AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 I går var jeg hos ei venninne og spiste middag. Hun tok seg noen glass vin siden det var så lenge siden sist hun hadde tatt noen glass. Vi begynte å snakke om Trump og de som har vært snakk om skulle bli benådet. Venninna mi ble noe litt i overkant brisen til tross for at det var en ukedag og presterte å si at hun synes Joe Exotic var på en måte sexy og at hun likte tanken på at han var med unge menn. Jeg følte det som noen tømte isvann i årene mine. Denne mannen må være noe av det ekleste, slemmeste og sykeste jeg vet om. Venninna mi har jeg kjent siden videregående. Hun har tatt en høyere utdanning og jobber i et ganske "hvitsnipp" miljø. Aldri før har hun sagt noe slik og jeg er så sjokkert og føler jeg ikke kjenner henne. Hva hadde dere gjort? Føler meg helt uvel og vurderer å la vennskapet bare skli ut i sanden. Vi har aldri vært veldig nære, men vi har hatt jevn kontakt. Anonymkode: f5e3d...7e2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Eller du kan spørre hva hun mener med det? Anonymkode: f9942...772 1
tangent Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Hadde ledd litt over at venninna mi hadde en hemmelig side der hun synes redneck, kriminelle, harry-tasser er sexy og tenkt at det ikke betyr så mye for vårt vennskap. 36
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Bryt vennskapet du. Hvis det ikke er rom for flåsete eller teite kommentarer i en litt beruset tilstand i dine vennskap, kan jeg garantere at hun kommer til å ryke på en smell igjen. Dermed tror jeg dere er for forskjellige, de aller fleste tåler å høre en spesiell mening nå og da, uten å bryte flere års vennskap. Anonymkode: e0f5c...e61 29
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Hvis du vurderer å bryte vennskapet, kan jeg fint ta over din plass😂 Jeg tror ikke du er noe å samle på lell🙃 Anonymkode: 5008f...f3b 14
Cuntzilla Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Det ble litt mye akevitt under julemiddagen, og da presterte broren min å si av Ivanka Trump var søt. Jeg har kuttet alle bånd med han, og foreldrene mine ser på hvordan de kan skrive han ut av testamentet. Stå på ditt TS, det er ikke lov å ha skitne tanker om kjipe folk. Venninna di er helt syk i hodet og må søke hjelp. 15
Gjest Juliess Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 tangent skrev (3 minutter siden): Hadde ledd litt over at venninna mi hadde en hemmelig side der hun synes redneck, kriminelle, harry-tasser er sexy og tenkt at det ikke betyr så mye for vårt vennskap. Haha, enig! Det er jo mer en type fantasi enn noe annet, hadde jeg tenkt!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Snakk om å tåle lite altså. du må da kunne respektere at folk er forskjellige og ikke like i alt, uten at en må kutte ut folk forde. Jeg skulle kuttet ut mange personer hvis jeg var lik deg. Kanskje hun sa det på gøy eller ikke mente det engang. En kan faktisk tulle mye når en er brisen. Du må tåle lite. Anonymkode: 300b5...d28 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Håper du ikke er seriøs 😅 Hvis det skal så lite til for å bryte et vennskap så er du ikke akkurat en god venninne. Anonymkode: 95a0b...472 6
tangent Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Juliess skrev (8 minutter siden): Haha, enig! Det er jo mer en type fantasi enn noe annet, hadde jeg tenkt! Ja! Men jeg hadde definitivt dumpet venninna om hun faktisk ble sammen med Joe Exotic og insisterte på at vi skulle dra på parmiddager sammen. 1
Mikasa Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 Hvordan venner er dere når man ikke kan si noe sånt til hverandre uten at den ene tenker 'vil jeg være venn med en som er som deg' ? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 Så flere synes at en mann som mishandler dyr over mange , terroriserer ansatte, er psykopat og har bestilt leiemord to ganger er innafor å synes er sexy og opphissende? Vil ikke det si noe om en person som ikke er helt bra? Lurer i blant på slags mennesker som sitter og svarer på disse forumene. Tar inn til vurdering at det er mulig jeg er snerpete. Men tror jammen i dette tilfellet er det ok å være litt snerp 😂. Er bare litt lei meg for denne ekle uttalelsen. Lurer på hva annet hun syns er sexy. Anonymkode: f5e3d...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 Cuntzilla skrev (15 minutter siden): Det ble litt mye akevitt under julemiddagen, og da presterte broren min å si av Ivanka Trump var søt. Jeg har kuttet alle bånd med han, og foreldrene mine ser på hvordan de kan skrive han ut av testamentet. Stå på ditt TS, det er ikke lov å ha skitne tanker om kjipe folk. Venninna di er helt syk i hodet og må søke hjelp. Ironi. I get it. Venninna mi har til og med sett dokumentaren om joe exotic. Har du? Hvordan er det mulig at en som bestikker unge menn med narkotika for å få sex, mishandler dyr over mange år og er totalt gal er i det hele tatt mulig å synes er sexy. Det var ikke en spøk en gang da hun sa det. Er hundre prosent sikker siden hun pleier ofte bli bli litt "heit" når hun drikker vin. Anonymkode: f5e3d...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så flere synes at en mann som mishandler dyr over mange , terroriserer ansatte, er psykopat og har bestilt leiemord to ganger er innafor å synes er sexy og opphissende? Vil ikke det si noe om en person som ikke er helt bra? Lurer i blant på slags mennesker som sitter og svarer på disse forumene. Tar inn til vurdering at det er mulig jeg er snerpete. Men tror jammen i dette tilfellet er det ok å være litt snerp 😂. Er bare litt lei meg for denne ekle uttalelsen. Lurer på hva annet hun syns er sexy. Anonymkode: f5e3d...7e2 Hun forsvarte ingen av disse tingene, da. Hun er sikkert vant til å en drøy sjargong fra jobb. Jeg syns drøye ting er morsomt, jeg. Anonymkode: fb0c4...5ae 2
SoWhat? Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Jeg skjønner at du reagerte negativt. Har selv en venninne som sier mye drøyt. Men jeg har aldri vurdert å kutte henne ut. Hun er ikke den som flagger alt til omgivelsene, men hun får nok ut mye "grums" med meg. Jeg bare rister på hodet og ler. Det blir ganske ekstremt iblant. Men å snakke om er da noe helt annet enn handlinger. Tror neppe venninna du ville stifte nærmere bekjentskap med han 😄 Du må senke skuldrene lutt og ikke ta alt så seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 Mikasa skrev (13 minutter siden): Hvordan venner er dere når man ikke kan si noe sånt til hverandre uten at den ene tenker 'vil jeg være venn med en som er som deg' ? Jeg har tålt ganske så mye fra venner. Den listen er lang altså... Venner skal ikke være perfekte. Men ett sted går grensen. Joe exotic? Og tanken på han med unge menn? Æsj og spøy. Hva satt hun og tenkte da hun så dokumentaren om han lurer jeg på. Anonymkode: f5e3d...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 Pls la vennskapet skli ut. Elendig venninne du er. Jeg hadde aldri klart å være venn med en person som vurderer å avslutte et vennskap hver gang jeg kanskje sier noe drøyt i fylla. Skulle tro hun hadde drept noen. Anonymkode: 1907c...e7e 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #19 Skrevet 20. januar 2021 Det må være lov å være flåsete og uformell i en venninne-setting, mener jeg. Dumme fantasier osv, kom med det, det er bare gøy. Det er jo litt morsomt at venninna di har en "mørk" side i fantasilivet sitt, når hun tilsynelatende er så ordentlig ellers? Anonymkode: 4bec7...a83 2
LillEve Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 Det er veeeldig mange som fantaserer om ting de ikke ville gjort på ekte. Venninna di delte en slik drøy fantasi med deg, og du vil kutte henne ut for det. Det er å være "snerpete" ja... Veldig mange tenner på det som er "ulovlig", men ville aldri ha gått for det likevel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå