Jessic_a Skrevet 20. januar 2021 #21 Skrevet 20. januar 2021 Syns det er veldig fint å eldes, jeg. Mer erfaring, mer kunnskap om livet og mye mindre fokus på bagateller. Hvilket annet alternativ har vi, egentlig? Å dø unge? Utseende er ikke alt, men alle bør strebe etter å leve sunt. Ser ikke mye forskjell på kroppen min de siste 10-årene. 1
Trolltunge Skrevet 20. januar 2021 #22 Skrevet 20. januar 2021 Million skrev (4 minutter siden): Ja, det kan være litt kjedelig å eldes. Jeg merker veldig godt at menn ikke ser på meg med glimt i øyet og interesse lenger når jeg går forbi noen på gata, for eksempel. Man blir på en måte nesten litt usynlig i forhold til før? Jeg har jo speil og ser at jeg ikke lenger er like pen og søt som jeg var for 20 år siden. Men akk ja, sånn er livet! Jeg har innfunnet meg det, det er helt greit. Det er akkurat det jeg synes er utrolig deilig. Jeg gleder meg til å bli helt "usynlig" angående slikt.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #23 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Lever dere veldig usunt dere som allerede har begynt å «forfalle» når dere er rundt 30? Jeg er over 40, og har kun fått litt spor i ansiktet siste par årene. Kroppen er like stram som før, med tydelig definerte muskler og six-pack. Har veid det samme siden jeg var 14, minus et svangerskap. Leddene verker mer enn før, det må innrømmes, men merket ikke noen forskjell der heller før etter ca 35 år. Alder og utseende trenger heller ikke å ha så mye med hverandre å gjøre. Enkelte gamle damer er vakre, og mange unge jenter/kvinner er ikke pene i det hele tatt. Jeg synes f.eks. Helen Mirren er kjempevakker, hun er vel over 70 i hvert fall. Anonymkode: 169ac...ee2 Jeg er 34 og jeg føler at utseendet har endret seg en del siden 20-årene. Jeg har aldri røykt og vært i sola, og egentlig alltid trent ganske mye. Men de unge og vakre trekkene folk har i 20-årene forsvinner ofte utover 30-årene synes jeg. Og i 40-årene ser man på de fleste at de ikke er så unge lenger synes jeg, selv om mange ikke føler det slik😅 Anonymkode: c2e51...d66
Gjest In absentia Skrevet 20. januar 2021 #24 Skrevet 20. januar 2021 Jeg ble nettopp 28. Synes selv at jeg har blitt ekstremt mye eldre i ansiktet i løpet av dette «covid-året». Begynner å få rynker rundt øynene, og mellom øyebrynene, og ser ekstremt blek ut. Det er ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg tror det må kosmetisk kirurgi til om jeg skal bli finere i 30-årene enn i 20-årene...
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #25 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lever dere veldig usunt dere som allerede har begynt å «forfalle» når dere er rundt 30? Jeg er over 40, og har kun fått litt spor i ansiktet siste par årene. Kroppen er like stram som før, med tydelig definerte muskler og six-pack. Har veid det samme siden jeg var 14, minus et svangerskap. Leddene verker mer enn før, det må innrømmes, men merket ikke noen forskjell der heller før etter ca 35 år. Alder og utseende trenger heller ikke å ha så mye med hverandre å gjøre. Enkelte gamle damer er vakre, og mange unge jenter/kvinner er ikke pene i det hele tatt. Jeg synes f.eks. Helen Mirren er kjempevakker, hun er vel over 70 i hvert fall. Anonymkode: 169ac...ee2 Har du trent mye hele livet, eller har du sixpack og muskler uten noe grunn? Det er vel ikke så vanlig... Anonymkode: badc9...0fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå