AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei! Jeg er utdannet sosionom og leter etter jobb. Jeg har kikket litt mot NAV og vurderer å søke jobb der. Har noen erfaringer å dele fra jobb i NAV. Tenker hovedsakelig som saksbehandler eller veileder. Anonymkode: 1bbb0...4ce 1
Ti.09 Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Jeg er også utdannet sosionom og kan tenke meg å jobbe i NAV, så jeg følger denne tråden. Beklager, TS. Det ble ikke skikkelig svar ifra meg, men håper det er noen som kan svare. 😊
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Jeg jobber som veileder på et lokalkontor. Jobber med oppfølging av brukere på AAP og uføre som ønsker å komme i jobb. Hva lurer du på? Anonymkode: 1193b...046
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Jeg er ikke utdannet sosionom, men har en samfunnsvitenskapelig master. jeg ble mer kynisk av å jobbe i NAV. Også ble jeg drittlei av å bare jobbe med folk som var syke, eller som ikke gadd. Altfor få solskinnshistorier for min del. jeg jobbet som saksbehandler på sosialhjelp. Men tror jeg hadde trivdes bedre som jobbspesialist. Det hadde også ligger nærmere utdanningen min. Anonymkode: c99dc...374 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke utdannet sosionom, men har en samfunnsvitenskapelig master. jeg ble mer kynisk av å jobbe i NAV. Også ble jeg drittlei av å bare jobbe med folk som var syke, eller som ikke gadd. Altfor få solskinnshistorier for min del. jeg jobbet som saksbehandler på sosialhjelp. Men tror jeg hadde trivdes bedre som jobbspesialist. Det hadde også ligger nærmere utdanningen min. Anonymkode: c99dc...374 Ja, uff, livet er fælt når man hele tiden må se på andre som lider. Hvordan kan man ikke bli kynisk av å se hvor mye problemer folk har? Anonymkode: 3f0c5...45c 4