Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er allergisk mot hårfarge men jeg farger det fortsatt innimellom fordi jeg har allergimedisin og allergikrem på resept som roer ned allergien. Jeg skulle også gjerne fått litt farge på bryna, men jeg må innrømme at tanken på å skulle få allergisk reaksjon rundt øynene er litt mer skummelt, spesielt ettersom jeg aldri har gjort det før heller. Så, er det noen allergikere der ute som har et produkt å anbefale som dere ikke reagerer på? Eller finnes det et produkt som kan gi av tint, men ikke direkte farge? 

Ikke vits å kommentere at jeg skal la bryna være. Jeg er kun på utkikk etter produkter.

Anonymkode: 190e0...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått til en salong og tatt opp problemstillingen der. De har sikkert vært borti dette før.

Anonymkode: 568e5...937

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville gått til en salong og tatt opp problemstillingen der. De har sikkert vært borti dette før.

Anonymkode: 568e5...937

Jeg ønsker egentlig å gjøre det selv. Både for å spare penger, men også fordi jeg er veldig kresen og foretrekker å kunne ha kontroll på ting selv.. 

Anonymkode: 190e0...d11

Skrevet

Kanskje sensitive-produktene fra Refectocil? Jeg har ikke erfaring med dem selv, men er godt fornøyd med bryn- og vippefargene fra Refectocil ellers. Jeg vet også at det er mange frisører og hudpleiesalonger som bruker Refectocil. 

Du kan bestille dem blant annet fra Blivakker, Bush eller Lyko. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...