AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Ser det er mange som irriterer seg over lærere. Lurer på hva dere med barn i skolealder irriterer dere mest over med læreren til barnet deres? Eller om det eventuelt er noen positive ting læreren gjør som stikker seg ut? Anonymkode: f6fab...28f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Ingenting. Hu er grei og god. Hvorfor oppfordre til slike tråder egentlig? Anonymkode: c4a2a...2a6 8
Macro Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Dette var da en svært lite konstruktiv tråd..? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Jeg synes læreren til mitt barn er helt fantastisk! Hun har full kontroll på elevene sine, og selv om det skjer litt kjipe ting av og til så tar hun tak i de foreldrene kommer med og slår hardt ned på elever som ikke oppfører seg. Tror jeg setter det høyere enn det faglige/pedagogiske! Håper hun blir læreren til mitt neste barn også 💛 Anonymkode: 197c9...2e0 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Kontaktlæreren til barnet vårt er super Anonymkode: 13a1b...109 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Det som irriterer meg med lærere er lærere som ikke er flinke å undervise. Lærere som ikke skaper lærelyst hos barna, og det er mange sv dem. Lurer egentlig på hva de gjør der. Lærere som begynner foreldremøter med «vi ha fokus på det sosiale», vi jobber med MOT, Zero, bli kjent, bli vant, bli med. Det er etter min erfaring de lærerne som ikke holder styr på klassene sine. Det lærerne som begynner foreldremøter med fokus på fag, læringsmål, lesing, lekser er etter min erfaring de lærerne som har best sosiale forhold, i klassene sine, så vel som de beste resultatene. De som har skjønt at skolen dreier seg om formidling av faglig kunnskap irriterer meg svært lite. Resten skaper mye styr for veldig mange. Yngste er nå på ungdomsskolen, og jeg kan ikke si annet enn st jeg har vært borti mange lærere gjennom årene, og det finnes mange som burde hatt andre jobber. Det er mitt tips, om det var tips om hva ikke å gjøre du var ute etter. Anonymkode: 854da...870
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Jeg har knapt hilst på læreren, men inntrykket er kun positivt. Barnet mitt er veldig fornøyd med læreren sin og trives godt! Litt lite og enkle lekser kanskje, hvis jeg må sette fingeren på noe Anonymkode: 881dc...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå