Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #1 Skrevet 14. august 2005 Jeg skulle bare ha en stakkars liten blå jakke i går som de hadde flyttet til et annet sted i butikken, som jeg ikke først fant, så jeg måtte spørre i kassa og der sto det to fløtepusings og gadd nesten ikke virke engasjert i å hjelpe >:--( Også sa han "spør hun der deilige blondinen der borte" siden butikken var full av "deilige" blondiner, sa jeg Øhhh hvilken av dem? Så roper han ØY SEXY kan du hjelpe henne med å finne ei jakke?? Hvor hun begynner å flørte med fyren istedenfor å hjelpe meg og jeg orka vel ikke stå der og se "meg sexy? Du er jo den fine her tihihihii" også himlet hun med øynene og hjalp meg til slutt da. Også lager de teite skjørt med for høyt liv også Hadde ikke jakka vært så fin og butikken hatt så masse tøy som passer til min studentøkonomi, hadde jeg boikottet! Og det er ikke bare klesbutikker, mcdonalds ute på sørlandsenteret er grusomt, de flørter bak kassa hele dagen når en skal rekke en buss og kaster pommes frites og flurrynonstop på hverandre! JEG BLIR NISSE! Sånn det var det.
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2005 #2 Skrevet 14. august 2005 Hater sånt. Har merka det når det gjelder McDonalds på Sørlandssenteret, det tar evigheter å få det man har bestilt fordi de flørter konstant!
Mathias Skrevet 14. august 2005 #5 Skrevet 14. august 2005 Lite er værre enn Dyreparken! Der blir de irritert når en vil bestille noe, og avbryter slarveriet deres.... felles er at det er småjenter (16 og opp) som står ban skrenken.... Viser at arbeidsmoral kommer med alderen ofte... Dessuten er en del av dem i en slags tidslimbo der man ikke klarer bevege seg fortere enn en gamling på 140 år....
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #6 Skrevet 14. august 2005 Guttene som jobber på HM er grusomme. Megahippe og så kule at de knapt kan nedverdige seg selv med å være serviceinnstilt.
*Ariel* Skrevet 14. august 2005 #7 Skrevet 14. august 2005 Har truffet på noen av de, vi har fire stykker som jobber hos oss, og det er bare en av dem som er typ hipp og kul. Heldigvis.
Tulipan Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Er helt enig i dette!! H&M Var på H&M her om dagen. Ok handler der pga billig, men likevel... Shoppet undertøy for nesten 1000kr og hva presterer de å gjøre, jo da slenge alt ned i en pose som kunne vært 1 nr større. Dette er noe som irriterer meg med butikker (klesbutikker selvfølgelig). Dun handler klær fir dyre dommer og så slenger de bare alt ned i en pose. Nå er jeg kanskje litt bortskjemt. Handlet en del undertøy på Victorias Secret og der pakkes alt undertøyet ned i silkepapir og deretter ned i en nydelig papir pose, men ikke dette landet nei.....
*Ariel* Skrevet 14. august 2005 #9 Skrevet 14. august 2005 Kan love deg at hvis vi skulle ha pakket alt undertøyet med papir og silkebånd, så hadde du ikke betalt slikk og ingenting for undertøyet ditt. Det er jo også lov for deg som kunde å gjøre oppmerksom på at du ønsker større pose.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #10 Skrevet 14. august 2005 Synes også det var litt merkelig å reagere på posestørrelse.. Selv har jeg motsatt erfaring fra de fleste butikker. Får alltid gigaposer. Liker at de i kassa spør om jeg vil ha pose, spesielt hvis de ser jeg har ørten allerede.
Alterna Skrevet 14. august 2005 #11 Skrevet 14. august 2005 ENkelte burde ikke stå i butikk men bar istedet.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2005 #12 Skrevet 14. august 2005 synes de folka på hm har en merkelig holdning til kundene. greit nok at det er billige klær osv, og det er bare deilig å slippe "kan jeg hjelpe deg med noe - nei jeg bare titter litt". Men hvis man først trenger hjelp, og går bort og spør dem om noe, blir de helt rare. Uttrykket "hva, er det meg du snakker til???" har jeg opplevd mange ganger. Som regel kan de ikke hjelpe med noen ting "henger det ikke der borte (peeeke) så er det utsolgt altså"
Alterna Skrevet 14. august 2005 #13 Skrevet 14. august 2005 Ja, og så flytter de hele tiden på klærne, så en gang så jeg en topp jeg ville ha, men neste gang jeg kom dit og skulle kjøpe den så fant jeg den ikke og spurte om de hadde den. Da sa de at alle klærne er sortert etter farve, så jegfår bare gå og lete... Billige klær = dårlig service?
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #14 Skrevet 14. august 2005 Jeg er helt enig med deg om de nissene på McDonalds på Sørlandssenteret, Towelie. Jeg blir alltid skikkelig irritert når jeg går der, kanskje på tide å slutte.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2005 #15 Skrevet 14. august 2005 Føler litt på det sånn generellt i butikker jeg da. Jeg HAAAAATER når de står i telefonen med venninner e.l. og sier ting som at "du, nå kom det en kunde her du. Jeg ringer deg opp igjen om fem minutter jeg" Da tenker jeg "ok, så jeg skal tydeligvis ikke være her så lenge jeg da. Like greit å gå med en gang" Liker heller ikke at de står bak kassen og skravler, det går an å rydde litt, det er alltids noe å gjøre, men det gidder de ikke. Dermed føler jeg at jeg forstyrrer når jeg spør om noe. Fant et fint skjørt i en butikk rett før jeg dro til Spania. Da var det sjefen som stod der, og hun hadde en enninne i mobilen og en kollega på jobbtelefonen... Kjempeflott da hun svitsjet mellom de to teoefonene og jeg stod der sånn tydelig "jeg trenger hjelp" Ofte gøy å gå sånn rett før du vet de får tid til deg, bare for å markere (kan jo bare gå innom og kjøpe det du skulle ha dagen etter). Strene ut mens man uffer og akker seg litt er hysterisk festlig
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. august 2005 #16 Skrevet 15. august 2005 Er helt enig i dette!! H&M Var på H&M her om dagen. Ok handler der pga billig, men likevel... Shoppet undertøy for nesten 1000kr og hva presterer de å gjøre, jo da slenge alt ned i en pose som kunne vært 1 nr større. Dette er noe som irriterer meg med butikker (klesbutikker selvfølgelig). Dun handler klær fir dyre dommer og så slenger de bare alt ned i en pose. Nå er jeg kanskje litt bortskjemt. Handlet en del undertøy på Victorias Secret og der pakkes alt undertøyet ned i silkepapir og deretter ned i en nydelig papir pose, men ikke dette landet nei..... ← Joda, det gjør de på bodimondi
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #17 Skrevet 15. august 2005 De er kjempesøte på Voga i Oslo også... Men der betaler man da jaggu for det og
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #18 Skrevet 15. august 2005 Ett sted som er bra, uansett hvor jeg kommer, det er Popin! De er alltid blide, aldri opptatt, de kan jobben sin og smiler!!! Fantastiske mennesker!
aline Skrevet 15. august 2005 #19 Skrevet 15. august 2005 Handlet en del undertøy på Victorias Secret og der pakkes alt undertøyet ned i silkepapir og deretter ned i en nydelig papir pose, men ikke dette landet nei..... ← joda, i dette landet også, om du går på tilsvarende butikker som du gjorde i utlandet, så blir ditt nyinnkjøpte undertøy (og faktisk også olabukser og topper!!!) pakket inn i silkepapir, noen steder også med litt lavendelduftende "dingser" for så å bli lagt pent i en posen sin. men du KAN ikke forvente at du får den servicen på HM!! det vil du ikke få i utlandet heller om du går på HM. HM er billig, ikke luksus. vil du ha luksus, går du i dyrere butikker.
Gjest Gjesta Skrevet 15. august 2005 #20 Skrevet 15. august 2005 Godt å se at det ikke bare er jeg som opplever dustete folk i diverse butikker.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå