Gå til innhold

Skal du gå ta bussen til jobb i rogaland i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Det er sinnsykt glatt ute overalt  må ta musesskritt over alt bokstavelig talt jeg lurer på hvordan jeg skal unngå å falle på isen i denne stormen.. Et sterkt vindkast skyver meg lett til siden av veien siden jeg veier bare 50 kilo...

Anonymkode: e3e0f...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brodder og holde deg fast:))

Anonymkode: 07ee4...04a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

? Det er sinnsykt glatt ute overalt  må ta musesskritt over alt bokstavelig talt jeg lurer på hvordan jeg skal unngå å falle på isen i denne stormen.. Et sterkt vindkast skyver meg lett til siden av veien siden jeg veier bare 50 kilo...

Eller i morgen... er vel da det begynner 

Skrevet

Blåser ikke så mye enda. Men gå med brodder.

Anonymkode: 4626c...aea

Skrevet

Det blåser jo ikke mye i Stavanger og omegn enda. Det er mildt, men mye glatt ute. 

Anonymkode: 9373c...1a3

Skrevet

Huff. Minner meg om i fjor vinter, hvor jeg gikk på fortauet og det var speilglatt. Plutselig mistet jeg fotfestet og smalt i bakken og landa på ryggen. Mobilen min føk avgårde og skjermen ble knust. Den eneste bilen som stoppet litt opp satt det noen i passasjersetet i latterkrampe og ga meg tommel opp. Sykebil måtte jeg ordne med selv og lå der til de kom. Vær forsiktige på glattisen og ikke tro at noen gidder hjelpe hvis dere detter. 

Anonymkode: 9db5b...5b0

• Liker 2
Skrevet

Blåser ikke veldig mye her jeg er, men regner en del. De har også vært veldig flinke å salte her heldigvis, men gå med brodder om du er redd for å falle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff. Minner meg om i fjor vinter, hvor jeg gikk på fortauet og det var speilglatt. Plutselig mistet jeg fotfestet og smalt i bakken og landa på ryggen. Mobilen min føk avgårde og skjermen ble knust. Den eneste bilen som stoppet litt opp satt det noen i passasjersetet i latterkrampe og ga meg tommel opp. Sykebil måtte jeg ordne med selv og lå der til de kom. Vær forsiktige på glattisen og ikke tro at noen gidder hjelpe hvis dere detter. 

Det er nettop derfor jeg gruer meg sånn til å gå ute når det er speilglatt over alt folk gidder jo ikke å strø utfor nabolagene sine. Kunne gått på skøyer så tykk isen er mangen plasse på fortauet.  Det å falle på isen forann masse folk er det mest ydmykende jeg vet om fordi det ser så morsomt ut og stakkarslig på samme tid :P 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fy faen! Blir så sint. Hvorfor er folk sånn. Jeg hadde kommet løpende for å hjelpe deg ❤️

Anonymkode: ec4aa...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...