Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en lekker isblå/sølv kinakjole. Den er lang med splitter i begge sider. Tenkte å bruke den i et bryllup, men er litt usikker på hvilke sko jeg skal bruke til.

Har kjøpt noen lekre sølvsandaler, men er ikke helt sikker likevel. De er nemlig ganske flate, men kan man bruke høyhælte sko til en sånn kjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres best ut med flate sko dersom det er en slik cheongsam kjole eller hva det nå heter.(med "kinakrage")

Skrevet

Ja, det er det, i silke med små blomster. Sånn helt vanlig kinakjole.

Skrevet

Enig i flate sko. Og hva burde vel passe bedre enn kinasko, lav hæl, rund tå og med spenne over?

Skrevet
:) Har jeg ikke tenkt på en gang. Husker vi hadde sånne sorte i fløyel. Kjøpte i fjor til minstemann her. Finnes de i andre farger enn sort? Føler det blir litt hardt til den lyse kjolen.
Skrevet

Vet ikke om de finnes i andre farger enn sort. Har prøvd å søke litt rundt, men finner ingen. Enig i at sort kan bli litt hardt til den lyse kjolen.

Skrevet

Tipper det er mønster på kjolen; er det da en farge det er mest av? Eller kantingen rumdt kraven etc., hvilken farge er det?

Skrevet

Lysrosa, litt mørkere rosa og lysegul littegrann.

Skrevet

Mener helt bestemt at jeg har sett rosa kinasko, trolig hos dna ihvertfall.

Ville brukt kinasko som andre også anbefalte her, også funnet en veske i samme som skoene. Bruker man litt tid og gidder å lete finner man det ganske greit.

Høres nydelig ut den kjolen forresten :)

Skrevet

Takk for svar. Skal ta og lete litt. Kjolen er kjempelekker. Litt mer spesiell i fargene enn de selger hos kjedene her hjemme. Fant den i en bitteliten sjappe med en supersøt kinesisk gammel dame i London.

Skrevet
http://www.efushop.com/ holder til i Kina og har et stort utvalg av kinesiske klær som spesialsys etter mål. Jeg har kjøpt flere cheongsamer og andre klær fra dem og er kjempefornøyd. Billig er det også. Du finner ikke sko på web-siden deres, men hvis mailer dem og spør etter kinasko vil de sende deg masse bilder. Kanskje du finner noe av interesse der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...