Gå til innhold

Dashing pmu, Stavanger (Sola) erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å friske opp pmu, og salongen der jeg har gjort dette før har sluttet. Noen som har erfaring med Dash (Dashing) pmu, Stavanger (Sola). eventuelt andre dere kan anbefale i Stavanger eller Sandnes som er flinke på dette?  

Anonymkode: 498ba...d5f

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jajaja der er du i beste hender hun utførende / salongen er crazy perfeksjonist.. 😂 Tror de spesialiserer seg på feltet og har jo bare fem stjerners tilbakemelding på fjesboka. Bildene virker til å være veldig ærlige i motsetning til mange der ute som desverre er retusjert. Innehaveren ser ut til å vært flere ganger i avisen pga sitt virke så virker som det er noe hun/de genuint brenner for. Muligens de nettopp har flyttet i regionen, mener det skal være i Sola uansett. 

Anonymkode: 6fc41...e37

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er Fayrouz /Fayroz (innehaveren tror jeg) så anbefaler jeg henne på det varmeste. Hun er profesjonell, en utrolig kreativ og detaljert person, mye kunnskap og visdom i henne.

Hun gav meg en areola tatovering, den areolaen som ble tattovert ble så ekstemt naturtro at mannen min sa jeg måtte gå få den andre areolaen (som jeg fortsatt har inntakt) tattovert også... 😂 Skal og sies at dama er driftig. Hun er å kjemper på politisk nivå for å fremme rettigheter til kvinner som har måttet fjerne bryst i kreft, gen fare etc. Anbefales JA så absolutt.

Har hodet OG hjertet på rette plass. 

Anonymkode: 6fc41...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her: Tusen takk for info. Trenger refill på min eyeliner, og hun som tok den i sin tid har sluttet. :-) 

Anonymkode: 498ba...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...