Gå til innhold

Coverbrands - en scam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Returnerte en pakke i desember, og stusset på hvor uprofesjonelt retursystemet var. Nå har de ennå ikke mottatt den (sier de), og jeg må betale faktura. 

Denne skal selvsagt bestrides, men jeg lurte på om flere har opplevd lignende? Trodde før at det var en seriøs bedrift.

Anonymkode: 8c763...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme erfaring. Sjekk Trustpilot og hva folk skriver...Hvordan går man egentlig frem når så mange opplever det samme? 

Anonymkode: 3643f...3cf

Skrevet

Altså, de har samarbeid med en rekke influencere. For min del trekker det seriøsiteten ned. 

Anonymkode: 178a9...c75

Skrevet

Har du sporet returpakken?

Jeg skanner alltid strekkoden på returseddelen i appen til posten eller postnord før jeg leverer pakken, sånn at jeg har den lagret i appen. Da ser jeg om de har mottatt den.

Anonymkode: d6d2b...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du sporet returpakken?

Jeg skanner alltid strekkoden på returseddelen i appen til posten eller postnord før jeg leverer pakken, sånn at jeg har den lagret i appen. Da ser jeg om de har mottatt den.

Anonymkode: d6d2b...271

De bruker dessverre ikke et retursystem som kan spores, men en såkalt portokode. Eneste beviset jeg evt. har er kameraet i butikken jeg leverte pakken i... hadde jeg visst dette, hadde jeg betalt for egen porto med sporing selv, men de var klare på at dette er returmåten som måtte brukes.

Stusser ikke når jeg leser anmeldelsene på Trustpilot og deres egen Facebookside, det lyser svindel lang vei. Mine penger er nok tapt, men mange kommer til å bli lurt frem til de blir tatt. Tenker å melde det til Forbrukerombudet, ellers er det vel ikke stort jeg kan gjøre.

Anonymkode: 3643f...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...