AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hvorfor må den jævla kroppen være slik at den eldes før vi rekker å leve? MÅ den så absolutt forfalle etter få år med liv? Ansiktet sagger jo før man rekker å halvere livet. Og jeg snakker ikke nødvendigvis på vegne av meg selv men alle. Er så trist når man ser at folk har blitt så gamle når du møter dem etter x antall år. Faktisk ser man forskjell 3 år etter ofte! Jeg blir trist av hele greia. Og man kan jo ha det gøy men hva skal man om man ikke fikk barn? Da vil man jo være fullstendig ubrukelig da.. Anonymkode: 00fc9...f86 5
Summer lady Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor må den jævla kroppen være slik at den eldes før vi rekker å leve? MÅ den så absolutt forfalle etter få år med liv? Ansiktet sagger jo før man rekker å halvere livet. Og jeg snakker ikke nødvendigvis på vegne av meg selv men alle. Er så trist når man ser at folk har blitt så gamle når du møter dem etter x antall år. Faktisk ser man forskjell 3 år etter ofte! Jeg blir trist av hele greia. Og man kan jo ha det gøy men hva skal man om man ikke fikk barn? Da vil man jo være fullstendig ubrukelig da.. Anonymkode: 00fc9...f86 Hæ? Du vet at ikke alt handler om utseendet eller? 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvorfor må den jævla kroppen være slik at den eldes før vi rekker å leve? MÅ den så absolutt forfalle etter få år med liv? Ansiktet sagger jo før man rekker å halvere livet. Og jeg snakker ikke nødvendigvis på vegne av meg selv men alle. Er så trist når man ser at folk har blitt så gamle når du møter dem etter x antall år. Faktisk ser man forskjell 3 år etter ofte! Jeg blir trist av hele greia. Og man kan jo ha det gøy men hva skal man om man ikke fikk barn? Da vil man jo være fullstendig ubrukelig da.. Anonymkode: 00fc9...f86 Hadde heller tatt selvmord enn å fått barn, personlig, kunne ikke sett for meg noe værre og mer meningsløst. Barn er ikke meningen med livet eller viktigere for andre enn en gullfisk kanskje er for deg. Og utseende har ikke mye å si. det viktigste er at man tar valg som gjør at man elkser livet sitt, så slipper man å sitte å klage på at ting er vanskelig og slitsomt og være bitter, da eldes man vartfall fort! Anonymkode: f5a0a...610 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Hvilken alder har du, ts? Er du ung, så vet du ennå veldig lite om å bli "gammel". Anonymkode: 7747a...28a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Helt enig med deg. Jeg blir engstelig av å tenke på det. Begynte å grue meg til å bli eldre da jeg var 20. Den gang hadde det ikke med utseende å gjøre, men mer det å bare bli voksen. Trodde aaaldri jeg skulle bli 25. Nå har jeg bikket 30 og litt til, og det er tydelig at jeg er i ferd med å forfalle - nå kommer den engstelsen i tillegg til å fortsatt føle at jeg ikke er moden nok 🥴 Anonymkode: 9ca94...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Summer lady skrev (6 timer siden): Hæ? Du vet at ikke alt handler om utseendet eller? Kommentar bare for å få likes Anonymkode: 00fc9...f86
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor må den jævla kroppen være slik at den eldes før vi rekker å leve? MÅ den så absolutt forfalle etter få år med liv? Ansiktet sagger jo før man rekker å halvere livet. Og jeg snakker ikke nødvendigvis på vegne av meg selv men alle. Er så trist når man ser at folk har blitt så gamle når du møter dem etter x antall år. Faktisk ser man forskjell 3 år etter ofte! Jeg blir trist av hele greia. Og man kan jo ha det gøy men hva skal man om man ikke fikk barn? Da vil man jo være fullstendig ubrukelig da.. Anonymkode: 00fc9...f86 Jeg tror du kan nøye deg med å snakke på vegne av deg selv, for jeg klarer fint å snakke på egne vegne. Jeg har ingen problemer med å eldes, alternativet hadde vært så mye mye verre. Anonymkode: 0d868...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 Jeg var ikke pen og slank da jeg var ung heller .. så da har jeg heldigvis ikke så mye å tape! Anonymkode: 28395...f75 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 Jeg synes ofte folk blir vakrere med årene❤️ Og selv er jeg MYE lykkeligere som 40-åring enn som 20-åring. Jeg får også oftere høre at jeg er pen nå. Anonymkode: de694...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 Jeg er 43 og overhode ikke trist over at jeg eldes. Du tegner ikke bruke energi på å bekymre deg for meg i hvertfall😂 Anonymkode: 1bee0...702 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #11 Skrevet 20. januar 2021 Min kropp er ikke noe «jævla», og det er helt ok å bli eldre. Utseende bryr jeg meg lite om. Å ha barn er fint, men ikke akkurat en forutsetning for å ikke eldes, ha det gøy eller leve. Skjønner forøvrig veldig lite av meningene dine: du syns det er (livs-?) viktig å se ung ut (selvom man ikke er ung, hvorfor det?) og ha det gøy? Det er selve meningen med livet, i tillegg til å ha barn. og det er synd på dem/alle som ser eldre ut mens de faktisk blir eldre. Triste greier dette livet altså, som består av kropp som forfaller fortløpende slik at man ikke kan leve. Kan man ikke ha det gøy selvom ansiktet «sagger»? Anonymkode: 183a3...9f5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #12 Skrevet 20. januar 2021 jeg skjønner det er veldig "korrekt" å skrive at "utseendet er ikke alt" og alt sånn blabla om at man skal finne andre verdier. Men det er oppbrukt, for jeg vet da at utseende er ikke alt, men likevel så synes jeg det er kjipt å eldes. Det er liksom et tegn på at mange tog har gått, man må begynne å stresse litt mer med ting man ikke har bestemt seg for enda og følelsen av å ha misslyktes vokser liksom i takt med at årene går, du oppnådde ikke det du ville og så begynner årene å synes på utseendet på toppen av det. Kanskje det er fordi så mange rundt meg har snakket negativt om alderdommen. Det med at man må nyte at man kan hive inpå med kalorier mens man kan, fordi snart kommer kiloene bare du spiser en brødskive for mye, nyt det motsatte kjønn mens du kan for snart kan du ikke velge og vrake lenger og fremhev kroppen mens du kan for kjerringkroppen kommer før du aner det osv.. "alle vil leve evig men ingen vil bli gammel" sa ei gammel dame for litt siden. Anonymkode: 00fc9...f86
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #13 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes ofte folk blir vakrere med årene❤️ Og selv er jeg MYE lykkeligere som 40-åring enn som 20-åring. Jeg får også oftere høre at jeg er pen nå. Anonymkode: de694...4fd Enig. Syns venninner og meg selv er vakrere i 30 årene enn 20 årene Anonymkode: a3b2a...b3f 1
lysestake Skrevet 20. januar 2021 #14 Skrevet 20. januar 2021 Tenk så heldige vi er om vi blir eldre 😊 oppleve masse, bli klokere, kanskje sterkere. Jeg er 31 år nå og synes jeg ser mye penere ut enn det jeg var når jeg var 21. 2
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2021 #15 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er liksom et tegn på at mange tog har gått, man må begynne å stresse litt mer med ting man ikke har bestemt seg for enda og følelsen av å ha misslyktes vokser liksom i takt med at årene går, du oppnådde ikke det du ville og så begynner årene å synes på utseendet på toppen av det. Anonymkode: 00fc9...f86 Hvis du hadde klart å se ting litt annerledes, så kunne du ha gledet deg til alle de togene som står på diverse perronger og venter på deg i livet. De går ikke forbi deg - de kommer og tar deg med hvis du gjør det du skal og finner den rette perrongen, klar til å stige på. Massevis av sjanser for den som ser positivt på livet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 Lever dere veldig usunt dere som allerede har begynt å «forfalle» når dere er rundt 30? Jeg er over 40, og har kun fått litt spor i ansiktet siste par årene. Kroppen er like stram som før, med tydelig definerte muskler og six-pack. Har veid det samme siden jeg var 14, minus et svangerskap. Leddene verker mer enn før, det må innrømmes, men merket ikke noen forskjell der heller før etter ca 35 år. Alder og utseende trenger heller ikke å ha så mye med hverandre å gjøre. Enkelte gamle damer er vakre, og mange unge jenter/kvinner er ikke pene i det hele tatt. Jeg synes f.eks. Helen Mirren er kjempevakker, hun er vel over 70 i hvert fall. Anonymkode: 169ac...ee2 2
Trolltunge Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 Jeg synes det er litt godt å eldes også jeg. Få mindre oppmerksomhet på utseendet, og mer på personlighet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor må den jævla kroppen være slik at den eldes før vi rekker å leve? MÅ den så absolutt forfalle etter få år med liv? Ansiktet sagger jo før man rekker å halvere livet. Og jeg snakker ikke nødvendigvis på vegne av meg selv men alle. Er så trist når man ser at folk har blitt så gamle når du møter dem etter x antall år. Faktisk ser man forskjell 3 år etter ofte! Jeg blir trist av hele greia. Og man kan jo ha det gøy men hva skal man om man ikke fikk barn? Da vil man jo være fullstendig ubrukelig da.. Anonymkode: 00fc9...f86 livet er dagene som går. Du må lære å leve hver dag. Personlig synes jeg det finnes mange flotte, pene mennesker som har passert både 40-50 og eldre. Gøy kan en ha det uansett alder, gøy er et relativt ord, Anonymkode: bfc4f...c17 1
Jdz Skrevet 20. januar 2021 #19 Skrevet 20. januar 2021 Jeg eldes ikke, jeg oppgraderes! Generelt blir livet bare bedre og bedre spør du meg 3
Million Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 Ja, det kan være litt kjedelig å eldes. Jeg merker veldig godt at menn ikke ser på meg med glimt i øyet og interesse lenger når jeg går forbi noen på gata, for eksempel. Man blir på en måte nesten litt usynlig i forhold til før? Jeg har jo speil og ser at jeg ikke lenger er like pen og søt som jeg var for 20 år siden. Men akk ja, sånn er livet! Jeg har innfunnet meg det, det er helt greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå