Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er stup forelsket i venninnen min og hun i meg! Hun har samboer og barn, jeg har også barn! Vi holder på å date! Men saken er at jeg vil ha hun og vil det skal bli oss, men hun sier hun vil bli bedre kjent med meg før hun kaster ut samboeren sin! Hva kan jeg gjøre for at hun skal velge meg?

Anonymkode: 4f1d6...f00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be hun avslutte forholdet sitt om hun virkelig vil ha deg, ikke ta del i utroskap

Anonymkode: ffbd3...0ce

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Be hun avslutte forholdet sitt om hun virkelig vil ha deg, ikke ta del i utroskap

Anonymkode: ffbd3...0ce

Ja men virker som han eier halve leiligheten og ikke bare å kaste han ut tydeligvis 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er stup forelsket i venninnen min og hun i meg! Hun har samboer og barn, jeg har også barn! Vi holder på å date! Men saken er at jeg vil ha hun og vil det skal bli oss, men hun sier hun vil bli bedre kjent med meg før hun kaster ut samboeren sin! Hva kan jeg gjøre for at hun skal velge meg?

Seriøst?? Vil du ha noen som holder på slik? Hun blir ikke noe bedre med deg og du kommer aldri til å stole helt på henne. 

Anonymkode: 7311f...dd5

• Liker 5
Skrevet

Så....dere er «venner» men må bli bedre kjent? 

Anonymkode: f6e2e...ab9

• Liker 5
Skrevet

Dersom dere er venner, så kjenner hun deg vel godt nok, eller?

Samlivsbrudd er vanskelig og ofte egentlig mer eller mindre uaktuelt for den utro parten, det med at den som er gift/samboer "må kjenne deg bedre" eller "må vente til ditt og datt" og lignende unnskyldninger er jo ikke akkurat en ny historie. Mange på KG som kan fortelle deg om den berømte elskerinnetalen. 

Når det gjelder hva man skal gjøre så kommer ofte det med å sette hardt mot hardt og stille et ultimatum opp, og det har jo noe for seg. Om du dropper datingen og stiller noen krav, sier at hun må velge deg for at dette skal fortsette, så tvinges hun til å ta stilling. Det kan være dyttet som trengs. Vil hun ikke ha deg, eller kom dyttet for fort, så blir det brudd og kjærlighetssorg, men da har man funnet ut av det før man har kastet bort mye tid på noe som bare vil bli vondere og vondere mot det som kanskje hele tiden var et uunngåelig brudd.

Men det er jo ingen fasit her, enhver situasjon er forskjellig - selv om egen situasjon egentlig aldri er så spesiell og annerledes som man selv tror når man er i den. Jeg vil nå iallfall råde deg til å sette deg selv først her, tenke på dine behov og hva som gjør deg glad. Det er lett å utslette seg selv litt i en sånn situasjon og bare tenke på hva den andre tenker og føler og hvordan man kan fremstille seg selv som best mulig valg for dem. Da gjør du ingen av dere en tjeneste. Vær deg selv, og ikke kast alt i hendene hver gang hun vil møtes for eksempel. Pass på å ha et eget liv og ta vare på egne interesser også, du får det bedre med deg selv og det gjør deg også mer attraktiv for den andre.

Anonymkode: 0b30d...0df

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så....dere er «venner» men må bli bedre kjent? 

Anonymkode: f6e2e...ab9

Kjent henne i 1år no

Gjest Smiley99
Skrevet

Høres ut som du er en god nummer 2 for henne. Hvis hun virkelig er så "forelsket" i deg som hun sier, så trenger hun ikke bli bedre kjent med deg. Høres bare ut som hun er redd for å være alene.

Skrevet

Hun forlater ikke samboeren, da hadde hun allerede gjort det. Hvorfor holder hun det hemmelig for ham, dersom hun alikevel ikke vil ha ham. Du blir nok brukt. Ta vare på deg selv, og kom deg bort fra henne.

Anonymkode: b1801...d7c

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Først og fremst så dropper du all kontakt fram til hun har avsluttet forholdet hun er i. 

Klart hun vil bli bedre kjent først, da kan hun kose seg med dere begge. Og så kommer sikkert leiligheten som unnskyldning og så blir det barna. Og til slutt, så skjer ingenting. Og du sitter der med skjegget i postkassa.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun forlater ikke samboeren, da hadde hun allerede gjort det. Hvorfor holder hun det hemmelig for ham, dersom hun alikevel ikke vil ha ham. Du blir nok brukt. Ta vare på deg selv, og kom deg bort fra henne.

Hun vil nok ikke si noe til han før hun vet med sikkerhet det blir oss 2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun vil nok ikke si noe til han før hun vet med sikkerhet det blir oss 2

Det betyr at hun beholder ham, dersom du ikke er et bedre alternativ. Hun elsker ingen av dere. Da hadde hun avsluttet forholdet med ham uansett utfall. Dette er ikke en person du noengang kan stole på. Hun vil bare ha sikkerhet. Ikke nødvendigvis med deg. Spar deg selv fremtidig sorg, og be henne velge nå, eller bli ferdig med henne. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det betyr at hun beholder ham, dersom du ikke er et bedre alternativ. Hun elsker ingen av dere. Da hadde hun avsluttet forholdet med ham uansett utfall. Dette er ikke en person du noengang kan stole på. Hun vil bare ha sikkerhet. Ikke nødvendigvis med deg. Spar deg selv fremtidig sorg, og be henne velge nå, eller bli ferdig med henne. 

Ja hun burde forlate han og jeg har sagt hun burde fortelle han om oss! Men hun sier bare vi venter å ser om det kan bli oss før hun kaster han ut! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja hun burde forlate han og jeg har sagt hun burde fortelle han om oss! Men hun sier bare vi venter å ser om det kan bli oss før hun kaster han ut! 

Så om det ikke fungerer med dere, så skal hun fortsette livet med han? Det sier jo alt! Hun elsker han og har deg som spenning i ny og ne. Her tror jeg du må innse fakta, hun elsker ikke deg. 

Anonymkode: f7a9c...5b5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Så om det ikke fungerer med dere, så skal hun fortsette livet med han? Det sier jo alt! Hun elsker han og har deg som spenning i ny og ne. Her tror jeg du må innse fakta, hun elsker ikke deg. 

Anonymkode: f7a9c...5b5

Nei det tviler eg på hun kommer til å gjøre! Men vet ikke ka eg skal gjøre! Vil virkelig det skal bli oss, og hun er jo forelsket i meg også

Skrevet

Hvis hun blir dumpa av samboeren sin så har hun reserve, sånn tenker hun nok  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis hun blir dumpa av samboeren sin så har hun reserve, sånn tenker hun nok  

Ja men synes hun bør fortelle han om oss så får heller han velge å gå 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja men virker som han eier halve leiligheten og ikke bare å kaste han ut tydeligvis 

Så det akkurat så godt du kjenner henne.
Hun bruker deg som adspredelse.  Det er godt å være forelsket, men det er enda bedre med økonomisk trygghet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det tviler eg på hun kommer til å gjøre! Men vet ikke ka eg skal gjøre! Vil virkelig det skal bli oss, og hun er jo forelsket i meg også

Hun er ikke forelska. Bare betatt av deg, for det er spennende med spenning av og til. Når hun går lei så avslutter hun med deg. Ikke vær naiv og dum og la deg lure. 

Anonymkode: ac1c3...224

• Liker 2
Skrevet
Whistler skrev (40 minutter siden):

Så det akkurat så godt du kjenner henne.
Hun bruker deg som adspredelse.  Det er godt å være forelsket, men det er enda bedre med økonomisk trygghet.

Vel økonomisk trygghet har hun ikke, ja hun eier en leilighet, men han har stor gjeld og blir trukket ganske mye! Og hun går på sosialen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...