AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 På vippsen min kommer det avogtil innbetalinger som jeg ikke vet hvem er fra, siste er fra GLOOOOOD, det pleier stå et referansenummer, men hvordan kan jeg finne ut hva referansenummert betyr? VIPPS er vel en "DNB" oppfinnelse, jeg bruker ikke DNB ellers, men hvis jeg var DNB kunde, kunne jeg da logget meg inn i nettbank og funnet ut av det ? Anonymkode: d6ee1...a71
DrueSmoothie Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 (endret) Du skal kunne se det i nettbanken uansett hvilken bank du bruker. I min transaksjonsliste i nettbanken står det hvem vippsen er fra Og jeg har ikke DNB. Endret 20. januar 2021 av DrueSmoothie 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Du ser det i nettbanken etter noen dager Anonymkode: fbf47...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Det dukker opp navn i nettbanken dagen etter innbetalingen kom inn på konto. Dette tror jeg du ser selv om du ikke er Dnb kunde. Men eh... du får "av og til innbetalinger" som ikke du kjenner til og som altså ikke er til deg? Har du enda ikke gjort noe med det for å få pengene tilbake til eieren, som åpenbart har vippset til feil nummer? Anonymkode: 8e5cc...55b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå