AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei, var så uheldig istad da jeg skulle åpne en skuff på kjøkkenet og fikk skuffen rett i venstre side underliv/ hoftebein/ deler av venstre mage. Fikk litt vondt der og da men har gått over. Bør jeg være bekymret og kontakte jordmor? Anonymkode: ae996...033
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Nei, du kan ta det helt med ro. Anonymkode: 3e1af...e89
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Det er ikke farlig i det hele tatt... Det skal en del til før det er farlig. Støt mot underlivet er helt ufarlig. Støt rett mot magen, eller fall fra litt høyde, kan føre til morkakeløsning, men altså, det er sjelden, og det skal langt mer til enn å dunke seg med en skuff. Anonymkode: 730a5...664
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Jeg er i uke 26 og har også en 2 åring som hopper og sparker og det er ikke bestandig jeg rekker å beskytte meg selv, han har aldri hoppet direkte på magen, men han liker å klemme baby. Fosteret er godt beskyttet i fostervann 🙂 de tåler mer enn man tror 🙃 Anonymkode: 4b821...871
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 I uke 17 falt jeg på magen mitt i sentrum, klarte å dempe fallet med kneet før magen traff bakken. Ellers har jeg dunket magen borti skuffer og døren til oppvaskemaskinen. Til og med fått blåmerke på magen. Er 30+0 i dag og baby har det helt fint. Fostre ligger godt beskyttet og tåler mer enn man tror😊 Anonymkode: 05580...963
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Jeg slår kjøleskapsdøra i magen flere ganger for dagen, blir ikke vandt til den store magen! Er 39+0 med en livlig krabat i magen, så de tåler såpass! Anonymkode: c220b...c27
Cer3s Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Tror ikke du trenger å bekymre deg 😊 når jeg gikk gravid med lillesøster var storebror 1,5 år og han tok ikke hensyn til babymagen for å si det mildt 🙈 Det er gravide som desverre lever i voldelige hjem som heldigvis føder helt friske og fine babyer. Man skal såklart være obs men de ligger heldigvis ganske godt beskyttet ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå