bli penere/få finere lepper ved å fylle leppene. Snarere tvert imot. Særlig når du sier at du har naturlig ganske store lepper. Dessuten er det finere når overleppa er litt mindre enn underleppa. 

Hva med de som får det naturlig? Jeg kunne tenkt meg sånn filler som kendall jenner. At det ikke synes så mye.

0e95c682818d549978c5e6be79927e22.jpg

Skrevet

Altså, hvis du absolutt vil så for all del kjør på. Høres jo ut som du har lyst. Men jeg synes ikke det er fint, og jeg synes heller ikke det ser naturlig ut, hverken på Kendall Jenner eller noen andre.  Man ser tydelig at det er fillers der.

Jeg er sikker på at leppene dine ser bedre ut nå enn de ville gjort med fillers.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva med de som får det naturlig? Jeg kunne tenkt meg sånn filler som kendall jenner. At det ikke synes så mye.

Eeeehh jo det synes!

Anonymkode: 18123...193

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det synes VELDIG godt. 

Anonymkode: cfa5c...949

• Liker 11
Skrevet

Jeg har nettopp gjort det. 1ml fordelt på begge leppene, litt mer i overleppa. Jeg fikk beskjed om at ingen andre enn meg selv kom til å legge merke til det, og det stemmer. (Mannen min visste om det, og han kunne se en liten forskjell.) Jeg hadde helt gjennomsnittlige lepper fra før, men de hadde mistet en del volum med alderen. For å unngå andenebb er det viktig hvor filleren settes, for nære leppekanten kan gi et uheldig resultat om det er det naturlige man er ute etter.

Jeg er kjempefornøyd, så det er tull at man ALLTID ser fake ut med fillere.

Anonymkode: 759e2...1da

• Liker 4
Skrevet

Det synest ja. 0,5ml fordelt på over og underleppen kan du kanskje slippe unna med. Alle får en kant, selv de som hevder at det er såååå naturlig - nei, det er ikke det. 

Anonymkode: d172b...6c3

• Liker 8
Skrevet

Ingen vil vel betale i dyre dommer for plastiske inngrep som ikke vises? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har nettopp gjort det. 1ml fordelt på begge leppene, litt mer i overleppa. Jeg fikk beskjed om at ingen andre enn meg selv kom til å legge merke til det, og det stemmer. (Mannen min visste om det, og han kunne se en liten forskjell.) Jeg hadde helt gjennomsnittlige lepper fra før, men de hadde mistet en del volum med alderen. For å unngå andenebb er det viktig hvor filleren settes, for nære leppekanten kan gi et uheldig resultat om det er det naturlige man er ute etter.

Dere ser det ikke selv bare. Dere er då blinde på at dette absolutt er pent!

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du før og etterbilde? Har lyst til at noen som kan sette det så det ser veldig naturlig ut gjør det.  Har ikke lyst til å sette mer enn 0,5 da. Bare bitte litt

Ts

• Liker 2
Skrevet

Dere ser det ikke selv bare. Dere er då blinde på at dette absolutt er pent!

Tull. Du hadde garantert ikke lagt merke til det dersom du hadde sett meg før og etter. Det er ikke antydning til kant/nebb hos meg, kun en ørliten ekstra fylde. Jeg synes likevel det er nok til at jeg synes det er vel investerte penger. 

• Liker 3
Skrevet

Har du før og etterbilde? Har lyst til at noen som kan sette det så det ser veldig naturlig ut gjør det.  Har ikke lyst til å sette mer enn 0,5 da. Bare bitte litt

Ts

Jeg har det dessverre ikke selv, kun hos de jeg utførte det hos.

Skrevet

Det synes godt når folk tar leppefillers, uansett hvor lite eller "naturlig" man prøver å få det. De som sier noe annet er folk som har tatt det selv og lever i fornektelse om at det ser unaturlig ut. 

Ts, bedre å jobbe med å akseptere at du er mer en pen nok som du er i stedet for å la deg påvirke av influencere. 

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

0,5 ml fordelt på begge leppene er lite, med mindre du har svært tynn munn fra før. Gi tydelig beskjed om at du for all del vil unngå andenebb/kant - en seriøs tilbuder vil garantert gjøre dette pent. Jeg sjekket veldig grundig på forhånd, og hadde også bekjente som hadde brukt den samme som jeg gikk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...