Pasha Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Jeg har en ipad vi skal bruke på jobb som jeg da må sette opp på nytt. Problemet er da at hun som satte den opp første gangen brukte sin egen mail og telefon nr. Før å laste ned nye apper og oppdatere nye må man jo logge seg inn med apple id. Det er ikke mulig å kontakte hun som har/hadde tilgang til passordet. Er det noen måte å få slettet denne brukeren for å få satt opp en ny på et vis? (på samsung er det jo bare å tilbakesette fabrikkinnstillinger)
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 2 minutter siden, Pasha said: Er det noen måte å få slettet denne brukeren for å få satt opp en ny på et vis? Nei, uheldigvis ikke. Er den eldre kan den rootes, men ingen optimal løsning. Anonymkode: 10e27...faf
Pasha Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, uheldigvis ikke. Er den eldre kan den rootes, men ingen optimal løsning. Anonymkode: 10e27...faf den er fra 2014 trur jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå