Gå til innhold

Det er dritt å være kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke kan få sex. Og enda verre er det, om man er kåt på personen som ligger rett ved siden, men ikke kan ta på han. Fordi dere har kranglet for mye i det siste, det er mye stress med barn og jobb og you name it. Jeg trenger en blowout. Er så sex frustrert nå. Samtidig vil jeg ikke ha sex med han, fordi det føltes som om jeg tilgir han. Skrev nå en laaaang sms til han, men har ikke sendt enda. Skal ikke det heller. Vi har et sånt vi kan kalle love-hate relasionship. Bare ligger ved siden av han hver kveld og fantaserer om dette.  Føler meg egentlig litt bedre etter å ha skrevet meldingen, vil noen lese? Here it comes:

Ikveld kan vi i 10 minutter glemme. Glemme at du er en drittsekk, at vi er sinte på hverandre og ikke tåler trynet på hverandre noen ggr. Glemme alt dette i 10min. Fordi i de 10 minuttene skal vi bare fokusere på nytelsen som kan komme. Som kan komme av at jeg sitter oppå deg mens du ligger i den varme sengen. Du spør - hva vil du? Litt strengt fordi vi hadde nettopp kranglet. Likevel tar hendene dine tak i puppene mine utenfor t-skjorten min. Jeg elsker dette, og gir fra meg et lavt stønn. Du setter deg opp, jeg beholder min posisjon sittende over deg. Puppene mine er ikke små, heller ikke store, men dine hender føltes digre. Du nøler ikke, og tar den ene puppen i munnen. Slikker og biter, fortsatt utenfor t-skjorten. Du vet jeg liker det best slik, i førsten iallefall. Den andre hånden slipper ikke tak i den andre puppen, og munnen finner vei til den snart. Endelig blir den andre puppen også ivaretatt. Det holder ikke lenger å puste rolig nå, og jeg gir fra meg et stønn. Det kiler i fitta, jeg vil ha mer. Med alle klærne på, følte jeg likevel varmen fra pikken din, og at den begynner å bli hard. Jeg sklir frem og tilbake på den forsiktig mens jeg drar i håret ditt, prøver å holde inne en stor stønn. Det er blitt altfor lenge siden sist, og du vet at det ikke skal mye til før jeg kommer. Jeg vet også at det ikke skal mye til før du gjør det samme. Jeg lengter etter å høre deg stønne, fordi jeg er grunnen til det. Du tar tak i rumpa mi med begge hendene og dytter meg frem og tilbake fortere, og hardere, fortsatt med klærne på. Skulle ønske at vi kan knipse med fingrene så er klærne borte. Jeg borer fingrene mine i håret ditt. Leppene våres møttes og.....

Klarte ikke mer etter dette. Har noen hatt angry sex før? Var det verre eller bedre enn vanlig sex? Personlig har jeg og han aldri hatt det, selv om vi har vært sammen lenge. Når vi krangler og er sinte på hverandre, så pleier jeg ikke å se på han som attraktiv. Men i det siste har noe forandret i meg. Jeg liker det ikke, fordi en del av meg liker ikke å ha sex med en som har et helt annen syn på en sak eller er stygg mot deg. Mens den andre delen sier, bare stor i det. Det er bare sex. Ta ham! Hvordan hadde du som man  reagert om du er sint på dama og egentlig lei av henne fordi dere har kranglet veldig mye i det siste. At hun likevel insisterer på sex når det har vært lenge siden sist? 

Jeg vet at vi har problemer, men det er ikke det denne tråden er til. Så om du vil diskutere forholdet vårt, please dont.

Anonymkode: ce95f...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du skrive litt mer om hva som skjer etter at klærne er knipset bort? 

Anonymkode: 7ad7c...cff

Skrevet

Skulle ønske det var så lett. Men fantasien stoppet der. Tar ikke risikoen i å fortsette. Kanskje du har en idé?

Anonymkode: ce95f...602

Skrevet

Typen min nærmer seg ikke meg når vi har krangla. Her er nok jeg litt bedre å skille mellom sex og følelser.

Jeg har vært frustrert for det LENGE, men nå har jeg slått meg til ro med det - vi er alle forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...