AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Må bare få det ut. Gamle "kjærester" som Askepott og hun som jobber med Elf er evigvarende. Men denne julen fikk jeg ei ny stjerne: hun som spiller i "En natt på museet": Amy Adams. Det gjelder bare akkurat den filmen. Hun har også en så vanvittig opphissende kommentar straks etter at hun dukker opp i sitt hotte antrekk. Fantastisk drømmedame i den rollen. Sukk, deilig å være slik tulleforelsket i jula. Å være forelsket i slike tidløse figurer bringer meg nesten inn i en slags Toy Story-verden. Har du noen som alltid har en uskyldig, men stor plass i ditt hjerte, fra klassiske filmer? Anonymkode: cc135...5c9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må bare få det ut. Gamle "kjærester" som Askepott og hun som jobber med Elf er evigvarende. Men denne julen fikk jeg ei ny stjerne: hun som spiller i "En natt på museet": Amy Adams. Det gjelder bare akkurat den filmen. Hun har også en så vanvittig opphissende kommentar straks etter at hun dukker opp i sitt hotte antrekk. Fantastisk drømmedame i den rollen. Sukk, deilig å være slik tulleforelsket i jula. Å være forelsket i slike tidløse figurer bringer meg nesten inn i en slags Toy Story-verden. Har du noen som alltid har en uskyldig, men stor plass i ditt hjerte, fra klassiske filmer? Anonymkode: cc135...5c9 Du vet at jula er over for lenge siden? Anonymkode: 022a0...fd7 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aragon!!!! Anonymkode: 1da22...c0b Han er min!!! Anonymkode: 6a196...a0a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Og så Rocky da...fortsatt forelska i han... Anonymkode: 6a196...a0a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Jude Law i The Holiday 😱 Anonymkode: 7f5a4...068 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå