AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hei! Jeg fikk noen bukser i posten idag som jeg bestilte på nett i Desember. Det er umulig å bytte de fordi butikken har plutselig blitt lagt ned mellom da og nå. Jeg har kjøpt klær der før og bestilte kun i samme str. som mine andre klær derfra. Og jeg har ikke blitt større. Ingen av buksene passer! De er 1-1,5 str for små. Er det mulig å strekke de ut uten å skade stoffet? Og hvordan? De er for det meste bomull og bomull/elastane. Anonymkode: 5d7c0...b07
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Hvis det er god stretch i de, burde de kunne strekkes ut etter litt bruk. Jeg har et par skinny jeans fra Bik Bok som jeg ikke hadde sjangs å få igjen knappen på når jeg kjøpte de, men som jeg nå får lukket uten problemer. Jeg har heller ikke gått ned i vekt siden jeg kjøpte de Anonymkode: 1dfac...da7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Du kan vide ut bomull. Anonymkode: 808c1...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå